QB positie is gewoon zwaar overbetaald. Die dikbetaalde QBs winnen ook geen superbowl, ze komen in de play-offs maar dan blijkt dat je meer tools nodig hebt om te winnen. Ik snap de logica ook niet dat elke deal voor meer moet, Luck extension moet hem straks de top paid QB maken en daardoor zitten de Colts nu in win-now mode. Het is gewoon een debiele markt en dat blijft zo totdat er een team opstaat dat niet meegaat in de gekte.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik nog niet zo zeker, hij speelt nu natuurlijk voor een spreekwoordelijke appel en en ei en als er een nieuw contract moet komen zal de agent van Wilson wel aanzienlijk meer eisen. En de vraag is of Seattle bereid is dat te betalen. Wilson een solid QB, maar het grootste deel van de 'Hawks offense was natuurlijk Lynch de afgelopen paar jaar.
Tja, de Jaguars spelen elk jaar een wedstrijd in Londen en die zijn nou eenmaal (nog) niet zo spraakmakend. Teams die hun stadion moeiteloos vullen willen natuurlijk niet zomaar een home game opgeven om in Londen te spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:40 schreef Guard het volgende:
Je kan nog steeds tickets kopen voor Bills vs Jags in London.
NFL zal zich eens achter de oren mogen krabben met de programemring op Wembley. De fans zijn nu een beetje verwend geraakt en komen niet meer op zo'n onaantrekkelijke matchup af.
Er zal dieper nagedacht moeten worden ipv teams hierheen halen die moeite hebben om hun eigen stadion te vullen, zoals de laatste jaren wel een beetje de trend leek.
Chiefs spelen van de eerste 11 er 8 uit. Wat?quote:Op woensdag 22 april 2015 06:59 schreef BobW het volgende:
Schedule is bekend!
http://www.nfl.com/schedules?icampaign=Schedule_release_HP_CP
Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar van de eerste 11 spelen ze er maar 6 uitquote:Op woensdag 22 april 2015 20:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Chiefs spelen van de eerste 11 er 8 uit. Wat?
Had het eigenlijk gewoon overgenomen van een Chiefs fansite, maar het is 3 wedstrijden in Arrowhead in de eerste 11 weken (dus daar zit ook een bye bij en de wedstrijd in Londen). Beetje vreemd om dat zo te brengen idd.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar van de eerste 11 spelen ze er maar 6 uit
Ik zeg doen, Chipquote:The Browns already offered No. 19 to the Rams for Bradford, prior to his trade to Philadelphia. St. Louis didn't accept because it wanted a quarterback, and wound up acquiring Nick Foles. The Browns are "still said to have interest" in Bradford. Per Eckel, the rumor has the Eagles then sending Nos. 19 and 20 -- plus Mychal Kendricks and Fletcher Cox -- to the Titans in exchange for No. 2 overall, where Philly would select Marcus Mariota. Bleacher Report's Jason Cole reported Friday that Bradford currently believes the Eagles may be planning to trade him.
Ik dacht 1 uur.. 2 uur is me net laat. Dan morgen maar alles teruglezen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:14 schreef DjMark het volgende:
2u klopt.
Ik heb morgen vrijgenomen
Ik ben ook enorm benieuwd wat de Titans gaan doen, geruchten genoeg...
Ik hoop heel erg dat we niet Mariota nemen...
Ik kan met Gamepass tot 48 uur terugkijken bij NFL Network. Dus morgenavond NFL Network openen, snel terug in de tijd klikken en hopelijk alles spoilervrij bekijken. Dat is mijn plan in ieder gevalquote:Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Guard het volgende:
Zou je met game pass een rerun kunnen kijken van de first round?
Dan slinger ik die morgen op het werk wel aan...
Dan moet ik wel heel lang wachten, tot zaterdag Nederlandse tijdquote:Op donderdag 30 april 2015 13:31 schreef DjMark het volgende:
8pm ET.
Dat is (bijna altijd) 6 uur tijdsverschil, dus 2am onze tijd.
Maar als je fan ben van een goed team, dan zit je nog wel een paar uur te wachten tot die mogen picken...
CB's helemaal niets. Benieuwd wat de pats doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit word een interessante draft aangezien er maar 10-15 echte first round talenten zijn. Zowel Mayock als Kiper/McShay zijn het daarover eens. De beste speler zal niet eens als eerste gepicked worden (Leonard Williams). Een hoop geruchten dat vooral teams die vanaf 20 picken uit de first round willen traden om extra picks in de latere rounds te krijgen aangezien het verschil in talent toch niet erg groot is. Ik verwacht eigenlijk dat de Packers uit de first round traden om een extra second en late round pick te krijgen.
Het zegt mij als Miami Hurricanes fan genoeg dat voor het eerst in jaren waarschijnlijk weer enkele Canes spelers in de eerste twee rounds gedraft zullen worden. Zo geweldig waren die jongens niet in college.
Qua WR's en RB's zie ik wel veel value in de late rounds, net zoals vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |