Hiervoor woonde ik met vijf huisgenoten. Een van hen had zijn afwas niet gedaan, waarbij een vrouwelijke huisgenoot al zijn shit de container in had gegooid. Het was een week lang feest in huisquote:
als in écht huilen?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
huilen als ik binnen een jointje rook
Ditquote:Op zondag 1 februari 2015 21:10 schreef Solo7609 het volgende:
Hoe diep ben je gezonken als je kiest voor een leven met huisgenoten
Studentenleven heet dat.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit
Ik zou er niet mee kunnen dealen.
waarom ging je weg?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef GekkePoes het volgende:
-De koelkast helemaal leeggooien net 5 minuten voordat je binnen bent en je je zelf de hele trein rit verheugt op je stukje franse kaas( ingepakt en gelabeld, [AFLBLIJVEN GVD!!!] )
-Je mooie mooie pan laten aanbranden en dan met een staalspons schoonboenen
-De frituur niet schoonmaken en buiten neerzetten ipv leeg gooien omdat ie stinkt.
-Bier morsen en niet opruimen
-Het slotje van je kastje openbreken en een fles whiskey van 50 euro met aldi cola half om half mixen en de rest wegmieteren "Oh ik kende dat merk niet dacht dat het één of andere goedkope vieux was, was niet te zuipen heb al een flesje van hooghoudt gekocht voor je dat smaakt veel beter"
-zeiken dat je vertrekt na een maand in dat studentenhuis op het moment dat het jou beurt was de wc en douche schoon te maken
vanwege die punten die ik net noemdequote:
ohokequote:Op zondag 1 februari 2015 21:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vanwege die punten die ik net noemde, geen respect voor mijn spullen en dat kastje openbreken.
Ja ik begrijp wat je bedoelt, máááár een particuliere betaalbare studio vinden in Amsterdam is echt helemaal kut. Uiteraard zijn er lucky birds die iets vinden, maar voor het overgrote gedeelte geldt dat ze echt iets zullen moeten delen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:15 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Particulier studio / appartement huren, ipv huisgenoten. Studentenleven heet dat.
Was voor mij een grens richting aangifte geweest. Slot Is geforceerd daar Is bewijs van. En ik had er ook spaargeld liggen natuurlijk en dat Is nu ook weg. :pquote:Op zondag 1 februari 2015 21:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vanwege die punten die ik net noemde, geen respect voor mijn spullen en dat kastje openbreken.
Niet alles is een keuze. In Amsterdam is het drama om iets betaalbaars voor jezelf te vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:10 schreef Solo7609 het volgende:
Hoe diep ben je gezonken als je kiest voor een leven met huisgenoten
dat vind ik nou gemeen van jequote:Op zondag 1 februari 2015 21:59 schreef CarltonBanks het volgende:
haha, TS woont in een begeleid wonen pand
neequote:Op zondag 1 februari 2015 22:04 schreef potatopotato het volgende:
[..]
Wanneer je dat zegt moet er een grappig plaatje bij met "I will be your guide". Dat hoort zo
Hahaha ja de bozerik uithangen op fok. Doe je verder nog iets met je leven of is dit alles?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
heb wel betere dingen te doen dan mongolen leren hoe internet werkt
gewoon een bierfles naar gooien dan houd die wel opquote:Op zondag 1 februari 2015 21:16 schreef Spanky78 het volgende:
Heel irritant dat mijn huisgenoot vn 1,5 altijd l om half 8 wakker wordt en dan vel herrie maakt. ROept dingen als: Wakker! Uit! Pelen! Pappaaaaaaaa! Mamaaaaaaaa!.....
Maar verder zijn mijn huisgenoten best tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |