Op de Jonker Fransstraat zit er één.quote:Op zondag 12 april 2015 08:46 schreef negenhonderdtwaalf het volgende:
Kent iemand misschien een soort tabletdokter ofzo?
Heb een oude tablet (Android) gekregen die regelmatig uit het niets opnieuw gaat opstarten, vooral bij beweging of wanneer hij niet helemaal plat ligt oid. Misschien iets wat niet (meer) helemaal goed contact maakt.
Ja, maar ik twijfel of die alleen maar schermpjes enzo doen. Heb daar mijn iPhone wel eens laten fixen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Op de westblaak ter hoogte van de skatebaan aan de kant van cinerama zit zon zaakje geloof ik.
zou kunnen, ze hebben zon etalage vol vazen met kapotte schermenquote:Op zondag 12 april 2015 09:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel of die alleen maar schermpjes enzo doen. Heb daar mijn iPhone wel eens laten fixen.
Dat dusquote:Op zondag 12 april 2015 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou kunnen, ze hebben zon etalage vol vazen met kapotte schermen. Ben zelf nog nooit bij zon zaakje geweest, vind ze altijd n beetje dubieus
Leverde prima werk en snel. De home knop op de iPhone was kapot en die repareerde ze terwijl ik erbij zat.quote:Op zondag 12 april 2015 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou kunnen, ze hebben zon etalage vol vazen met kapotte schermen. Ben zelf nog nooit bij zon zaakje geweest, vind ze altijd n beetje dubieus
Want stel je eens voor dat ze je telefoon niet meer terug geven?quote:Op zondag 12 april 2015 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, meer dat je sowieso wordt afgezet waar je bij staat ect. Cliënten van mij gaan wel eens naar vage telefoonreparatiezaakjes en komen soms met rekeningen terugquote:Op zondag 12 april 2015 09:42 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Want stel je eens voor dat ze je telefoon niet meer terug geven?
Ik spreek af en toe rokers aan die van mening zijn dat de asbak die ruimte buiten hun voertuig is. Nog nooit een smeulende peuk ín mijn vizier gekregen, maar vaak scheelt het niet veel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:03 schreef junkiexp het volgende:
Je bent gewoon een varken als je afval zo op straat pleurt.
Bij de Ma. in Spaanse Polder precies hetzelfde probleem, door de drive heen, eten en dan gewoon je afval uit je raam pleuren terwijl er een prullenbak naast staat.
Dan ben je dus echt een heel groot varken.
Ik heb daar gewerkt in de straat erachter, en elke ochtend komen er 2 hamburgerflippers met een vuilnisbak op wielen de rommel opruimen in de nabije omgeving.
Dat is dan wel weer netjes, maar zou niet echt nodig moeten zijn.
Die chick mag hier ook wel een paar weken huishouden.
Eigenlijk vooral waar je niet moet wezenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:46 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Prinsenland, maar dat is maar m'n mening. Heb je een beetje zelf rondgekeken welke wijken je in Rdam leuk vind?
Laat je niet gek maken. Prinsenland is prima, alleen is het beetje afgelegen, dus moet je al snel de auto of ov pakken.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:30 schreef kanter1 het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral waar je niet moet wezenPrinsenland was eigenlijk het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen wat enigszins betaalbaar was. Nog niet eens direct gekeken naar de wijk. Uberhaupt iets vinden groter dan een hok wat redelijke betaalbaar is is al lastig zat.
Zou zelf liever op de noordkant van zuid wonen dan in Prinsenland. Toch wat dichter bij de stad.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:30 schreef kanter1 het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral waar je niet moet wezenPrinsenland was eigenlijk het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen wat enigszins betaalbaar was. Nog niet eens direct gekeken naar de wijk. Uberhaupt iets vinden groter dan een hok wat redelijke betaalbaar is is al lastig zat.
heb jou opgegeven.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:24 schreef Isegrim het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ekt-duivenbeheerders
Je moet er maar zin in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |