Dat zou een kat moeten zijn. Nog even oefenen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Beauke het volgende:
Die arme muis is opgehangen! Boven een zwevende drilpudding?
Neee johhhhh is gewoon hip!quote:Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, niet gelezen. Maar dit is toch voor de huismoeders met hyves enzo?
Het voelt erg poëtisch.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Beauke het volgende:
Die arme muis is opgehangen! Boven een zwevende drilpudding?
Een vriendin met een hobby die jij verschrikkelijk vindt is juist goed voor je relatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
Nou als mijn vriendin dit gaat maken dan maak ik het uit.
? Leg uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin met een hobby die jij verschrikkelijk vindt is juist goed voor je relatie.
Dat is best wel overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou als mijn vriendin dit gaat maken dan maak ik het uit.
Verschillende hobbies hebben en niet steeds op elkaar lip zitten is gezond.quote:
Ik associeer dit gewoon met mensen van middelbare leeftijd die elfjes enzo naar elkaar sturen op hyves, niet mijn type mensen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschillende hobbies hebben en niet steeds op elkaar lip zitten is gezond.
Zij kan zich creabea uitleven en wordt daar gelukkig van wat ook positief voor jou is.
In de tussentijd kun jij ongestoord doen wat jij leuk vindt. Win-win-win.
Weinig tot niets int fotoboek. Voor de rest is ik er nog wel hoor!! Fotoboek is sowieso een beetje deaud.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die user is al meer dan een jaar niet meer online geweest. Goede keuze!
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Weinig tot niets int fotoboek. Voor de rest is ik er nog wel hoor!! Fotoboek is sowieso een beetje deaud.
En hallooooooo XericaX![]()
Legendarischquote:Op maandag 2 februari 2015 20:02 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok als je hem niet mooi vind vind ik je stom.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:02 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok als je hem niet mooi vind vind ik je stom.
[ afbeelding ]
lol hmmpf nu kan ik niet erg ontstemd meer zijn he? Je glittermafketelarij hier ( godenzijdank) en dan ook nog eentje voor mijquote:Op maandag 2 februari 2015 20:27 schreef isax het volgende:
weer een meester werk al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |