Hmmm.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwark vriend. Eiwitten klappen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwark vriend. Eiwitten klappen.
Die biogarde van de AH is uitstekend inderdaad. Iets van 48 kcal per 100 gram-zeg maar rustig niets.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laat me raden, kwark met een kek smaakje en ontzettend veel suiker
Je moet gewoon magere halen
Zeg dat danquote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die haal ik immer, is ook niet zo heel zuurquote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die biogarde van de AH is uitstekend inderdaad. Iets van 48 kcal per 100 gram-zeg maar rustig niets.
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vuistregel (no pun intended) is dat eiwitten goed zijn, koolhydraten niet.
Klopt, verder is voedsel met veel eiwit en redelijk veel vet over het algemeen ook niet erg (vis bijvoorbeeld). Suiker is de slechterik. Als je toch veel koolhydraten wilt eten doe dit dan op trainingsdagen en zorg dat je langzame koolhydraten eet, te vinden in oa rijst, havermout e.d.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vuistregel (no pun intended) is dat eiwitten goed zijn, koolhydraten niet.
Je kunt ook elders eiwitten scoren he. Kipfilet, gekookte eieren.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meer
Om nou weer andere kwark te kopen voor vanavond is ook weer zo
Havermoutquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, verder is voedsel met veel eiwit en redelijk veel vet over het algemeen ook niet erg (vis bijvoorbeeld). Suiker is de slechterik. Als je toch veel koolhydraten wilt eten doe dit dan op trainingsdagen en zorg dat je langzame koolhydraten eet, te vinden in oa rijst, havermout e.d.
Ja maar ik was van plan om dus even snel wat eten te halen en dan naar het fitnesscentrum, dus ik had al plastic lepels gekocht voor m'n kwarkquote:Op maandag 2 februari 2015 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook elders eiwitten scoren he. Kipfilet, gekookte eieren.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2015 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar ik was van plan om dus even snel wat eten te halen en dan naar het fitnesscentrum, dus ik had al plastic lepels gekocht voor m'n kwarkis t weer niet goed
Laat Etsu nou maar, over een maand is deze bevlieging over.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat Etsu nou maar, over een maand is deze bevlieging over.
gewoon zelf wat fruit erdoor gooien. Anders is magere kwark niet te pruimen, vooral als je niet aan de smaak gewend bent.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou morgen maar in de herkansing, heb nu dus verkeerde kwark gekocht en moet om 16:20 ergens zijn dus nu red ik niet meer
Om nou weer andere kwark te kopen voor vanavond is ook weer zo
Dat zit wel goed bij Etsu.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon zelf wat fruit erdoor gooien. Anders is magere kwark niet te pruimen, vooral als je niet aan de smaak gewend bent.
gewoon geen fastfood vreten of snacken. Tenzij je echt pro gaat doet dat al heel veel.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Yoghurt met muesli schijnt ook erg gezond te zijn heb ik gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |