https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Nee, SLR schommelt niet genoeg meerquote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is 1700 een realistische prijs om weer in te stappen, denk je?.
Alsie zo ver nog daalt welquote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is 1700 een realistische prijs om weer in te stappen, denk je?.
Hij deed weinig inderdaad... had mijn sell al verlaagd naar 1910... wilde nog wat andere coins proberen, maar had geen BTC meer over op Trex... dus ik nog 0,01 extra gestuurd... tegen de tijd dat die op Trex waren, was ineens SLR verkochtquote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alsie zo ver nog daalt wel![]()
Maar hij zakt niet echt in. Beetje rustig allemaal daar.
NAV gaat wel naar de maan hequote:Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij deed weinig inderdaad... had mijn sell al verlaagd naar 1910... wilde nog wat andere coins proberen, maar had geen BTC meer over op Trex... dus ik nog 0,01 extra gestuurd... tegen de tijd dat die op Trex waren, was ineens SLR verkocht.
Netjesquote:Op zondag 1 februari 2015 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik vanochtend nou op 2550 gekocht hebben.
Daarna ging hij al snel over de 3000 heen... ga nog even holden nu. Eens zien of hij echt naar de maan gaat nu die nieuwe techniek in de betafase zit. Daarmee kun je coins verzenden zonder dat te traceren is dat het uit jouw wallet komt. En dat schijnt erg snel te gaan.quote:
Dat ging ff vlot. Maar het was maar 1 sell eigenlijk Wil niet zo heel veel zeggenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ah kijk, het sell on the news is begonnen![]()
.
Ook niet Trex-gebonden of zo. Cryptsy had hetzelfde zo te zienquote:Op zondag 1 februari 2015 23:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat ging ff vlot. Maar het was maar 1 sell eigenlijk Wil niet zo heel veel zeggen
Op welk nieuws stegen we dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef DaMart het volgende:
Ah kijk, het sell on the news is begonnen![]()
.
quote:
Nieuwe anon-technologie is geheel volgens schema gepresenteerd en nu in de betatestfasequote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarna ging hij al snel over de 3000 heen... ga nog even holden nu. Eens zien of hij echt naar de maan gaat nu die nieuwe techniek in de betafase zit. Daarmee kun je coins verzenden zonder dat te traceren is dat het uit jouw wallet komt. En dat schijnt erg snel te gaan.
Ik heb dr een paar gekocht op 3036. En een buyorder een stuk lager voor de zekerheid.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet Trex-gebonden of zo. Cryptsy had hetzelfde zo te zien.
Oh... ik dacht dat het om Bitcoin gingquote:Op zondag 1 februari 2015 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe anon-technologie is geheel volgens schema gepresenteerd en nu in de betatestfase.
Die daalt toch altijdquote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het om Bitcoin ging
Die stijgt wel weer.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het om Bitcoin ging
In het ergste geval ben ik mijn SLR-winst weer kwijtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb dr een paar gekocht op 3036. En een buyorder een stuk lager voor de zekerheid.
We zullen het wel zien
Nah, dit is de ommekeer!quote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ongelukje denk. Morgen weer omlaag
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, SLR schommelt niet genoeg meer
Jullie zeiden?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alsie zo ver nog daalt wel![]()
Maar hij zakt niet echt in. Beetje rustig allemaal daar.
Heequote:Op maandag 2 februari 2015 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Jullie zeiden?.
[ afbeelding ]
Heb die sell order van 50 SLR op 1780 ook maar weggekochtquote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee
4000 binnengekomen op 1675. Nice.
En die 1800 ook maar?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb die sell order van 50 SLR op 1780 ook maar weggekocht.
Jup. Beetje schommelen tussen de 1500 en 2000.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:11 schreef DaMart het volgende:
Maar zodra SLR tot leven komt, is het wel meteen leuk handelen zo.
Mag nog wel maanden duren op deze manier hoor... nu ik ook weer meespeelquote:Op maandag 2 februari 2015 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup. Beetje schommelen tussen de 1500 en 2000.
Een echt rinse-and-repeat die al maanden duurt
Mag van mij ook nog heel lang duren. De gratis solars blijven zich opstapelen in de wallet. En dan over een jaartje ofzo naar de 5 cijfers knallen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag nog wel maanden duren op deze manier hoor... nu ik ook weer meespeel.
Maar ja, eerst maar eens zien of ik die winst niet weer kwijt ben aan NAV straks.
Is dat ook een PoS in die wallet en neemt je aantal dan snel toe?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag van mij ook nog heel lang duren. De gratis solars blijven zich opstapelen in de wallet. En dan over een jaartje ofzo naar de 5 cijfers knallen.
Hmm?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat ook een PoS in die wallet en neemt je aantal dan snel toe?
Proof of Stake, dus dat je coins erbij krijgt alleen maar door ze in je wallet te laten staanquote:
Ik heb er nog nooit coins bij gekregen volgens mijquote:Op maandag 2 februari 2015 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Proof of Stake, dus dat je coins erbij krijgt alleen maar door ze in je wallet te laten staan.
Overigens wordt deze markt met opheffen bedreigd op Trex en de community is het daar duidelijk niet mee eens op Bitcointalk, dus er is een kans dat het volume wat omhooggaat de komende dagen om te bewijzen dat die markt bestaansrecht heeft. Heb er zelf overigens geen bod staan, maar volgens mij waren er hier ook mensen die met dat soort markten wel eens een gokje wilden nemen.
Ik ben in een week tijd van 0,05 naar 0,06 BTC gegaan op Trex, dankzij NAV en SLRquote:Op maandag 2 februari 2015 00:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb na mijn volgende sell nog 16% winst nodig om de 0,1BTC te behalen, 10.000% winst met SLR dan
Wel grappig trouwens, dat Solar zou actief en lief werd voor ons, nadat we SLR een plekje in de TT gavenquote:
Opkopen helpt niet, dan komen er gewoon nieuwe orders van 50 SLRquote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef Nattekat het volgende:
En nu opdonderen met al die orders van 50SLR
Maar dan aan de andere kantquote:Op maandag 2 februari 2015 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opkopen helpt niet, dan komen er gewoon nieuwe orders van 50 SLR.
Nee... ik heb twee van die orders, op 1780 en 1800, gekocht, maar toen werden ze gewoon weer hoger neergezetquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef mijn buyorder iets meer kans
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef roislecxe het volgende:
Tijdje terug was het nog leuker om met Solar te spelen
[ afbeelding ]
Die staat daar om eventuele uitschieters op te vangenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]Die staat echt een beetje zinloos te zijn daar
Als ie zo diep zakt dan knaltie ook door de 1000.
* roislecxe zet een buyorder op 710
Ohquote:Op maandag 2 februari 2015 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://bitcoinbelgie.be/verschil-pow-en-pos/
Je blijft dit maar reposten terwijl je wel een nieuws site, koop/verkoopsite runt met betrekking tot bitcoin. En je via via mensen hier probeert warm te laten lopen voor cloudmining. Dubbele agenda of wat?quote:
Rois? Daar ben ik niet blij mee, neequote:Op maandag 2 februari 2015 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet blij met degene die SLR laag probeert te houden nu?.
Alsof Rois dit doetquote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rois? Daar ben ik niet blij mee, nee
Wat zal ik dan doen met mijn btc op Kraken? U vraagt wij draaienquote:
Jij begrijpt het ook niet hè? Een groot deel van ons zal het koudlaten wat Bitcoin doet, de meesten zullen op de BTC/USD markt ook traden om zo veel mogelijk Bitcoins te krijgen, niet zo veel mogelijk $$$.quote:
Ik loop 3,5 week achterquote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Iemand trouwens voor de gein nog wel eens Bitcoin volledig gedownload? Ik heb hier bitcoin-qt weer eens aangezet, maar na een etmaal loopt-ie nog steeds 2 jaar achter, en aan de voortgangsindicator te zien is dat meer dan 90% te gaan. De exponentiele toename van de blockchain gaat best hard... Nu rond de 30 GB volgens Google, dat valt me toch nog mee.
De prijs drukken, zo te zien. Aan de sellkant heeft hij de grootste muur opgeworpen. Die buy orders zijn zo klein, dat die wat sneller ingevuld kunnen worden en dan zit je zo in de 16xx met de koers...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:39 schreef roislecxe het volgende:
Vraag me af wat die persoon nou wil bereiken. Het hele orderboek is zowat van 1 iemand zo te zien, zowel buy als sell kant.
Laten inzakken wil ie niet blijkbaar, anders zet je toch geen 1,6btc aan buyorders...
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik ben bezig met een Freelance projectje waar ik 55¤ mee kan verdienen. Alles in Bitcoin Solar gooien, ja?
Nog steeds blij met je NAV?quote:
Omhoog is goed, omlaag is ook goed, meer bijkopen lekker laag is ook altijd fijnquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb echt zin om de 100k Solars te halen binnen een paar maandjes
Dan moet je ze ook allemaal meteen dumpenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb echt zin om de 100k Solars te halen binnen een paar maandjes
Nee het zijn er pas 23000. Maar ik loop een beetje op de zaken vooruitquote:Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zin om de 5000SLR te halen in een paar daagjes
Wacht... Rois, jij hebt er al bijna 2BTC inzitten?
Ik Dump ze nog laaaaaaang niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook allemaal meteen dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |