SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
Ok, dit was de laatste. Excuses aan mijn topic collega'squote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
haha weer een clasie tt. Wat is die kiid toch en grappenmaker.
Nee niet dus. Klaas weet dus niet alles.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
fifa64 was inderdaad de eerste fifa op de nintendo inderdaad
Ja weet ik veel joh, het is zo lang geleden. Fifa 95 heb ik gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:32 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste fifa en kwam in 1993 uit zelfs! De fifa daarna was fifa 95 en zo begon de reeks. Dus niet vanaf 1997 pas en ook niet op de NES, sega mega drive en super nintendo was toen de shit daarvoor.
fifa 98 had indoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Kiid het volgende:
Ik meen mij nog een indoor voetbalspel te herinneren op de super nintendo, maar welk spel dat was...geen idee.
Toch zou dat ook wel een keer leuke uitbreiding zijn.
Indoor blijft fantastisch, laatste keer was in fifa street.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu beter?
Elke week komt hier voorbij dat er indoor in FIFA zat
Klopt ja. Echt vaag ook met die bobo's. En je kon in de rust iets in de thee van de tegenstander laten doenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Was zo vet inderdaad en ook zo slecht.
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:58 schreef Henrys het volgende:
Messi is trouwens best slecht, voelt niet veel anders dan Aguero, is Ronaldo veel beter?
Tof dat je er meteen een plaatje bij post, serieus.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
#derijkenwordenrijker [ afbeelding ]
Ik let uberhaupt nooit op rugnummersquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef DeWesp het volgende:
Ik geef mijn spelers graag het rugnummer dat ze in real-life ook dragen. Ik vind het daarom altijd kut als ik toevallig 2 spelers heb met hetzelfde nummer. Meer mensen zo dwangneurotisch als ik?
glazenbol.gifquote:Op zondag 1 februari 2015 20:12 schreef RijstbaI het volgende:
Hoi ik heb een zooi kongolo's gekocht en hij is gestegen van 5 naar 10k, verwachten jullie dat hij nog verder gaat stijgen?
mvgr,
RijstbaI
Zo te horen heb jij een prachtdag gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, die 10 Jumbos op mijn main account leverden niet veel op. Dit was de 9e Jumbo op mijn andere account.. dus waarschijnlijk nog steeds verlies. Maar aangezien ik die IF Vejinovic verkocht voor 300k maakt dat niet uit. Wel stond er een absurd goede deal op maar ik moest nog een legend verkopen en daardoor had ik de coins niet.
Ja, doe ik ookquote:Op zondag 1 februari 2015 20:10 schreef DeWesp het volgende:
Ik geef mijn spelers graag het rugnummer dat ze in real-life ook dragen. Ik vind het daarom altijd kut als ik toevallig 2 spelers heb met hetzelfde nummer. Meer mensen zo dwangneurotisch als ik?
Niet echt.. door Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2015 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een prachtdag gehad
Deze doet me denken aan zo'n voetbalspel waar ze dan telkens bij rust zeiden: zo, dan gaan de spelers nu aan de theequote:
Competitie manager?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan zo'n voetbalspel waar ze dan telkens bij rust zeiden: zo, dan gaan de spelers nu aan de thee
Weet ik niet meer precies. Maar was ook legendarisch dat spel.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt ja. Echt vaag ook met die bobo's. En je kon in de rust iets in de thee van de tegenstander laten doenEn wat je ook deed, het werd altijd een schandaal
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kon ook iets in de thee van de tegenstander doen
World Cup op de NES (1991 ofzo) met die super shotsquote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik overheen gelezenIk had ook nog Kick Off 98 trouwens.
Die omhaals ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
World Cup op de NES (1991 ofzo) met die super shots
wat een ebola voor dat geld.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:06 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik maar nog meer SIF Lacazettes en Pogbas gekocht
quote:
quote:
heb je if kdb al verkocht?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
huuuuuuuuuuuuuuu het gaat gebeuren
Quaresma al 2 goals (1 pingel)
En hij speelt op linksquote:Op zondag 1 februari 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
huuuuuuuuuuuuuuu het gaat gebeuren
Quaresma al 2 goals (1 pingel)
maand of 4 geleden al, heb hem daarna niet meer gehad. Wel vaak plannen met een team nog rondom hem, maar dat komt later nog wel. Met de SIF of TOTSquote:
Weet niet hoe hoog die prijs gaat liggen van de SIF. Aangezien ik nog 100k heb en de if op 280k staat.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maand of 4 geleden al, heb hem daarna niet meer gehad. Wel vaak plannen met een team nog rondom hem, maar dat komt later nog wel. Met de SIF of TOTS
Er zit voor 40 miljoen aan spitsen op de bank, maar verdedigers hebben ze amperquote:
Was meteen al 2-2. Leuke pot wel. Villarreal heeft een toffe ploeg weer. Zoals zo vaakquote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vietto goaltjeHopen op nog een goal
Messi 333333333333333333quote:
Geweldenaarquote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi 333333333333333333
sssht
Knalt hem gewoon met rechts de kruising in van buiten de 16
Thanks hihi, maar ik post ook maar wat ik zie hoor :$ :$ :$quote:
Niet jij gekkie, Messi is een geweldenaar :$quote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks hihi, maar ik post ook maar wat ik zie hoor :$ :$ :$
oh xdquote:Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet jij gekkie, Messi is een geweldenaar :$
Africa cup vorig jaar was er ook een TOTT volgens mij?quote:
Ja voor 1 dag geloof ik. Die gasten werden toen mega duur.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met
[..]
Africa cup vorig jaar was er ook een TOTT volgens mij?
#jizzquote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die goal van Quaresma
Typische goal voor hem met die trivela
https://vine.co/v/OtQTzVDYBha
Krul, Blind, Benz, Menez, KdB, Williams en Quaresma zou wel erg tof zijn. Maar met alleen KdB en Quaresma ben ik ook al tevredenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Blindfappers incoming
huuuuquote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
El Kabir naar Genclerbirligi, goeie link met SIF Sneijder.
Iemand zal wel weer een video gemaakt hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Tim86 het volgende:
kut, Arroyo was blijkbaar een tijdje 180k. Nu weer 25k. Kans gemist
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/
als het wel klopt heb ik straks wel 2 90 rated IFsquote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef DePresident. het volgende:
Godin ook echt 88 rated.
Alsof hij deze eerste seizoenshelft juist zo goed gepresteerd heeft.
zou nice zijn. Heb lacazette in mijn team. Sif naldo wordt ook wel een baas. Is nu al erg goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/
Zou een bazentotw zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Blindfappers incoming
Gewoon de Stroot op rechter CM?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Met Chelsea kwarkdado. Al zal die wel ziek duur zijn komende tijd nog.
Even kijken of ik nog wat beters kan verdienen voor die Engelse zweetteefjes
Ja blind lijkt mij wel eens leuk. Zn nif te onbruikbaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Blindfappers incoming
Sowieso de vriendin van Kiidquote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Blindfappers incoming
Ik heb geen IFs, maar wel Lacazette, Caceres, Griezmann en Vela. Daar kan ik dan wel wat mee. Caceres voor Barzagli en met die andere gasten kan ik eventueel een Frans/BBVA hybridje van maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:47 schreef Apekoek het volgende:
Heb wel zin in de upgrades, heb if/sifs van lallana, sanches, godin, isco, griezman, otamendi, castro, naldo, caceres, insigne, lacazette. Ik trade nauwelijks, spaar meer.
Ben erg benieuwd naar de updates van Godin en Lacazette. godin is mijn eerste 90 rated kaart.
Als je nu de NIF versie hebt dan heb je daar toch geen reet aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen IFs, maar wel Lacazette, Caceres, Griezmann en Vela. Daar kan ik dan wel wat mee. Caceres voor Barzagli en met die andere gasten kan ik eventueel een Frans/BBVA hybridje van maken.
so wow much zhanoquote:
Oh daar komen wel nieuwe kaartjes voor natuurlijk, kk domquote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nu de NIF versie hebt dan heb je daar toch geen reet aan.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh daar komen wel nieuwe kaartjes voor natuurlijk, kk dom
Ja fucking Larsson jonge...quote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
so wow much zhano
Meneer die geen silvers meer gebruikt
Ik zat te denken aan El Sharaawy die een soort van up kreeg naar 4* skillmoves. Daar kwam geen nieuw kaartje van en werden de bestaande kaarten geupdate.quote:
Is een baas die gast. Maar ik weet nooit hoe je zijn achternaam uitspreekt.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Volgende week gaat Wild Card hier in première. Maar hij is al te downloaden: Wild.Card.2015.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-PLAYNOW
Zal wel een lekker standaard beukfilmpje met Statham zijn
[ afbeelding ]
Ja en alle Diego Costa versies gingen van BRA naar ESP, waardoor veel hybrids en Brazil teams genaaid werden. Maar met stat upgrades ging het altijd anders.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan El Sharaawy die een soort van up kreeg naar 4* skillmoves. Daar kwam geen nieuw kaartje van en werden de bestaande kaarten geupdate.
Nissanquote:Op zondag 1 februari 2015 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Volgende week gaat Wild Card hier in première. Maar hij is al te downloaden: Wild.Card.2015.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-PLAYNOW
Zal wel een lekker standaard beukfilmpje met Statham zijn
[ afbeelding ]
Steethumquote:Op zondag 1 februari 2015 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is een baas die gast. Maar ik weet nooit hoe je zijn achternaam uitspreekt.
00:30 de match vs mijquote:Op zondag 1 februari 2015 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat tweede wat mij betreft
Hoe laat begint die Super Bowl onzin?
Steeeee-thumquote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat tweede wat mij betreft
Hoe laat begint die Super Bowl onzin?
Kloptquote:
Er zijn wat transfers uit die niet op de doc staan vooralsnogquote:Op zondag 1 februari 2015 23:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Loopt Reemi achter of is deze nog niet bekend gemaakt?
Hij zegt het zelf op de manier hoe ik het net neerzette..ga er toch vanuit dat hij het zelf wel weet eigenlijkquote:
nee weet hij nietquote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf op de manier hoe ik het net neerzette..ga er toch vanuit dat hij het zelf wel weet eigenlijk
+quote:Op zondag 1 februari 2015 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tot nu toe hebben we (Zhano en ik) 3 transfers gevonden die niet op die lijst staan, wordt vervolgd.
Eerste deel van de post op mij van toepassing.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef RijstbaI het volgende:
Super bowl, vorig jaar geprobeerd te volgen maar ik vond er echt geen reet aan
Straks nog een kans geven denk ik
Super bowl is op jou van toepassing?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eerste deel van de post op mij van toepassing.
Tweede deel niet.
eerste zin dan, bijdehandjequote:Op zondag 1 februari 2015 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Super bowl is op jou van toepassing?
TR Gemachtquote:Op maandag 2 februari 2015 00:09 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/3009308.page![]()
heeft ook geen h2h up toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm geen Santi bij die UP "leaks". Zou ie er echt geen krijgen? :
twitter:OptaJoke twitterde op maandag 02-02-2015 om 00:48:02500,000 - The last time over 500,000 English people were this confused watching sport was Chris Smalling's last international. Superbowl. reageer retweet
TR Gemachtquote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:OptaJoke twitterde op maandag 02-02-2015 om 00:48:02500,000 - The last time over 500,000 English people were this confused watching sport was Chris Smalling's last international. Superbowl. reageer retweet
![]()
wow echt super kwetsentquote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:23 schreef Tim86 het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Wat. De. Neuk.
Banquote:Access Denied
You don't have permission to access "http://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app" on this server.
Reference #18.da9645f.1422839166.cbd1bc1
Niks.. zal wel een faal zijn van de website.quote:
Zo gaat het toch meestal met die houtje-touwtje servers van EA?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niks.. zal wel een faal zijn van de website.
Ook geen emails gekregen ofzo.
edit. doet het alweer
Nicequote:
En Yakuza 4. PS4 aanbod deze maand helaas baggerquote:Op maandag 2 februari 2015 02:52 schreef DutchSL het volgende:
Gratis game van de maand trouwens Thief (wel alleen de PS3 versie), die ga ik wel even proberen
Maar we hebben wel 5 dagen gratis PS plus bohhhquote:
wieso?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vroeg me al af wat er met mijn Caceresjes en Lallana's was gebeurd
Allemaal verkocht vannacht/vanochtend, waarschijnlijk dankzij die thread die Tim hierboven posttequote:
Gisteren helemaal gemistquote:Op maandag 2 februari 2015 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Allemaal verkocht vannacht/vanochtend, waarschijnlijk dankzij die thread die Tim hierboven postte
sif naldoquote:Op maandag 2 februari 2015 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind de UP's wel heel hoog, voor die paar die het krijgen. Naldo speelt een prima seizoen maar plus 4 ineens terwijl die gast al jaren rond de 80 zitEn dan maar 3 bundesliga spelers
Zeer jammer ja, koste ooit 28k, nu 410quote:Op maandag 2 februari 2015 08:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sif naldowel beetje jammer dat ik hem laatst verkocht heb.
Ja. voor die prijs had ik hem dus ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeer jammer ja, koste ooit 28k, nu 410
quote:
riepoostquote:Op maandag 2 februari 2015 08:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Lacazette ineens 1,5 miljoen wtf
Hij is niet eens 1.5 miljoen.quote:
Hahaquote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Owja, Fcsuarez zei tegen mij dat ik bij 400k deze man het beste kon verkopen
Tja. dit was ook niet echt te voorspellen. Dat de prijzen zo bizar hoog zouden worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je haten op Sjon, maar klakkeloos doen wat hij zegt is net zo goedquote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waaromquote:Op maandag 2 februari 2015 09:07 schreef Kiid het volgende:
Lol, had SIF Costa er 3 dagen opgezet voor 600k meer en hij is gekocht vannacht
Ook hier ligt de verklaring waarschijnlijk bij die thread van Timquote:Op maandag 2 februari 2015 09:07 schreef Kiid het volgende:
Lol, had SIF Costa er 3 dagen opgezet voor 600k meer en hij is gekocht vannacht
Hah! Niet gedaan heb hem dus nog in da clubquote:Op maandag 2 februari 2015 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je haten op Sjon, maar klakkeloos doen wat hij zegt is net zo goed
Hoop ik maar dat ze ernaast zittenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook hier ligt de verklaring waarschijnlijk bij die thread van Tim
Ik heb hem verkocht toen hij 700k werd ofzo. Maar met de investeringen die ik daarna gedaan heb ik net zo goed weer een miljoentje gemaakt hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hah! Niet gedaan heb hem dus nog in da club
Goede tip was dat van iemand om die Lacazette te kopen. Beetje jammer dat er zo'n kuttip tegenover stondquote:Op maandag 2 februari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht toen hij 700k werd ofzo. Maar met de investeringen die ik daarna gedaan heb ik net zo goed weer een miljoentje gemaakt hoor.
Dan verzin ik wel iets anders. Eigenlijk wil ik ook geen Iniesta meer maar IF Coutinho + Balotelliquote:Op maandag 2 februari 2015 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook, anders is hij volgende week onbetaalbaar
Bakkes joh.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede tip was dat van iemand om die Lacazette te kopen. Beetje jammer dat er zo'n kuttip tegenover stond
Die IF Coutinho (als hij komt) staat bij mij ook op het lijstje.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan verzin ik wel iets anders. Eigenlijk wil ik ook geen Iniesta meer maar IF Coutinho + Balotelli
Zo kun je iemand ook bedanken jaquote:
Tja, als je ook al niet blij meer bent met een kusje, weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo kun je iemand ook bedanken ja
Bakkesquote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, als je ook al niet blij meer bent met een kusje, weet ik het ook niet meer
Verder ben ik lui, denk idd dat jij er meer uit hebt gehaald. Maar maak niet uit, ben er wel blij meequote:Op maandag 2 februari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht toen hij 700k werd ofzo. Maar met de investeringen die ik daarna gedaan heb ik net zo goed weer een miljoentje gemaakt hoor.
Ik was vanochtend gelukkig al het fileleed voorquote:Op maandag 2 februari 2015 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bakkes
Het sneeuwt hier ook weer een keertje
Ik wilde alleen maar zeggen dat je je niet blind moet staren op dat je een miljoen bent misgelopen als je hem "te vroeg" verkocht hebt. Als je die coins opnieuw investeert, maak je er via een andere weg misschien alsnog een miljoen meequote:Op maandag 2 februari 2015 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verder ben ik lui, denk idd dat jij er meer uit hebt gehaald. Maar maak niet uit, ben er wel blij mee
Dat haal ik ook welquote:Op maandag 2 februari 2015 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh als ik nu alles verkoop heb ik de grens van 10 miljoen ruim overschreden
Toch 70 euro oid
haha pots wordt ik dat doe je de laatste tijd wel heul vaak xdquote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat haal ik ook wel
Nog nooit in mijn FUT-carreer in dit stadium al zo veel coins gehad...maar qua koopkracht wordt ik er niet veel wijzer van
Ik heb 6 miljoen oid. En kan als ik zou willen nog steeds toty robben niet betalen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat haal ik ook wel
Nog nooit in mijn FUT-carreer in dit stadium al zo veel coins gehad...maar qua koopkracht wordt ik er niet veel wijzer van
Oeiquote:Op maandag 2 februari 2015 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat haal ik ook wel
Bans worden hier niet besproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk het niet sjonquote:Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]de rest wat je dan terug gekocht had was minstens net zo veel waard geworden.
Heb je ook wel een beetje gelijk inquote:
Het geeft ook wel aan hoe makkelijk ze blijkbaar aan hun coins komen...quote:Op maandag 2 februari 2015 09:47 schreef DutchSL het volgende:
Prijzenoorlog bij de coinsites. Nu is fifavips weer flink omlaag gegaan: ¤7.61 voor een miljoen.
Vorig jaar kreeg ik dat ongeveer voor 100k toen ik stopte (ook rond deze tijd)
Ik weet wel zeker van wel. Ik heb 5 ton in IF silvers gestopt, daar heb ik intussen wel een miljoen mee gemaakt.quote:
Gister IF alan de deur uit voor 245Kquote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van wel. Ik heb 5 ton in IF silvers gestopt, daar heb ik intussen wel een miljoen mee gemaakt.
Dat er een paar spelers zijn die zoveel opgeleverd hebben dat het hetzelfde effect had gehad, betekent niet dat wat Sjon zegt (wat hij zelf ook toegeeft) dat wanneer je dat geld had geinvesteerd in alle mogelijke andere IF's dat dat dan net zo hard was meegestegen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van wel. Ik heb 5 ton in IF silvers gestopt, daar heb ik intussen wel een miljoen mee gemaakt.
Inderdaad. Als je een miljoen echt bij elkaar zou traden dan verkoop je dat echt niet voor 7 miljoen. Ja, misschien nu als je speler toevallig een miljoen meer waard is geworden, maar bijvoorbeeld met die SMLENO dealtjes van max 2k is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 februari 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het geeft ook wel aan hoe makkelijk ze blijkbaar aan hun coins komen...
Godver, die heb ik dan gemistquote:Op maandag 2 februari 2015 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gister IF alan de deur uit voor 245Kdie in de club wacht ik nog even op een PF.
Achja boeiend ook! Maar vind het wel leip dat die prijzen zo hard door stijgen uiteindelijk. Wilde er uiteindelijk goede nif spelers van halen, maar die stijgen helaas ookquote:Op maandag 2 februari 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]de rest wat je dan terug gekocht had was minstens net zo veel waard geworden.
Gelukkig weet jij het beter en heb je hem lekker gehouden.
#volgnooitFcSuarezdankrijgjeeenkuttradeprofit.
tevens SIF Costa![]()
dat zijn de grafieken die ik wil zien![]()
Kon weinig zien in de grafiek denk dat het een DSL'tje was.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, die heb ik dan gemist
Die stijgen relatief toch wel wat minder, dus daarmee leg je geen windeierenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Achja boeiend ook! Maar vind het wel leip dat die prijzen zo hard door stijgen uiteindelijk. Wilde er uiteindelijk goede nif spelers van halen, maar die stijgen helaas ook
Alan is getransfered toch? Dus dat verklaart ook wel dat hij veel fluctueert nu het nog wachten is op het moment dat spelers uit packs gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kon weinig zien in de grafiek denk dat het een DSL'tje was.
mocht iemand nog wat cash hebben liggen, een goedkope eriksen op de markt 600K.
True dat!quote:Op maandag 2 februari 2015 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stijgen relatief toch wel wat minder, dus daarmee leg je geen windeieren
Klopt, transfer naar China.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alan is getransfered toch? Dus dat verklaart ook wel dat hij veel fluctueert nu het nog wachten is op het moment dat spelers uit packs gaan
De SMLENO-spelers zijn ook veeeeel duurder geworden dus als ik had opgelet had ik daar veel meer op kunnen pakken.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een miljoen echt bij elkaar zou traden dan verkoop je dat echt niet voor 7 miljoen. Ja, misschien nu als je speler toevallig een miljoen meer waard is geworden, maar bijvoorbeeld met die SMLENO dealtjes van max 2k is het een ander verhaal
Idd absurd, maar zal wel weer langzaam gaan dalen of blijven staan op dezelfde prijs. Want er komen daar immers steeds meer van op de markt...quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al is Ribery van 200 naar 500k gegaan wat ik toch wel redelijk absurd vind
Het mooie van de NIF's is dat die wel weer omlaag gaan als EA met grote pack offers komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al is Ribery van 200 naar 500k gegaan wat ik toch wel redelijk absurd vind
Wat was hij weer tyfus slecht gisterquote:Op maandag 2 februari 2015 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Idd absurd, maar zal wel weer langzaam gaan dalen of blijven staan op dezelfde prijs. Want er komen daar immers steeds meer van op de markt...
Klopt, maar ik heb sowieso schijt aan alles en hou al mijn spelertjes lekker in mijn teams en zie het verder wel. Ben wel uitgetrade nuquote:Op maandag 2 februari 2015 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het mooie van de NIF's is dat die wel weer omlaag gaan als EA met grote pack offers komt.
Stilstand betekent achteruitgang nuquote:Op maandag 2 februari 2015 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb sowieso schijt aan alles en hou al mijn spelertjes lekker in mijn teams en zie het verder wel. Ben wel uitgetrade nu
Alleen nog een keer mijn Otamendi's verkopen en dan kijken wat ik daarmee ga doen
Dit dus.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb sowieso schijt aan alles en hou al mijn spelertjes lekker in mijn teams en zie het verder wel. Ben wel uitgetrade nu
Alleen nog een keer mijn Otamendi's verkopen en dan kijken wat ik daarmee ga doen
Zolang mijn geld in spelers zit die stijgen in waarde maar ik ook mee speel niet volgens mij?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stilstand betekent achteruitgang nu
als ik jou zo zie mbt traden betekent stilstand de afgelopen 2 maanden al achteruitgangquote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stilstand betekent achteruitgang nu
Nog geen Doumbia, Cuadrado of Ibarbo.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
geen lijst met transfers gekomen trouwens? maar ze zitten wel in peks als ik het goed begrijp.
dat is alleen voor de NIF's dan lijkt mequote:Op maandag 2 februari 2015 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon binnenkort 100k packs voor 50k verkopen en de prijzen zijn zo weer normaal
Drop rates lijken ook maar schijt te zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon binnenkort 100k packs voor 50k verkopen en de prijzen zijn zo weer normaal
Olicquote:Op maandag 2 februari 2015 10:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog geen Doumbia, Cuadrado of Ibarbo.
Mag het eens een keerquote:Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Drop rates lijken ook maar schijt te zijnLaatste tijd zoveel packs geopend. Beste was Cuadrado in 25k pack
[..]
Olic
De meeste transfers zijn silver, die vinden veel mensen hier toch niet interessant.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
zijn weer lekker bezig dus daar bij EA, wel al in packs gooien maar niet even te lijstje updatenal zijn ze er wel snel bij dit jaar
ook maar snel door naar die UPs dan
Ya Konanquote:Op maandag 2 februari 2015 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De meeste transfers zijn silver, die vinden veel mensen hier toch niet interessant.
Wel Milan Bocchetti.
quote:CAHILL FIGHTING FOR FUTURE
Gary Cahill's future at Chelsea is coming under scrutiny as Jose Mourinho prepares to re-structure his defences at the end of the season, writes Neil Ashton in the Daily Mail.
The Sunday Supplement host goes on to link the Blues with a move for Real Madrid defender Raphael Varane as Mourinho's patience has reportedly run out with Cahill, following a number of lacklustre displays this season.
Zolang je dan maar geen coins "op de bank hebt staan".quote:Op maandag 2 februari 2015 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zolang mijn geld in spelers zit die stijgen in waarde maar ik ook mee speel niet volgens mij?
Ik ga geen spelers verkopen om met dat geld te traden maar een kutter team te hebben
4kquote:Op maandag 2 februari 2015 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zolang je dan maar geen coins "op de bank hebt staan".
Ok bedankt.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik jou zo zie mbt traden betekent stilstand de afgelopen 2 maanden al achteruitgang
hee dying light is een kutspel hequote:Op maandag 2 februari 2015 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik jou zo zie mbt traden betekent stilstand de afgelopen 2 maanden al achteruitgang
Kloptquote:
dying light is wel tof hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 10:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee dying light is een kutspel he
Ga je Hardline kaufen?
Waarom niet? Dacht dat jij wel een battlefield mannetje was. Morgen beta. Ga even kijken of ik het wat vindquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dying light is wel tof hoorOok leuk dat je de hele campaign co-op kan spelen. Nee denk het niet
morgen hardline beta? open beta?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom niet? Dacht dat jij wel een battlefield mannetje was. Morgen beta. Ga even kijken of ik het wat vind
setting leek me totaal niet te passen bij bf, en vrienden die alpha gespeeld hadden vonden het ook helemaal niks. Maar was natuurlijk wel uitgesteld en een hoop dingen veranderd, dus hopelijk wordt het wel nog wat. maar niet echt vertrouwen meer inquote:Op maandag 2 februari 2015 10:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom niet? Dacht dat jij wel een battlefield mannetje was. Morgen beta. Ga even kijken of ik het wat vind
Nee leek mij ook al. Zou een echte Battlefield wel willen proberen. COD kan me niet echt meer boeien.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
setting leek me totaal niet te passen bij bf, en vrienden die alpha gespeeld hadden vonden het ook helemaal niks. Maar was natuurlijk wel uitgesteld en een hoop dingen veranderd, dus hopelijk wordt het wel nog wat. maar niet echt vertrouwen meer in
Ja 5 dagenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
morgen hardline beta? open beta?
PS4? inFamous wel opgepakt vorige maand?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
mooie kut gratis games weer bij PS plus
Nice. Kan ik meteen mijn pc uitproberen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee leek mij ook al. Zou een echte Battlefield wel willen proberen. COD kan me niet echt meer boeien.
[..]
Ja 5 dagen
Ja die heb ik nog wel even meegenomen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS4? inFamous wel opgepakt vorige maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |