Hoe lang duurt het voordat iemand anders thuiskomt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen sleutel dus kan het huis niet in. Ben op het balkon geklommen om te kijken of daar een deur open was, maar nee. En nu heeft iemand het raam naar het portiek achter me dicht gedaan dus zit ik opgesloten op mijn eigen balkon.
Goed moment om te gaan fokken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen sleutel dus kan het huis niet in. Ben op het balkon geklommen om te kijken of daar een deur open was, maar nee. En nu heeft iemand het raam naar het portiek achter me dicht gedaan dus zit ik opgesloten op mijn eigen balkon.
Geen idee. Al mijn huisgenoten nemen hun telefoon niet op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat iemand anders thuiskomt?
Geen idee, heb je een studieboek mee? Lekker studeren!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Ties, suggesties wat ik anders kan doen op een balkon?
Alles wat de media zegt is waar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is bovendien niet eens waar. Als je de uitspraak leest zie je dat enkel het zonder gegronde reden geheimhouden van de identiteit van een tipgever onrechtmatig is.
Welke oefeningen heb je gedaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefitnesst jongens. Halfuur met begeleiding en kwartier alleen. Toen in sauna gezeten.
Ik voel me vet gezond nu.
oja, de sauna. Daarom ging ik ook altijd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefitnesst jongens. Halfuur met begeleiding en kwartier alleen. Toen in sauna gezeten.
Ik voel me vet gezond nu.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Welke oefeningen heb je gedaan?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Yreal het volgende:
Nog altijd geen wettenbundels van kpmg of lolo kunnen spotten...
Kenmerkend dat ze zoveel machine voorschrijven, je zou ook freeweight kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan 1 set van 20x. Die met schouders lukte me niet helemaal. Halverwege gekapt omdat het pijn deed. Volgende keer beter
Ook meteen schema voor de komende weken.
Ik weet het niet. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en dat ik wat meer spiermassa wil opbouwen, dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kenmerkend dat ze zoveel machine voorschrijven, je zou ook freeweight kunnen overwegen.
Wanneer ga je weer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en dat ik wat meer spiermassa wil opbouwen, dus dan maar zo.
Ik doe maar gewoon wat ze zeggen, zal vast goed zitten.
quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
Ook al helemaal health junkie met alleen maar kip, biefstuk, eieren, rijst, havermout, groente en kwark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |