Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik zit op FOK! om de hele dag als een kwijljosti alles mooi en lief te vinden idd.
Knip je tenen verdomme eens als je nergens tegen kan.
Uh, ja, dat is er idd aan de handquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg al een system overload als ik er aan denk
Uurtje is lang zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is er idd aan de hand.
Ik ging als 12-jarige naar Bennekom met kampquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Ik denk dat er te veel te zien is om er na een uurtje al mee te kappen...quote:
Ik een half uurtje. Dan heb ik het wel gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Is je rollator al ingepakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.quote:
Daar hou ik dus totaal niet vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.
Volgens mij deed ik dat niet. Maar wat jij wilt joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijfquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ja, inclusief wandelstokquote:
ja mamaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
K.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou ik dus totaal niet vanVandaar.
Pillendoos?quote:
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:
[ afbeelding ]
En dat is maar 1 straat terwijl alle straten zo zijn
Dat weertje trekt me dan weer welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, half uurtje, niet langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik bedank evenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miami is kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil gewoon overal heenbehalve misschien miami
Nee die haal ik daar, kan je krachtiger spul krijgen zonder receptquote:
Brazilie moet je ook echt een ander soort gedachtegang voor hebben, anders word je idd knettergek als je Nederlands blijft denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.
Ik heb een korte broek in de handbagage zittenquote:
Ik kijk mijn ogen uitquote:
Mijn zusje zit in Australië. Die foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik toch weer naar reizen naar Australië te kijken. Bedankt he, met jullie vakantiebestemmingenpraat
Oh my, geef mij zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minderquote:
Ik loop altijd een paar jaar achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren al een paar stappen verder hoor
Drank.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
Hou es op. Vriendin van me gaat volgend jaar januariquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje zit in Australië. Die foto's.
Ja, dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
i knowquote:
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
waarom is de koning niet sexy?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:44 schreef Belsezar het volgende:
En ik ga naar een klein dorpje van 15000 mensen en dan is dit alsnog de drukte:
[ afbeelding ]
Koning carnaval en zijn prinsesjes:
[ afbeelding ]
Je wordt een oude lul.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |