In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die zal ongetwijfeld in het voetbaloverzicht langskomenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:55 schreef forzaudinese het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de wereldgoal(aanval) van fc Groningen nog eens laten zien ! (2-0)
Dramatisch gekeept door VD Hart.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:55 schreef forzaudinese het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de wereldgoal(aanval) van fc Groningen nog eens laten zien ! (2-0)
Hoho, tiende intussenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Merkie het volgende:
Even de trainer eindeloos complimenteren die slechts 12e staat.
Hafuna liet geen onvergetelijke indruk achter.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony is in feite al anderhalf jaar weg, maar nog steeds doen we alsof hij afgelopen zomer vertrokken is.
Bovenaan het rechterrijtjequote:
De volgende twee wedstrijden gaan ze weer punten verliezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
Het lek is boven omdat Vitesse wint van een armoedig Ajax.
Nee, dat past niet. Ik ben te dik daarvoorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft hij zijn schouder om jou heen?
Doe hem de groeten!
Volgende week verliest Vitesse weerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
Het lek is boven omdat Vitesse wint van een armoedig Ajax.
Viesdik?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dat past niet. Ik ben te dik daarvoor
Groetjes terug.
En in de doordeweekse speelronde, wat gaan ze dan doen?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgende week verliest Vitesse weer
Nee, ban is automatisch DM-ban tegenwoordig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM mij een DM kunnen sturen?
Laatste keer dat ik een 48 uursban kreeg was mijn DM ook kill. Ik denk het dus niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM mij een DM kunnen sturen?
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ban is automatisch DM-ban tegenwoordig.
Is ie pas geweest. Werd 0-4quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zou Bosz best bij Ajax willen zien.
Denk het wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, dan er maar voor zorgen dat ik niet meer gebanned word.
Ook PM-ban?
Neequote:
Hij probeert er modieus uit te zien maar het is niet echt gelukt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Pi-air ziet er vandaag lekker gek uit
Omdat het lachwekkend wasquote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet ik eigenlijk lachen om dat verdedigen.
Inderdaad. Nee, we hebben eerst de Peter Bosz-showquote:
Daarom ook dat ze twaalfde staan idd.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
Vitesse heeft na PSV de beste selectie van Nederland
- Pierre van Hooijdonk
Hij durfde zelfs te beweren dat Vitesse misschien net zo'n goede selectie heeftquote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
Vitesse heeft na PSV de beste selectie van Nederland
- Pierre van Hooijdonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |