Het was gratis en er was geen kiosk meer open rond dat tijdstip op A'dam centraal, en de trein kwam binnen 5 minuten. Dus ik dacht dat zij mijn reddende engel wasquote:
Wc's waren ook niet meer open?quote:Op maandag 2 februari 2015 07:45 schreef RootAbyss het volgende:
[..]
Het was gratis en er was geen kiosk meer open rond dat tijdstip op A'dam centraal, en de trein kwam binnen 5 minuten. Dus ik dacht dat zij mijn reddende engel was, aangezien ik ongelofelijk veel dorst had.
metalquote:Op maandag 2 februari 2015 07:41 schreef RootAbyss het volgende:
Ik was gister lekker naar Slipknot geweest
Trein ging over 5 minuten en moest naar het station lopen, de laatste trein missen word ik ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wc's waren ook niet meer open?
quote:Op maandag 2 februari 2015 07:51 schreef Aberella het volgende:
Ik krijg al een allergische reactie als ik aan die troep denk.
leugens, kiosk is hele nacht open.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:45 schreef RootAbyss het volgende:
[..]
Het was gratis en er was geen kiosk meer open rond dat tijdstip op A'dam centraal, en de trein kwam binnen 5 minuten. Dus ik dacht dat zij mijn reddende engel was, aangezien ik ongelofelijk veel dorst had.
Ze deelde het gratis uit, dus dat is niet zo gekquote:Op maandag 2 februari 2015 08:16 schreef aloa het volgende:
Dat die troep zo goed verkoopt![]()
Legale drugs
Kijk eens in de supermarkt hoeveel van die rotzooi er in de schappen staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze deelde het gratis uit, dus dat is niet zo gek
Ja oke, maar dan kan je ook afvragen waarom frikandelbroodjes zo goed verkopen, alsof die zo gezond zijn. Het is vet, vol suiker en dus krijgen ze er energie van -> verkoopt goedquote:Op maandag 2 februari 2015 08:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Kijk eens in de supermarkt hoeveel van die rotzooi er in de schappen staat.
Je ziet al 14 jarige modervette kinderen met die blikjes rondlopen.
Zo ontstaat een verslaving! Waar de fabrikant uiteraard blij mee isquote:Op maandag 2 februari 2015 08:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan kan je ook afvragen waarom frikandelbroodjes zo goed verkopen, alsof die zo gezond zijn. Het is vet, vol suiker en dus krijgen ze er energie van -> verkoopt goed
Natuurlijk, bedrijf wil winstgevend zijn. En andere bedrijven blij, want die komen dan tot inzicht dat suiker slecht is en slaan door naar de andere kant en zo hou je elkaar in levenquote:Op maandag 2 februari 2015 08:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo ontstaat een verslaving! Waar de fabrikant uiteraard blij mee is
De tandarts zal er ook blij mee zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, bedrijf wil winstgevend zijn. En andere bedrijven blij, want die komen dan tot inzicht dat suiker slecht is en slaan door naar de andere kant en zo hou je elkaar in leven
Eigenlijk is iedereen dus blij, behalve wat overbezorgde mensen die zeggen dat het 'o zo slecht is voor de kinderen'quote:Op maandag 2 februari 2015 11:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De tandarts zal er ook blij mee zijn.
Een aantal zal er grof aan verdienen, maar uiteindelijk zal de belastingbetaler voor de ellende opdraaien. Dus worden ziektekosten etc etc weer duurder en worden we allemaal weer minder blij.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen dus blij, behalve wat overbezorgde mensen die zeggen dat het 'o zo slecht is voor de kinderen'
Maar dan moet er eerst ellende veroorzaakt worden door energy drank, dat valt nog wel mee toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Een aantal zal er grof aan verdienen, maar uiteindelijk zal de belastingbetaler voor de ellende opdraaien. Dus worden ziektekosten etc etc weer duurder en worden we allemaal weer minder blij.
Rossi?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is de nieuwe Monster Energy genaamd 'The Doctor'.
Ik wens jou een pallet energydrinkquote:Op maandag 2 februari 2015 23:12 schreef ZarB het volgende:
Energydrink![]()
![]()
wat een vergif. Je moet jezelf wel gruwelijk haten om dat in je lichaam te kieperen
Niet voor de smaak maar voor de bestandsdelen in de drank die de smaak oproepen op je tong.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:41 schreef RootAbyss het volgende:
Klacht: allergische reactie voor de nieuwe kut monster energy smaakt terwijl ik dat normaal nooit heb
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:12 schreef ZarB het volgende:
Energydrink![]()
![]()
wat een vergif. Je moet jezelf wel gruwelijk haten om dat in je lichaam te kieperen
Het is juist goed voor je en heeft geen nadelige gevolgen toch? Dus ook geen ellende!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet er eerst ellende veroorzaakt worden door energy drank, dat valt nog wel mee toch?
Precies, dus ook geen ellende voor de belastingbetaler, één grote win-win-win-win-win-win-situatiequote:Op maandag 2 februari 2015 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is juist goed voor je en heeft geen nadelige gevolgen toch? Dus ook geen ellende!
Ze moeten het nog goedkoper maken, kan men er nog meer en vaker van genietenquote:Op maandag 2 februari 2015 23:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, dus ook geen ellende voor de belastingbetaler, één grote win-win-win-win-win-win-situatie
Nee, want dan zal er waarschijnlijk niet meer van verkocht worden, dat zullen ze vast wel onderzocht hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze moeten het nog goedkoper maken, kan men er nog meer en vaker van genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |