In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die zal ongetwijfeld in het voetbaloverzicht langskomenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:55 schreef forzaudinese het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de wereldgoal(aanval) van fc Groningen nog eens laten zien ! (2-0)
Dramatisch gekeept door VD Hart.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:55 schreef forzaudinese het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de wereldgoal(aanval) van fc Groningen nog eens laten zien ! (2-0)
Hoho, tiende intussenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Merkie het volgende:
Even de trainer eindeloos complimenteren die slechts 12e staat.
Hafuna liet geen onvergetelijke indruk achter.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony is in feite al anderhalf jaar weg, maar nog steeds doen we alsof hij afgelopen zomer vertrokken is.
Bovenaan het rechterrijtjequote:
De volgende twee wedstrijden gaan ze weer punten verliezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
Het lek is boven omdat Vitesse wint van een armoedig Ajax.
Nee, dat past niet. Ik ben te dik daarvoorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft hij zijn schouder om jou heen?
Doe hem de groeten!
Volgende week verliest Vitesse weerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
Het lek is boven omdat Vitesse wint van een armoedig Ajax.
Viesdik?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dat past niet. Ik ben te dik daarvoor
Groetjes terug.
En in de doordeweekse speelronde, wat gaan ze dan doen?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgende week verliest Vitesse weer
Nee, ban is automatisch DM-ban tegenwoordig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM mij een DM kunnen sturen?
Laatste keer dat ik een 48 uursban kreeg was mijn DM ook kill. Ik denk het dus niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM mij een DM kunnen sturen?
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ban is automatisch DM-ban tegenwoordig.
Is ie pas geweest. Werd 0-4quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zou Bosz best bij Ajax willen zien.
Denk het wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, dan er maar voor zorgen dat ik niet meer gebanned word.
Ook PM-ban?
Neequote:
Hij probeert er modieus uit te zien maar het is niet echt gelukt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Pi-air ziet er vandaag lekker gek uit
Omdat het lachwekkend wasquote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet ik eigenlijk lachen om dat verdedigen.
Inderdaad. Nee, we hebben eerst de Peter Bosz-showquote:
Daarom ook dat ze twaalfde staan idd.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
Vitesse heeft na PSV de beste selectie van Nederland
- Pierre van Hooijdonk
Hij durfde zelfs te beweren dat Vitesse misschien net zo'n goede selectie heeftquote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
Vitesse heeft na PSV de beste selectie van Nederland
- Pierre van Hooijdonk
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij durfde zelfs te beweren dat Vitesse misschien net zo'n goede selectie heeft
quote:
Heb ik je hiermee Piair even kunnen laten vergeten?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze grap deprimeert mij bijna net zo veel als de aanwezigheid van Pierre, bedankt.
23*quote:Op zondag 1 februari 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke 2/3 spelers zouden er verkocht moeten worden, Co?
Ben er maar trots op.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik je hiermee Piair even kunnen laten vergeten?
Ozbilliz was een prima spekerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
Vooral Aras Ozbiliz en Cvitanich worden gemist
"Marc Netto"quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is de lijst wie er bij is gekomen?
Speelt de pannen van het dak bij Spartak.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ozbilliz was een prima speker
Duarte, Zimling, Sana, Vd Hoornquote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is te deprimerend voor Sjekquote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
Allemaal Ferraders.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat er allemaal bij Feyenoord is vertrokken sinds het baggerseizoen van Been?
Dat is ook een behoorlijke lijst.
Maar dat is anders, ofzo. Je kan waarschijnlijk ook wel een lijstje maken van psv, alhoewel ik daar niet echt direct zou weten wie er weg zijn gegaanquote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat er allemaal bij Feyenoord is vertrokken sinds het baggerseizoen van Been?
Lazovic, Affelay, Strootman, Mertens, Dzudszak, Toivonen, etc.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is anders, ofzo. Je kan waarschijnlijk ook wel een lijstje maken van psv, alhoewel ik daar niet echt direct zou weten wie er weg zijn gegaan
Als ik hem was , was ik gewoon naar huis geredenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
[..]
echt mad, want het was niet om aan te zien
Mertens, Lens, Dzsudszak, enz.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat is anders, ofzo. Je kan waarschijnlijk ook wel een lijstje maken van psv, alhoewel ik daar niet echt direct zou weten wie er weg zijn gegaan
Afellay is langer geleden toch? Maar oke, ja, daar heb je ook wel een lijstje jaquote:Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lazovic, Affelay, Strootman, Mertens, Dzudszak, Toivonen, etc.
Dit boeit echt niemand Stijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, daar komt het lijstje met namen dat Ajax heeft gehaald/gehuurd.
Kolbeinn Sigthorsson
Jasper Cillessen
Theo Janssen
Thulani Serero
Derk Boerrigter
Mats Rits
Dimitri Bulykin
Niklas Moisander
Lucas Andersen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Ryan Babel
Christian Poulsen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Bojan Krkic
Nick Viergever
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Robert Muric
Andre Onana
Arkadiusz Milik
Diederik Boer
Daley Sinkgraven
kan ik het beter dan studio voetbal?
Iedereen kan het beter dan studio voetbalquote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson
Jasper Cillessen
Theo Janssen
Thulani Serero
Derk Boerrigter
Mats Rits
Dimitri Bulykin
Niklas Moisander
Lucas Andersen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Ryan Babel
Christian Poulsen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Bojan Krkic
Nick Viergever
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Robert Muric
Andre Onana
Arkadiusz Milik
Diederik Boer
Daley Sinkgraven
70% is kutquote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson
Jasper Cillessen
Theo Janssen
Thulani Serero
Derk Boerrigter
Mats Rits
Dimitri Bulykin
Niklas Moisander
Lucas Andersen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Ryan Babel
Christian Poulsen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Bojan Krkic
Nick Viergever
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Robert Muric
Andre Onana
Arkadiusz Milik
Diederik Boer
Daley Sinkgraven
Beetje inactieve speler.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
Die Milik is trouwens ook niet veel meer hè Stijn
Rits, hoe gaat het daarmee.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson
Jasper Cillessen
Theo Janssen
Thulani Serero
Derk Boerrigter
Mats Rits
Dimitri Bulykin
Niklas Moisander
Lucas Andersen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Ryan Babel
Christian Poulsen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Bojan Krkic
Nick Viergever
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Robert Muric
Andre Onana
Arkadiusz Milik
Diederik Boer
Daley Sinkgraven
Legendarisch.quote:
Mooi manquote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
De enige clubeigenaar ooit die geld aan zijn club heeft verdient
Pellequote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mats Ritsquote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson
Jasper Cillessen
Theo Janssen
Thulani Serero
Derk Boerrigter
Mats Rits
Dimitri Bulykin
Niklas Moisander
Lucas Andersen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Ryan Babel
Christian Poulsen
Isaac Cuenca
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Bojan Krkic
Nick Viergever
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Robert Muric
Andre Onana
Arkadiusz Milik
Diederik Boer
Daley Sinkgraven
Hij speelt bij KV Mechelenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Mats Ritsdat zou de nieuwe eriksen worden. Hoe is het met hem?
Wij willen graag mensen die penalty's missen. Ruilen tegen Te Vrede?quote:
Iedereen lag in een deukquote:Op zondag 1 februari 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haha "Dacht die aan de Superbowl?" whahahaha goeie sjek
Jullie hebben al een betere spelers op zijn plek.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij willen graag mensen die penalty's missen. Ruilen tegen Te Vrede?
Kijk dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik geef deze aflevering tot nu toe een 1/10
Kloptquote:Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben al een betere spelers op zijn plek.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Braber een Immers-achtige speler?
Gelukkig heb ik Immers nog geen walgelijke calma calma's zien maken.
Andrade is ook 3x niks. Maar Ondaan - Armenteros - Sahar is wel een heerlijke linie.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Vicento als creatieve leuke buitenspeler benoemen?
calma calmaquote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Braber een Immers-achtige speler?
Gelukkig heb ik Immers nog geen walgelijke calma calma's zien maken.
quote:
Geef mij maar Van Duinen - Kramer - Wilsonquote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andrade is ook 3x niks. Maar Ondaan - Armenteros - Sahar is wel een heerlijke linie.
Ik ben verschrikkelijk gerimpeld nu. Na 3 uurtjes in bad.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Babyhuidje? Dronken van de baco?
Mad?quote:
Met mij gaat het primaquote:Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind de uitzending tegenvallen, maar gaat wel aardig verder.
Bij jou?
Babovicquote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had hem liever dit seizoen in de spits gehad dan Kazim. Nog steeds wel een beetje Armenteros-fanboy ondanks zijn teleurstellende halve seizoen bij Feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef Bombvis het volgende:
Armenteros, "te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken". Oud-Feyenoorder, zal dus wel naar Twente gaan binnenkort
Babovic kunnen we misschien wel terughalen, mits z'n pa betaaldquote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Babovic
Lumb
Ingjatovic
Bruins
Biseswar
Van Beukering
Hm, ik ben geen fan van hem. Speelt prima hoor, maar is leuk voor kleine clubs, als die de belangrijkste speler is van een club, anders matigquote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem liever dit seizoen in de spits gehad dan Kazim. Nog steeds wel een beetje Armenteros-fanboy ondanks zijn teleurstellende halve seizoen bij Feyenoord.
Kali is de meest overschatte speler ooit.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kali is de ultieme randmongool.
Ik weet nog dat DJ_Day-v hem bij PSV wilde hebben.
Moest gniffelenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Kali wilde iets aan de kaak stellen.
Febo overschotquote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die buik van Barney kan echt niet man![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Kali wilde iets aan de kaak stellen.
wie?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kali is de ultieme randmongool.
Ik weet nog dat DJ_Day-v hem bij PSV wilde hebben.
DJ_Day-v.quote:
Barney is vies dik.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die buik van Barney kan echt niet man![]()
Oeps... verkeerde topic
Waarschijnlijk nu wel met een luier aanquote:Op zondag 1 februari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Durfde een half jaar zijn bek niet open te trekken
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu wel met een luier aan
Vind ik niet heel gekquote:Op zondag 1 februari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij wordt Co een beetje aan de zijkant geschoven in Utrecht.
Rob Alflen gaat het zelfde met Co uithalen als dat ie met Wouters deedquote:Op zondag 1 februari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij wordt Co een beetje aan de zijkant geschoven in Utrecht.
Mooi woord is dat.quote:
Maar hij is adviseur, niet verantwoordelijk voor wat dan ook. Ik had het vreemder gevonden als hij wel in de wijvorm had gepraatquote:Op zondag 1 februari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co zelf praat ook wel een beetje afstandelijk. Opvallend dat hij niet in de wijvorm praat.
Dat gebeurt al.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf erbij dat een verdediger die een tackle maakt zonder de intentie om de bal te raken maar die de tegenstander daarbij duidelijk hindert bestraft moet worden.
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
Bord op schoot scouting.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
Die is die meneer?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is Jan Mennega?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach nee hé, nog zo'n ex ADO ganger bij feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter koopt Wang ze terug.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach nee hé, nog zo'n ex ADO ganger bij feyenoord
Die zal volgende keer dan wel scoren.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach nee hé, nog zo'n ex ADO ganger bij feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |