Ik heb ze raarder hoorquote:
Die eerste drie zijn ook lekkerquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze raarder hoor
Bastogne koeken met slagroom. Geniaal.
Ham kaas croissants met jam![]()
Broodje hagelslag met laag boter eronder én erop
Broodje met ham, kaas, kipfilet, smeerkaas, leverworst en nutella ()
Soepstengels met pindakaas
Appel met pindakaas
Appel met nutella
Banaan met nutella
Oeh en tompouche met hagelslag!
Bij de bieten, bonen, wortelen, spitskool, hutspot, boerenkool, frietjes soms, erwten, gewoon echt overal bij zijn avondetenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Blergh! Appelmoes vind ik feest, maar niet overal door, brr
Bastogne met slagroomquote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn ook lekker
Dat gaat te ver...quote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de bieten, bonen, wortelen, spitskool, hutspot, boerenkool, frietjes soms, erwten, gewoon echt overal bij zijn avondeten![]()
Jaaaaaa!!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dit kan ik wel waarderen, kaas en brood in magnetron. Brood wordt dan zo lekker zacht
Broodje met ham, kaas, kipfilet, smeerkaas, leverworst en nutella (quote:
NEE! Beter probeer je het! Echt lekkerquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.is.echt.heel.vies.
Doe vaker dit soort lijstjes, ik ben al misselijk van het idee -> snaaizin over.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze raarder hoor
Ham kaas croissants met jam![]()
Appel met pindakaas
Appel met nutella
Banaan met nutella
Ik bedoel dit totaal niet verkeerd, maar: JIJ SPOORT NIETquote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:
In de tijd dat ik nog friet at : Friet op brood.
Als ik een broodje hamburger had, stouwde ik ook altijd friet er bovenop
Of een wit broodje kaas met bugels
Het is nog altijd rustig, dus misschien heb je gelukquote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tenzij Qwea ophoudt met ranzige dingen posten, dan blijf ik.
IK KAN NIET ZONDER JUH.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tenzij Qwea ophoudt met ranzige dingen posten, dan blijf ik.
Raar? Nee man, deze zijn wel de bomquote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze raarder hoor
Appel met pindakaas
Appel met nutella
Banaan met nutella
Ho ho, ze zegt precies hetzelfde als ik! Ze heeft dat ranzige ding eruit gehaald.quote:
Ja, maar ook alleen die. De rest, nom!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ho ho, ze zegt precies hetzelfde als ik! Ze heeft dat ranzige ding eruit gehaald.
Je hebt het croissantje met ham, kaas en jam er ook uitgehaald! Niet liegen!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, maar ook alleen die. De rest, nom!
Oja die was ik al vergeten.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt het croissantje met ham, kaas en jam er ook uitgehaald! Niet liegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |