Wat voor spul is dat dan surveillance-fiets?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Om mijn eigen ervaring maar even te delen:
van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
tot
[ afbeelding ]
Werkt perfect zo. keihard en goed bestand tegen vocht. Als je slim bent laat je je hele muur tot aan het plafond doen.
En uiteindelijk is dan dit het eindresultaat en klaar voor het tegelen.
[ afbeelding ]
Eerste laag bestond dacht ik uit:quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:54 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Wat voor spul is dat dan surveillance-fiets?
Bedanktquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef Chicolade het volgende:
Zijn ze in de handleiding niet gewoon uitgegaan van de standaard 8 cm plint, dus jij moet alles +3,4 cm doen? Vraag het anders in het Ikea topic, er zitten daar ook wat medewerkers (of bel de Ikea, maar dat had je vast zelf al verzonnen) K&W / IKEA - Deel 94 - Het IKEA Art event 2015 komt.
Tsja, ik ben met heel veel dingen 'snel' in mijn leven. Zie het probleem niet zo. De meest gehoorde klacht is dat ik vanalles zou missen in mijn leven. Nou ik heb niks gemist voor mijn gevoel. Mooie reizen gemaakt, voldoende studenten-dingen gedaan etc. Als je al op je 15e de vrouw van je leven tegenkomt dan gaan dingen wat sneller dan je van tevoren misschien bedacht had, maar ik zie verder alleen maar voordelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:48 schreef eriksd het volgende:
Jeetje, 24 en dan al samen met een baby in een hoekhuis. Vind je dat niet erg snel allemaal?
Mja, zo praat mijn vader ook maar ik geloof zelf in het idee dat als dingen onder water perfect zijn je meer rust in je hoofd krijgt. Dus laat mij maar lekker prutsenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Gieliovd het volgende:
Mijn ervaring is dat ik eerst ook zo deed en later realiseerde dat je het nooit meer gaat zien, en je dus beter te veel kunt weghalen dat jeu altijd past dan 4 uur klooien op de mm
Gefeliciteerd met je nieuwe woning:)quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:54 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
Een plafond is je badkamer is wel een aardig idee ja......
Weer lekker bezig dus, al met al....
Toch heb je geluk met de lange weekenden. Onze woning gaat 13 / 7 waarschijnlijk passeren, dus we missen:
Gratis lange weekeinden in mei, betaald door de baas
BTW 21-6 % en terug naar 21%, dus 15% btw korting, betaald door de staat
Succes met de rest van het traject
Het gaat goed hoor. Over 2 weken komt de stukadoor voor de rest van de woning dus we zijn nu iedere avond aan het knallen om de openstaande punten weg te timmeren:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:41 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
Dat scheelt een berg ja, zowel uitgedrukt in tijd en geld.............. ach ja knallen binnenkort
Hoe is het hier verder, loopt alles nog op rolletjes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |