Dan ene met vissenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor poezen.
bedankt he
arielquote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan ene met vissen
[ afbeelding ]
Goed plan. Nu even uitrusten.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:31 schreef isax het volgende:
fuck morgen ga ik verder!
nu ben ik misselijk van al het glitter
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan ene met vissen
[ afbeelding ]
25 is tegenwoordig al van middelbare leeftijd. ja?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef RingBewoner het volgende:
Is dit het topic voor vrouwen van middelbare leeftijd en een kort pittig kapsel?
quote:
Sorry, niet gelezen. Maar dit is toch voor de huismoeders met hyves enzo?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
25 is tegenwoordig al van middelbare leeftijd. ja?
[..]
Hij is er echt welquote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die user is al meer dan een jaar niet meer online geweest. Goede keuze!
En de kat lacht en danst er bij.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Beauke het volgende:
Die arme muis is opgehangen! Boven een zwevende drilpudding?
Dat zou een kat moeten zijn. Nog even oefenen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Beauke het volgende:
Neee johhhhh is gewoon hip!quote:Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, niet gelezen. Maar dit is toch voor de huismoeders met hyves enzo?
Het voelt erg poëtisch.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Beauke het volgende:
Een vriendin met een hobby die jij verschrikkelijk vindt is juist goed voor je relatie.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
Nou als mijn vriendin dit gaat maken dan maak ik het uit.
? Leg uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin met een hobby die jij verschrikkelijk vindt is juist goed voor je relatie.
Dat is best wel overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou als mijn vriendin dit gaat maken dan maak ik het uit.
Verschillende hobbies hebben en niet steeds op elkaar lip zitten is gezond.quote:
Ik associeer dit gewoon met mensen van middelbare leeftijd die elfjes enzo naar elkaar sturen op hyves, niet mijn type mensen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschillende hobbies hebben en niet steeds op elkaar lip zitten is gezond.
Zij kan zich creabea uitleven en wordt daar gelukkig van wat ook positief voor jou is.
In de tussentijd kun jij ongestoord doen wat jij leuk vindt. Win-win-win.
Weinig tot niets int fotoboek. Voor de rest is ik er nog wel hoor!! Fotoboek is sowieso een beetje deaud.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die user is al meer dan een jaar niet meer online geweest. Goede keuze!
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Weinig tot niets int fotoboek. Voor de rest is ik er nog wel hoor!! Fotoboek is sowieso een beetje deaud.
En hallooooooo XericaX![]()
Legendarischquote:Op maandag 2 februari 2015 20:02 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok als je hem niet mooi vind vind ik je stom.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:02 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok als je hem niet mooi vind vind ik je stom.
[ afbeelding ]
lol hmmpf nu kan ik niet erg ontstemd meer zijn he? Je glittermafketelarij hier ( godenzijdank) en dan ook nog eentje voor mijquote:Op maandag 2 februari 2015 20:27 schreef isax het volgende:
weer een meester werk al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik denk dat ik mijn roeping heb gevondenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Isa, je gaat met sprongen vooruit! Knap zeg!
ik heb het intellectueel en kunstzinnig gehouden.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol hmmpf nu kan ik niet erg ontstemd meer zijn he? Je glittermafketelarij hier ( godenzijdank) en dan ook nog eentje voor mij
Zeer zeker. Zelfs de achtergrond is een redelijke benadering van de kortsluitingen en warrigheid in mijn hoofdquote:Op maandag 2 februari 2015 20:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb het intellectueel en kunstzinnig gehouden.
weet niet of je dat terug kan vinden.
Ik ga meteen de herhaling van Bloed, Zweet en Tranen kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:43 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
titel: not a boy, not yet a man.
Sla je hem even op en dan doe jij dat nog ffquote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik mis de glitter in het tekst ballonnetje
hier kan ik iets mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De grootste klootzak op dit forumaffiniteit met schorpioenen
dat hondje was me niet eens opgevallen?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hondje, de subtiele glitters.... Voxs is de nieuwe 'master of glitterplaatjes'.
joehoequote:Op maandag 2 februari 2015 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De grootste klootzak op dit forumaffiniteit met schorpioenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |