abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2015 @ 09:54:41 #226
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151884347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik nog niet zo zeker, hij speelt nu natuurlijk voor een spreekwoordelijke appel en en ei en als er een nieuw contract moet komen zal de agent van Wilson wel aanzienlijk meer eisen. En de vraag is of Seattle bereid is dat te betalen. Wilson een solid QB, maar het grootste deel van de 'Hawks offense was natuurlijk Lynch de afgelopen paar jaar.
QB positie is gewoon zwaar overbetaald. Die dikbetaalde QBs winnen ook geen superbowl, ze komen in de play-offs maar dan blijkt dat je meer tools nodig hebt om te winnen. Ik snap de logica ook niet dat elke deal voor meer moet, Luck extension moet hem straks de top paid QB maken en daardoor zitten de Colts nu in win-now mode. Het is gewoon een debiele markt en dat blijft zo totdat er een team opstaat dat niet meegaat in de gekte.

Wilson is goed en hij mag zeker blijven maar hij is geen 25 miljoen waard, dan heb ik liever dat ze gokken op een goedkopere QB en de rest investeren in andere spelers. Seattle wint toch geen SB als ze Wilson zoveel geld gaan geven.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_151888940
goed punt. Idioot dat iemand als Cutler, of zelfs Joe Flacco, zoveel money maakt inderdaad, maar iemand als Antonio Brown niet méér bij de Steelers loskrijgt dan de 8.5 miljoen die hij volgend jaar krijgt.
pi_151913983
Je kan nog steeds tickets kopen voor Bills vs Jags in London.
NFL zal zich eens achter de oren mogen krabben met de programemring op Wembley. De fans zijn nu een beetje verwend geraakt en komen niet meer op zo'n onaantrekkelijke matchup af.

Er zal dieper nagedacht moeten worden ipv teams hierheen halen die moeite hebben om hun eigen stadion te vullen, zoals de laatste jaren wel een beetje de trend leek.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_151918815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 07:40 schreef Guard het volgende:
Je kan nog steeds tickets kopen voor Bills vs Jags in London.
NFL zal zich eens achter de oren mogen krabben met de programemring op Wembley. De fans zijn nu een beetje verwend geraakt en komen niet meer op zo'n onaantrekkelijke matchup af.

Er zal dieper nagedacht moeten worden ipv teams hierheen halen die moeite hebben om hun eigen stadion te vullen, zoals de laatste jaren wel een beetje de trend leek.
Tja, de Jaguars spelen elk jaar een wedstrijd in Londen en die zijn nou eenmaal (nog) niet zo spraakmakend. Teams die hun stadion moeiteloos vullen willen natuurlijk niet zomaar een home game opgeven om in Londen te spelen.

Maar volgens mij probeert de NFL het langzaam te verbeteren. Dit jaar is er bijvoorbeeld voor het eerst een division game in Londen (Jets-Dolphins). Er komen ook steeds meer verschillende teams want bijvoorbeeld de Packers hebben gezegd binnenkort in Londen te gaan spelen, maar ze zullen hiervoor nooit een home game willen opgeven.
pi_151926772
Tis natuurlijk niet voor niets dat de Jags wel 3 jaar achter elkaar een homegame zonder problemen konden opgeven...
pi_151936291
quote:
Chiefs spelen van de eerste 11 er 8 uit. Wat? :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 23 april 2015 @ 07:23:57 #233
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_151947126
Wow dat is echt onwijs veel!
pi_151954938
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Chiefs spelen van de eerste 11 er 8 uit. Wat? :')
Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar van de eerste 11 spelen ze er maar 6 uit
if you ain't cheating you ain't trying
pi_151960059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:11 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar van de eerste 11 spelen ze er maar 6 uit
Had het eigenlijk gewoon overgenomen van een Chiefs fansite, maar het is 3 wedstrijden in Arrowhead in de eerste 11 weken (dus daar zit ook een bye bij en de wedstrijd in Londen). Beetje vreemd om dat zo te brengen idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:36:27 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152009693
Echt zo mooi al die Kelly-Mariota geruchten _O-

quote:
The Browns already offered No. 19 to the Rams for Bradford, prior to his trade to Philadelphia. St. Louis didn't accept because it wanted a quarterback, and wound up acquiring Nick Foles. The Browns are "still said to have interest" in Bradford. Per Eckel, the rumor has the Eagles then sending Nos. 19 and 20 -- plus Mychal Kendricks and Fletcher Cox -- to the Titans in exchange for No. 2 overall, where Philly would select Marcus Mariota. Bleacher Report's Jason Cole reported Friday that Bradford currently believes the Eagles may be planning to trade him.
Ik zeg doen, Chip ^O^. Goede deal voor de Titans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_152012076
Aftellen naar de draft. Winston kom er maar in.

Nu nog een goede offensive line
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  donderdag 30 april 2015 @ 11:24:46 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152147221
Ik zit er toch aan te denken om vanavond wat langer op te blijven om de eerste picks te kijken. Ben toch wel benieuwd waar Mariota nou tetechtkomt en hoeveel teams gaan betalen.
pi_152147399
Zou je met game pass een rerun kunnen kijken van de first round?
Dan slinger ik die morgen op het werk wel aan...
pi_152147401
Draft round 1 begint toch pas om 2 uur 's nachts? Dan gaat het hem voor mij niet worden. Moet helaas werken en wat belangrijke besprekingen :(

Ben ook heel benieuwd. Zeker wat de titans gaan doen met de nr 2 pick. Kan echt alle kanten op. Ben benieuwd of de Chargers idd een van de top RB's in de draft pakken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_152148539
2u klopt.
Ik heb morgen vrijgenomen :)

Ik ben ook enorm benieuwd wat de Titans gaan doen, geruchten genoeg...
Ik hoop heel erg dat we niet Mariota nemen...
  donderdag 30 april 2015 @ 13:04:15 #242
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152149875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:14 schreef DjMark het volgende:
2u klopt.
Ik heb morgen vrijgenomen :)

Ik ben ook enorm benieuwd wat de Titans gaan doen, geruchten genoeg...
Ik hoop heel erg dat we niet Mariota nemen...
Ik dacht 1 uur.. 2 uur is me net laat. Dan morgen maar alles teruglezen.
pi_152150619
8pm ET.
Dat is (bijna altijd) 6 uur tijdsverschil, dus 2am onze tijd.
Maar als je fan ben van een goed team, dan zit je nog wel een paar uur te wachten tot die mogen picken...
pi_152150654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Guard het volgende:
Zou je met game pass een rerun kunnen kijken van de first round?
Dan slinger ik die morgen op het werk wel aan...
Ik kan met Gamepass tot 48 uur terugkijken bij NFL Network. Dus morgenavond NFL Network openen, snel terug in de tijd klikken en hopelijk alles spoilervrij bekijken. Dat is mijn plan in ieder geval :)
  donderdag 30 april 2015 @ 13:39:13 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152150817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:31 schreef DjMark het volgende:
8pm ET.
Dat is (bijna altijd) 6 uur tijdsverschil, dus 2am onze tijd.
Maar als je fan ben van een goed team, dan zit je nog wel een paar uur te wachten tot die mogen picken...
Dan moet ik wel heel lang wachten, tot zaterdag Nederlandse tijd :D.
  donderdag 30 april 2015 @ 14:41:40 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152152495
Mariota zal wel jets of titans worden, als ik alle geruchten moet geloven
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152152881
Ik vermoed dat de Eagles toch een trade gaan proberen met de Titans, waar dan sowieso een 2016 first rounder voor nodig zal zijn, naast een first rounder en waarschijnlijk een third/fourth rounder van dit jaar.
Browns zullen nog wel dom genoeg zijn om een van hun first round picks aan de Eagles te geven voor Bradford _O-
pi_152153764
Dit word een interessante draft aangezien er maar 10-15 echte first round talenten zijn. Zowel Mayock als Kiper/McShay zijn het daarover eens. De beste speler zal niet eens als eerste gepicked worden (Leonard Williams). Een hoop geruchten dat vooral teams die vanaf 20 picken uit de first round willen traden om extra picks in de latere rounds te krijgen aangezien het verschil in talent toch niet erg groot is. Ik verwacht eigenlijk dat de Packers uit de first round traden om een extra second en late round pick te krijgen.

Het zegt mij als Miami Hurricanes fan genoeg dat voor het eerst in jaren waarschijnlijk weer enkele Canes spelers in de eerste twee rounds gedraft zullen worden. Zo geweldig waren die jongens niet in college.

Qua WR's en RB's zie ik wel veel value in de late rounds, net zoals vorig jaar.
  donderdag 30 april 2015 @ 15:44:44 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152153909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit word een interessante draft aangezien er maar 10-15 echte first round talenten zijn. Zowel Mayock als Kiper/McShay zijn het daarover eens. De beste speler zal niet eens als eerste gepicked worden (Leonard Williams). Een hoop geruchten dat vooral teams die vanaf 20 picken uit de first round willen traden om extra picks in de latere rounds te krijgen aangezien het verschil in talent toch niet erg groot is. Ik verwacht eigenlijk dat de Packers uit de first round traden om een extra second en late round pick te krijgen.

Het zegt mij als Miami Hurricanes fan genoeg dat voor het eerst in jaren waarschijnlijk weer enkele Canes spelers in de eerste twee rounds gedraft zullen worden. Zo geweldig waren die jongens niet in college.

Qua WR's en RB's zie ik wel veel value in de late rounds, net zoals vorig jaar.
CB's helemaal niets. Benieuwd wat de pats doen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152154619
Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren met jongens als Ray, Collins en Gregory. Marcus Peters en Green-Beckham zijn ook geen makkelijke jongens. First round talents maar met de nodige problemen. Zijn teams bereid de gok te nemen nu ze gezien hebben hoe spelers als Blackmon en Josh Gordon niet uit de problemen konden blijven? Vooral nu de NFL zo streng is geworden qua schorsingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')