Ligt het er niet aan wanneer die trein eruit wordt gehaald?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar als ze dus die trein er tussen uit hebben gehaald had je geen vertraging
Maar ik vind dat laatste dus ook (of voornamelijk) flauwquote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt het er niet aan wanneer die trein eruit wordt gehaald?
Met andere dienstregel (dag van te voren gemeld) geldt ie niet, want dat had je kunnen weten, wordt hij eruit gehaald ivm diverse vertragingen, mag het wel weer
Als ik dagelijks iets voor je doe en als ik het niet doe moet ik je een snoepje geven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik vind dat laatste dus ook (of voornamelijk) flauw
Waar is mijn topic heen trouwens? Ik had meteen een nieuwe gemaakt?
Ik heb wel even gewacht, maar er kwam maar niets ..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is mijn topic heen trouwens? Ik had meteen een nieuwe gemaakt?
Maar die vergelijking gaat niet op, want zij bieden aan om je de vertraging terug te geven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dagelijks iets voor je doe en als ik het niet doe moet ik je een snoepje geven.
Als ik je van te voren netjes meld dat ik het niet kan/ga doen ivm omstandigheden, vind je het flauw als je niet alsnog dat snoepje krijgt?
Ik zie hem nog steeds niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel even gewacht, maar er kwam maar niets ..
Heb je het wel eens geprobeerd om het terug te krijgen in zo´n situatie? Of waar staat die precieze vergelijking.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Maar die vergelijking gaat niet op, want zij bieden aan om je de vertraging terug te geven.
Als ze de dag er voor een andere dienstregeling aankondigen vind ik dat inderdaad al anders, maar ze laten ook incidenteel treinen uit vallen bijvoorbeeld bij sneeuw en dan kun je het geld ook niet terug krijgen
Hij komt ook niet meer, want deze is er al.quote:
Ja idd, ook mijn ervaring.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er treinen ongeplanned uitvallen en daardoor loop je een half uur of meer vertraging op, kun je gewoon je geld terugvragen hoor.
Tja ik heb toch vaak zat gehad dat ik het dan niet terug kreeg en mensen in mijn omgeving ookquote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er treinen ongeplanned uitvallen en daardoor loop je een half uur of meer vertraging op, kun je gewoon je geld terugvragen hoor.
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt dat niet voornamelijk doordat veel zaken nu buiten de NS valt, ander bedrijf voor de OV chipkaart enzo?
Tja geen idee hoe het allemaal geregeld is. En het is wss ook kut. Dunno, ik heb er geen last van, want alles op automatisch.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?
Waarom moeten papieren aanvraagdingen daardoor verdwijnen?
Dat laatste zie je natuurlijk overal tegenwoordig. Ik zou niet graag een bejaarde zijn tegenwoordig want je komt er alleen gewoon niet meer uit
Lijkt me stug dat ze het daarom zouden doen. Met een aangepaste dienstregeling (meestal max 1x per half uur een trein) is de kans dat iemand een half uur vertraging oploopt door een gemiste aansluiting namelijk veel groter. Dus dat zou alleen maar averechts werken.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die aangepaste dienstregeling word ingezet bij problemen. Dat word o.a. gedaan zodat niet iedereen met vertraging claims in kan gaan dienen. Dat vind ik flauw
Als je die optie aanbied (bij meer dan een half uur vertraging geld terug) dan moet je geen constructies in gaan zetten waardoor je mensen die wel daadwerkelijk meer dan een half uur vertraging hebben geen geld terug wil geven
Ze hoeven die optie van mij niet te bieden hoor, of neem dan op in de clausule 'Niet bij sneeuw' of zo. Maar ga niet van die kunstgrepen toepassen omdat je niet uit wil keren
Volgens mij hebben we nergens gezegd dat dit geen ernstige storing was of dat ze er niets aan hoefden te doen .. maargoed, zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)storingen-spoor.html
Maar ik ben gek.
Zullen we nu ophouden over die faalhazen zooi?.
Nee, maar ook hier hebben ze het dus over "geen incident meer" en dat het dus schering en inslag is bij ze.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nergens gezegd dat dit geen ernstige storing was of dat ze er niets aan hoefden te doen .. maargoed, zal wel aan ons liggen
Je hebt al 3x gezegd dat je op zou houden. Jij kunt je ook niet aan je afspraken houdenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ook hier hebben ze het dus over "geen incident meer" en dat het dus schering en inslag is bij ze.
Omdat het bij lange na niet rendabel is. Dat er uberhaupt nog een balie is, vind ik al bijzonder. Digibeten gaan maar in Afrika wonenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan kunnen zij onderling niet regelen dat op het moment dat mijn OVchipkaart leeg is omdat er te veel is afgeschreven dat ik dat dan gewoon even terug kan halen? Ze konden namelijk wel precies zien waar het fout was gegaan etc. Maar dan moet ik er zelf weer achter aan. Geeft gewoon dat geld uit je laatje en regel het daarna zelf onderling?
Waarom moeten papieren aanvraagdingen daardoor verdwijnen?
Dat laatste zie je natuurlijk overal tegenwoordig. Ik zou niet graag een bejaarde zijn tegenwoordig want je komt er alleen gewoon niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |