Ziet er wel goed uit voor iemand van 50...quote:Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Zo veel zin heeft het nog niet eens gehad.
Nigella ook (55 nu).quote:Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit voor iemand van 50...
Alsjeblieft zeg.....quote:Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit voor iemand van 50...
Dus sinds kind van 10 was ze al met haar rimpels bezigquote:Tess Christian, 50, has spent the last 40 years purposefully not smiling
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Nigella ook (55 nu).
[ afbeelding ]
Veel leuker.
Bullshit. Reden is vooral schade door zon.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef eight het volgende:
Het blijft ontzettend jammer dat de huid van vrouwen na hun 30ste zo snel verouderd omdat deze zo dun is.
Ik heb vaak echt medelijden met ze
kun je nagaan hoe gezellig het is als je een tijdje opgebaard ligt.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus hoe meer rimpels, hoe gezelliger/leuker gezelschap het is?
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Nigella ook (55 nu).
[ afbeelding ]
Veel leuker.
Leeft ze nog wel?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verouderd de huid van mannen dan pas later?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Reden is vooral schade door zon.
Ooit een interview gezien met een meisje dat op jonge kinderleeftijd al was ontvoerd, nooit buiten kwam (soort Natascha Kampusch, maar dan véél langer). Op een gegeven moment begon ik te rekenen hoe oud ze wel moest zijn en dat was dus ook ergens in de 50. Ze had het gezicht van een 20-jarigequote:Op maandag 2 februari 2015 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Bullshit. Reden is vooral schade door zon.
Is toch ook niet gezond, nooit buiten komen? Vitaminegebrek?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit een interview gezien met een meisje dat op jonge kinderleeftijd al was ontvoerd, nooit buiten kwam (soort Natascha Kampusch, maar dan véél langer). Op een gegeven moment begon ik te rekenen hoe oud ze wel moest zijn en dat was dus ook ergens in de 50. Ze had het gezicht van een 20-jarige
Daar had ze niks over te zeggen hèquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef Beauke het volgende:
Is toch ook niet gezond, nooit buiten komen? Vitaminegebrek?
Gezond kleurtje is toch niks mis mee?
Tsja, dat laatste geldt natuurlijk voor alles in je levenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:20 schreef Gewas het volgende:
Dat schoonheidsideaal is echt compleet doorgeschoten. Straks lig je te rotten in je graf en heb je er niks meer aan dat je geen rimpels had.
Truequote:Op maandag 2 februari 2015 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar had ze niks over te zeggen hè
[..]
Tsja, dat laatste geldt natuurlijk voor alles in je leven
IK vind haar op deze foto ook mooiquote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs/ook van Nigella zijn lelijke fotos te vinden
Yeah duidelijk botox hoofd, ze kan gewoon niet lachen. Eendenlip is ook bewerkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Beauke het volgende:
Ze liegt dat ze barst, kop staat gewoon stijf van de botox of een facelift.
Zelfs op deze foto is ze nog goed geefbaar als 55-jarige. Ik denk dat 99% van de mannen met een vrouw van boven de 50 wel zou willen ruilen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een hele mooie vrouw, daar niet van, maar elke vrouw, hoe mooi ook, kan lelijk op de foto staanquote:Op maandag 2 februari 2015 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfs op deze foto is ze nog goed geefbaar als 55-jarige. Ik denk dat 99% van de mannen met een vrouw van boven de 50 wel zou willen ruilen.
Toch nog steeds prima te doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs dan ziet ze er goed uit...quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk, dat lijkt me ook logisch. Net als dat je er op de foto een stuk beter uit kunt zien dan in 't echt. Zie al die selfies die dikke vrouwen net iets van boven nemen zodat ze er dun uitzien.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele mooie vrouw, daar niet van, maar elke vrouw, hoe mooi ook, kan lelijk op de foto staan
Het is een mix van zonschade/dna/voeding en roken.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom verouderd de huid van mannen dan pas later?
Bovendien zie je het ook bij vrouwen die heel weinig zonnen..
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een mix van zonschade/dna/voeding en roken.
Wb mannen weet ik het niet, maar mannem worden echt niet schadevrij oud. Bij hun zie je het echt wel.
Ja, alleen bij mannen is dat pas later. Daarom is een stelletje van tussen de 30 en 40 jaar met dezelfde leeftijd ook altijd zo'n apart gezicht. Soms denk je dat ze met hun moeder lopen en blijkt het plotseling hun vriendin te zijnquote:Vrouwen kunnen crèmepjes smeren wat ze willen, maar hun huid blijft op de lange termijn toch niet zo gaaf als die van de man. Frustrerend misschien, maar onontkoombaar zeggen wetenschappers die hebben ontdekt dat de vrouwenhuid sneller veroudert dan die van de man.
De afbraak van het eiwit collageen is volgens het Duitse onderzoek de hoofdveroorzaker van het probleem. Collageen houdt de huid elastisch. Wordt de kwaliteit ervan minder, of verdwijnt het eiwit helemaal, dan ontstaan rimpels en putjes. Mannen hebben het geluk dat hun huid collageen beter vasthoudt. http://www.gezondheidsnet(...)id-veroudert-sneller
LOLZquote:Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Kappen met suiker helpt beter dan niet lachenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:25 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Ja, alleen bij mannen is dat pas later. Daarom is een stelletje van tussen de 30 en 40 jaar met dezelfde leeftijd ook altijd zo'n apart gezicht. Soms denk je dat ze met hun moeder lopen en blijkt het plotseling hun vriendin te zijn
Ja, en kinderen baren richt natuurlijk ook een enorme ravage aanquote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kappen met suiker helpt beter dan niet lachen
Trouwens waar jij op doelt is de elasticiteit van de huid. Rimpels komen wel degelijk door zon/stress etc.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:53 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, en kinderen baren richt natuurlijk ook een enorme ravage aan
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ook mijn gedachten.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah duidelijk botox hoofd, ze kan gewoon niet lachen. Eendenlip is ook bewerkt.
Lachen is gezond zegt men wel eens, dus echt lekker bezig is ze niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Mij is altijd geleerd, " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd " Dan maar een paar extra rimpels who cares
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |