abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2015 @ 02:52:28 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152171342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben een beetje mad.
wieso
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152171344
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 02:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

wieso
redskins hadden williams moeten draften
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 1 mei 2015 @ 02:54:15 #278
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_152171348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vast wel maar denk nog niet dat ze begonnen zijn, vroeg enzo
SPT / [NFL] American Football Fantasy League #12
dank je!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 08:40:12 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152172510
Beetje anticlimax zie ik, Mariota gewoon naar de Titans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_152174114
Chargers draften Melvin Gordon, sweet! Was verbaasd over de trade up maar was blijkbaar een te groot risico om het niet te doen. Vraag me af of Gordon ook de eerste keus was of toch Todd Gurley.

Ik kijk geen college, maar op papier lijkt Gordon mij echt veel beter: geweldige statistieken. Afgelopen jaar 2,587 yard en 29 TDs! :D. Hij heeft geen gescheurde ACL en andere peesproblemen. Daarnaast schijnt hij uit een meer NFL ready schema te komen itt Gurley. Hij komt ook over als stand up guy.

Na al die blessures van de vorige 1st round RB pick (Matthews) ben ik toch blij dat we niet weer een RB hebben gekozen met blessures. Volgende ronde een OLB of NT.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_152174161
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef PirE het volgende:
Beetje anticlimax zie ik, Mariota gewoon naar de Titans.
Ja wel een beetje. Na al dat gepraat over Mettenberger en hoe goed die is. Blijkbaar hebben ze toch niet zo veel vertrouwen in hem. Of ze konden geen goede down trade doen en dan maar voor de zekerheid een QB en kijken welke het beste is?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:58:01 #282
405682 maerk
Highbury
pi_152176475
Bij Mariota en Winston heb ik toch het gevoel dat ze het allebei niet gaan worden. Zou het leuk vinden als ze allebei mijn ongelijk kunnen bewijzen.

Eagles gaan voor Nelson Agholor, ik ken hem persoonlijk niet zo. Wel altijd leuk om als rookie te volgen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_152177480
Weinig opwindends in round 1, muv Gurley naar de Rams. Had ik niet gedaan. ze hebben al een goeie jonge RB in Mason.
Knie van Gurley is een vraagteken en als je dan toch een RB draft, waarom niet Gordon?

Ook opvallend dat er vanaf pick 20 picks kwamen die eigenlijk een round 2 of lager projection waren, geeft nog maar eens aan dat er weining value te halen was aan het eind van round 1 (misschien muv Brown op #32)

voor de Panthers Thompson dus, did not see that coming, dacht echt aan offense.
Zie hem nog wel de tegenovergestelde move van Davis (_O_ Walter Payton NFL Man of the Year _O_) maken, van LB naar S.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_152198672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef ssebass het volgende:
Chargers draften Melvin Gordon, sweet! Was verbaasd over de trade up maar was blijkbaar een te groot risico om het niet te doen. Vraag me af of Gordon ook de eerste keus was of toch Todd Gurley.

Ik kijk geen college, maar op papier lijkt Gordon mij echt veel beter: geweldige statistieken. Afgelopen jaar 2,587 yard en 29 TDs! :D. Hij heeft geen gescheurde ACL en andere peesproblemen. Daarnaast schijnt hij uit een meer NFL ready schema te komen itt Gurley. Hij komt ook over als stand up guy.

Na al die blessures van de vorige 1st round RB pick (Matthews) ben ik toch blij dat we niet weer een RB hebben gekozen met blessures. Volgende ronde een OLB of NT.
Op papier lijkt Gordon beter maar op tape is Gurley veel beter. Maar dan heb ik het wel over een 100% fitte Todd Gurley. Hij schijnt al de eerste maand te moeten missen dus de Rams nemen een gok. Het is wel een gok die als het goed uitpakt hun veel plezier zal opleveren. Ik kan me dus wel voorstellen dat ze hem boven Gordon kozen, ik snap alleen niet waarom voor een RB gingen aangezien Tre Mason het vorig jaar aardig deed als rookie. De Rams hebben grotere problemen dan de RB positie.
pi_152198819
Ben benieuwd wanneer Perryman, Walford en Duke Johnson vandaag gedraft worden. Perryman werd in vele mock drafts met de Packers gelinked dus dat zou op zich wel mooi zijn. Zijn maar weinig spelers van Miami die bij de Packers gespeeld hebben. Ik vind hem overigens wel een beperkte speler qua MLB. Van mij mag Duke Johnson overal heen, als het maar niet Dallas of een andere NFC North team is.
pi_152202310
Volgend jaar een NFL Draft drinking game:

"I love the pick"
"Thumper"
"Peoplemover"
"NFL ready"
"Twitchy feet"
pi_152202686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 00:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Ben benieuwd wanneer Perryman, Walford en Duke Johnson vandaag gedraft worden. Perryman werd in vele mock drafts met de Packers gelinked dus dat zou op zich wel mooi zijn. Zijn maar weinig spelers van Miami die bij de Packers gespeeld hebben. Ik vind hem overigens wel een beperkte speler qua MLB. Van mij mag Duke Johnson overal heen, als het maar niet Dallas of een andere NFC North team is.
Perryman naar de Chargers dus. Was de best beschikbare speler. Ben benieuwd. Op zich niet de positie die het hardst nodig is. We hebben nog steeds geen goede OLB groep en NT. Vooral de 3rd round pick een CB verbaast mij. Zeker omdat deze als 22ste CB in de ranking stond van de draft. Misschien zie ik iets over het hoofd. Wel een thumper net als de 1st en 2nd round pick inderdaad haha
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:24:44 #288
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152210025
Schneider is gewoon een troll. na Wilson en Willson heeft Seattle nu Lockette en Lockett :D. Snap weinig van de picks. Nog steeds geen versterking voor de OL -O-.

Lockett ziet er wel promising uit, ook goed als returner en dat is hard nodig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 2 mei 2015 @ 18:22:52 #289
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152212723
Bryce Petty naar de Jets, upgrade over Geno Shit, maar elke QB is een upgrade :D
pi_152213613
Panthers vastbesloten om met zo weinig mogelijk spelers de draft te verlaten, tis dat ze hun compensatory picks niet kunnen traden.....
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:56:13 #291
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152216825
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:49 schreef Guard het volgende:
Volgend jaar een NFL Draft drinking game:

"I love the pick"
"Thumper"
"Peoplemover"
"NFL ready"
"Twitchy feet"
Met alleen "I love the pick" heb je na 24 picks een kratje bier leeg :D
pi_152217087
Punter *G*
pi_152217117
En meteen een long snapper er achteraan :D
pi_152256257
Beetje zelfpromotie, maar misschien leuk om te melden. Deze week speelt het Nederlandse jeugdteam (U19) voor promotie voor het EK American football. Super gaaf om die gasten aan het werk te zien, en sommigen van hen speelden begin dit jaar in het Cowboys-stadion tijdens de World Bowl. We hebben talent genoeg in Nederland!

http://www.picksix.nl/201(...)vooruit-naar-servie/
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:35:12 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152329051
Pats hebben serieuze interesse in la'el collins.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152330288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Pats hebben serieuze interesse in la'el collins.
Iedereen is interested, hij heeft al gedineerd met Rex Ryan, heeft bezoek van LSU alumni en Dolphins players, Cowboys hebben intresse,
Als zijn naam gezuiverd wordt heeft hij zijn toekomstig team voor het uitkiezen
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:29:39 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152343492
Deflategate is back.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:56:43 #298
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152361079
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Deflategate is back.
Het is jammer dat de Nfl geen death penalty* heeft :D. NE heeft natuurlijk wel de schijn tegen gezien hun verleden, voor de rest zou het extra zuur zijn om te verliezen van een cheater. Maar Brady is een blanke QB van de patriots dus ze zullen Vick wel schorsen en de Jets moeten een draft pick inleveren.

*Al komt Browns quarterback wel in de buurt.
pi_152371477
quote:
Former longtime Ravens FS Ed Reed will announce his retirement on Thursday.
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:13:19 #300
263417 Keyos
Like a Boss
pi_152385034
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Deflategate is back.
Het rapport was dan ook redelijk dramatisch. Of kom met hard bewijs, of kom met niets.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')