quote:"Zac [Stacy] could get 25 carries this week," Fisher continued. "We had some things in early this week. It was working so we decided to stay with [Tre Mason]. It’s nothing that Zac has done or hasn’t done." Fisher clearly hates fantasy football.
Gefeliciteerd Guard. Dik verdiend. Prima draft en goed uitgebreid. Ik wist voor de finale dat het lastig zou worden. Maar als Luck en Bennett geen punten behalen wordt het heel lastig. Door deze spelers stond ik in de finalequote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
Ein-de-lijk een keer de Fok! league gewonnen, mijn fantasy football leven is compleet
![]()
Goeie draft gehad en een paar mooie FA acquisitions (Mason, OBJ).
Dikke blowout in de finale
Grats.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef Guard het volgende:
Ein-de-lijk een keer de Fok! league gewonnen, mijn fantasy football leven is compleet
![]()
Goeie draft gehad en een paar mooie FA acquisitions (Mason, OBJ).
Dikke blowout in de finale
quote:Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef DaMayan het volgende:
Ook gefeliciteerd aan Thomas United in de NFL.com league!
Heb al een aantal drafts erop zitten. Ze beginnen nu wel erg vroeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef Guard het volgende:
Ik zal binnenkort even de Yahoo league renewen.
As always krijgen eerst de zittende managers een invite om weer me te doen, mochten er mensen afhaken is er plek voor anderen om mee te doen.
Wil de draft weer "gewoon" op de laatste zondag van pre-season doen, om 19.00 CET.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:08 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Heb al een aantal drafts erop zitten. Ze beginnen nu wel erg vroeg.
Mijn teamquote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Wil de draft weer "gewoon" op de laatste zondag van pre-season doen, om 19.00 CET.
Lekker vertrouwd
Ik had het er een hele tijd terug in de NFL-topic al over, is het mogelijk voor komend seizoen te joinen? Ben een redelijk groot liefhebber van de sport geworden en zou ontzettend graag mee willen doen aan de league (afgelopen jaar op mijn Amerikaanse uni Fantasy-Football gespeeld, wil dat graag een vervolg geven).quote:
Eerst krijgen de mensen die voorgaande jaren meededen kans om opnieuw mee te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik had het er een hele tijd terug in de NFL-topic al over, is het mogelijk voor komend seizoen te joinen? Ben een redelijk groot liefhebber van de sport geworden en zou ontzettend graag mee willen doen aan de league (afgelopen jaar op mijn Amerikaanse uni Fantasy-Football gespeeld, wil dat graag een vervolg geven).
Kan zijn dat dat pas begin volgende week wordt, zit de komende dagen alleen mobiel op brak hotel WiFiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:05 schreef Terreros85 het volgende:
Guard, kun je mij even DM sturen met mijn login naam bij Yahoo. Ik heb gewoon geen idee meer wat het is. Dan kan ik vanuit daar wel mijn wachtwoord achterhalen. Ik doe vanzelfsprekend weer gewoon mee.
No prob.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat pas begin volgende week wordt, zit de komende dagen alleen mobiel op brak hotel WiFi
Misschien al enig nieuws of de kans enigszins aanwezig is dat er iemand niet meer gaat meedoen? Zou het echt enorm jammer vinden als er geen spot vrijkomt. Ook geen mogelijkheid om er 2 spots aan toe te voegen mochten er geen verschuivingen zijn?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerst krijgen de mensen die voorgaande jaren meededen kans om opnieuw mee te doen.
Mocht er plek vrijkomen dan laat ik dat hier weten.
Ik wacht het ook nog af inderdaad. Wel zin in weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien al enig nieuws of de kans enigszins aanwezig is dat er iemand niet meer gaat meedoen? Zou het echt enorm jammer vinden als er geen spot vrijkomt. Ook geen mogelijkheid om er 2 spots aan toe te voegen mochten er geen verschuivingen zijn?
Nee 12 is max aantal teams, we hebben 1 jaar met 14 teams gespeeld en dat was klote. Spoeling op de waiver wire was (te) dun.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien al enig nieuws of de kans enigszins aanwezig is dat er iemand niet meer gaat meedoen? Zou het echt enorm jammer vinden als er geen spot vrijkomt. Ook geen mogelijkheid om er 2 spots aan toe te voegen mochten er geen verschuivingen zijn?
OK, jammer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:51 schreef roelref het volgende:
Sorry, ik zie nu pas net het laatste mailtje van Guard over de fantasy league. Ik laat deze aan me voorbij gaan. Ik speel al jaren met 2 leagues mee, wat leuk is maar nu heb ik wat minder tijd en sowieso vind ik het spelen met de IDP's lastig en lukt het me niet om me er genoeg in te verdiepen om competetief mee te doen. Mijn plekje mag dus naar een ander! (voor zover dat nog niet gedaan is natuurlijk)
Sorry voor het late bericht
Check je PMquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik wacht het ook nog af inderdaad. Wel zin in weeranders maar een random NFL groepje binnenvallen
Je positie weet je pas heel kort (10 of 15min) van tevoren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:08 schreef Keyos het volgende:
Nou mannen , ben er helemaal klaar voor. Gaat nog aardig wat tijd en research zitten in de mogelijke draft opties. Hoe werkt dat trouwens exact met de volgorde, krijgen we dat van tevoren al door op welke draftpositie we zitten of is dat pas zondag 19:00 ?
Op naar een mooi seizoen in ieder geval, heb er zin an.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |