Ik weet niet of we dat hebben. Tenzij je ACLO bedoelt, maar dat is veel te duur in een keer (erbij fitnessen kost ook nog wat extra) en moet je op intakegesprek enzoquote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Holograph het volgende:
Waarom ga je niet bij het unisportcentrum? Is meestal even duur als BF en een stuk rustiger.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
en hoef ik niet zelf te bedenken wat wel goed is en wat niet zeg maar.
Vak wordt altijd best wel onderschatquote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Etsu het volgende:
jeetje zijn die cijfers voor RPPV normaal, ties?
Goed of slecht gescoord?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:12 schreef Etsu het volgende:
jeetje zijn die cijfers voor RPPV normaal, ties?
Ze willen nog wel eens karig zijn met de begeleiding. Toen ik begon met fitness kreeg ik (achteraf gezien) een treurig schematje van ze.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
En in die begeleiding zit ook voedingsschema's enzo, dus dat is wel goed en hoef ik niet zelf te bedenken wat wel goed is en wat niet zeg maar.
een snelle blik op het lijstje zie ik meer vieren dan voldoendesquote:Op maandag 2 februari 2015 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is het slagingspercentage dan? Veel onvoldoendes?
Denk dat etsu geeneens weet hoe die moet squatten, zal zoals erik zegt binnen een maandje wel voorbij zijn met deze fasequote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Riot- het volgende:
Ze willen nog wel eens karig zijn met de begeleiding. Toen ik begon met fitness kreeg ik (achteraf gezien) een treurig schematje van ze.
Vraag of ze een squatrack hebben. Wil nog wel eens de slechte gyms van de goede onderscheiden.
Lekker voor zequote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
een snelle blik op het lijstje zie ik meer vieren dan voldoendes
nou nou nouquote:Op maandag 2 februari 2015 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk dat etsu geeneens weet hoe die moet squatten, zal zoals erik zegt binnen een maandje wel voorbij zijn met deze fase
Hoeft ie zelf ook niet te doen. Maar dan zit ie tenminste bij een fatsoenlijke clubquote:Op maandag 2 februari 2015 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk dat etsu geeneens weet hoe die moet squatten, zal zoals erik zegt binnen een maandje wel voorbij zijn met deze fase
Das suf ja. Vond het altijd handig om te weten hoeveel het wel of niet hebben gehaaldquote:Op maandag 2 februari 2015 18:16 schreef Etsu het volgende:
Sinds die ProgressWWW-update, zijn de cijferlijsten ook anders geworden en daarop staan nu geen slagingspercentages op. Hmmmm.
Ons powerrack is altijd bezetquote:Op maandag 2 februari 2015 18:16 schreef Riot- het volgende:
[..]
Hoeft ie zelf ook niet te doen. Maar dan zit ie tenminste bij een fatsoenlijke club
Irritante is ook dat die lijsten niet meer op nummers zijn gesorteerd, maar je gewoon even lang moet controleren waar je staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das suf ja. Vond het altijd handig om te weten hoeveel het wel of niet hebben gehaald
Dat al helemaal jaquote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irritante is ook dat die lijsten niet meer op nummers zijn gesorteerd, maar je gewoon even lang moet controleren waar je staat.
Meidquote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irritante is ook dat die lijsten niet meer op nummers zijn gesorteerd, maar je gewoon even lang moet controleren waar je staat.
dus je wil zeggen dat als ik tafelnummer 763 heb, dat ik dan even moet tellen op welke bladzijde ik eventueel zou kunnen staan en dan moet gaan zoeken?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meid
Volgens mij gaat het nu op tafelnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |