quote:"Zac [Stacy] could get 25 carries this week," Fisher continued. "We had some things in early this week. It was working so we decided to stay with [Tre Mason]. It’s nothing that Zac has done or hasn’t done." Fisher clearly hates fantasy football.
Gefeliciteerd Guard. Dik verdiend. Prima draft en goed uitgebreid. Ik wist voor de finale dat het lastig zou worden. Maar als Luck en Bennett geen punten behalen wordt het heel lastig. Door deze spelers stond ik in de finalequote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
Ein-de-lijk een keer de Fok! league gewonnen, mijn fantasy football leven is compleet
![]()
Goeie draft gehad en een paar mooie FA acquisitions (Mason, OBJ).
Dikke blowout in de finale
Grats.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
Ein-de-lijk een keer de Fok! league gewonnen, mijn fantasy football leven is compleet
![]()
Goeie draft gehad en een paar mooie FA acquisitions (Mason, OBJ).
Dikke blowout in de finale
quote:Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef DaMayan het volgende:
Ook gefeliciteerd aan Thomas United in de NFL.com league!
Heb al een aantal drafts erop zitten. Ze beginnen nu wel erg vroeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef Guard het volgende:
Ik zal binnenkort even de Yahoo league renewen.
As always krijgen eerst de zittende managers een invite om weer me te doen, mochten er mensen afhaken is er plek voor anderen om mee te doen.
Wil de draft weer "gewoon" op de laatste zondag van pre-season doen, om 19.00 CET.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:08 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Heb al een aantal drafts erop zitten. Ze beginnen nu wel erg vroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |