abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149648209
Ohja en water idd. Ze drinken hier eigk altijd water.
:)
pi_149648215
In het weekend pak ik ook meer uit met eitjes en broodjes uit de oven enzo.

En hier gaat het ook in periodes. Wat ik hierboven schreef is wat ze op dit moment 's ochtends doordeweek eten.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:49:37 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149648231
Dat weekendontbijt klinkt wel heel erg goed, Sjeen. Ik krijg er spontaan honger van.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_149648278
Leuke vraag trouwens ^O^ .
In het baby- en dreumestopic hadden we het daar regelmatig over, maar nu eigenlijk nooit meer. Terwijl de mogelijke variatie alleen maar groter wordt natuurlijk :P .
pi_149648386
Uitpakken met ontbijt doen we eigk nooit, ik slaap liever langer :') . We halen wel op maandag altijd croissantjes voor de lunch, jongste krijgt dan haar eigen en daar is ze gek op.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 21:53:31 #156
5428 crew  miss_sly
pi_149648446
In het weekend maak ik ook wel eens wentelteefjes of american pancakes!
Hier gaat het ook in fases, hoor, waar ze zin in heeft. Wij ontbijten zelf altijd met kwark, all bran en fruit, dus dat pakt ze soms. Ze mag altijd één pak van iets van beleg uitzoeken, en pas iets nieuws als dat leeg is, dus dat is dan vaak net favoriet, natuurlijk :D
Overigens doen wij hier niet aan eerst zogenaamd gezond, want kaas en vleeswaren zijn in de mees gevallen niet heel veel gezonder dan appelstroop of pindakaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 februari 2015 @ 21:53:43 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149648454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef livelink het volgende:
Dat weekendontbijt klinkt wel heel erg goed, Sjeen. Ik krijg er spontaan honger van.
ik verheug me ook al op morgen ;) Er liggen nog perssinaasappels en citroenen, dus verse jus. En voor ons gerookte zalm op de bagel, dat vindt Isa jammergenoeg niet lekker. Het gepocheerde ei erbij dan weer wel.

We gaan maandag naar Londen, nu al zin in die ontbijtjes! We gaan een dag ontbijten bij Cereal Killers :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_149648459
wij doen zo af en toe een uitgebreid ontbijt op zondag met verse croissantjes, afbak(stok)broodjes en eitjes.. heerlijk! Vooral op zondagen dat we niet weg moeten. Dan ontbijten we ook pas rond half 11
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 21:55:15 #159
5428 crew  miss_sly
pi_149648531
Morgen gaan we met drietjes Valentijnsdag vieren: eerst naar de film (Paddington) en daarna high tea O+
pi_149648665
Ik weet dat dat achterhaald is, gezond en zoet. Maar ik vind het toch heel prettig, omdat die van mij anders echt overstappen op altijd alleen maar zoet (en dan bedoel ik niet appelstroop en pindakaas, maar chocopasta en hagelslag enzo) en ik vind het fijn als ze gevarieerd blijven eten. Gewoon het hele idee alles met mate en alles een beetje afwisselen. Zoiets.
pi_149648698
Wij eten ook wel eens brood met pindakaas met komkommerschijfjes erop. heerlijk! En dat telt hier in huis bij het gezond :D .
pi_149648803
Leuk Miss. Wij gaan naar de optocht :') en krijgen daarna eters. Ok leuk! Wat ik vooral heel fijn vind is dat we lekker vakantie hebben. FIJN!
pi_149648955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet dat dat achterhaald is, gezond en zoet. Maar ik vind het toch heel prettig, omdat die van mij anders echt overstappen op altijd alleen maar zoet (en dan bedoel ik niet appelstroop en pindakaas, maar chocopasta en hagelslag enzo) en ik vind het fijn als ze gevarieerd blijven eten. Gewoon het hele idee alles met mate en alles een beetje afwisselen. Zoiets.
daar kan ik wel inkomen ja. De afwisseling.

ik moet eerlijk zeggen dat mijn oudste momenteel wel veel ontbijt met enkel pindakaas of enkel hagelslag. Komt wel weer. Ze luncht dan wel weer 9 van de 10 keer met worst dus over een hele dag zit er variatie in :D

bij jongste ben ik allang blij wanneer ze ìets eet bij ontbijt (of lunch). En dan nog eet ze vaak maar 1/4 boterham ofzo. En haar brood is al de helft van ons brood qua formaat :')

Ze krijgen wel allebei meer dan genoeg rauwkost en fruit binnen dus in dat opzicht ben ik heel tevreden. Bovendien vind ik het fijn om te zien dat ze allebei stoppen met eten als ze vol zitten. Zowel bij gezond eten zeg maar, als bij ijs/chips of weet ik veel. Als ze er geen zin in heeft slaat ze ook rustig de lekkere dingen af.
pi_149648966
oh wat leuk Miss!

Amber heeft morgen eerst een wedstrijd en in de middag gaan we naar mijn ouders..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_149649055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

daar kan ik wel inkomen ja. De afwisseling.

ik moet eerlijk zeggen dat mijn oudste momenteel wel veel ontbijt met enkel pindakaas of enkel hagelslag. Komt wel weer. Ze luncht dan wel weer 9 van de 10 keer met worst dus over een hele dag zit er variatie in :D

bij jongste ben ik allang blij wanneer ze ìets eet bij ontbijt (of lunch). En dan nog eet ze vaak maar 1/4 boterham ofzo. En haar brood is al de helft van ons brood qua formaat :')

Ze krijgen wel allebei meer dan genoeg rauwkost en fruit binnen dus in dat opzicht ben ik heel tevreden. Bovendien vind ik het fijn om te zien dat ze allebei stoppen met eten als ze vol zitten. Zowel bij gezond eten zeg maar, als bij ijs/chips of weet ik veel. Als ze er geen zin in heeft slaat ze ook rustig de lekkere dingen af.
Ze krijgen naar school altijd een boterham met zoet en een boterham met hartig. Verder alleen fruit/komkommer/tomaatjes/worteltjes mee naar school, behalve op woensdag, dan mag er een koekje in de trommel

en laten staan als ze vol zitten kunnen ze hier ook wel. Amber eet als een bootwerker momenteel. Tess eet, vind ik, erg weinig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 22:09:24 #166
5428 crew  miss_sly
pi_149649106
Dat doet S inderdaad ook, stoppen als ze genoeg heeft. Ze eet ook veel fruit, en eet ook best prima avondeten, over het algemeen.
Daar staat tegenover dat ze een vreselijk slechte drinker is, en dat we daarom nu Roosvicee laxo, rode siroop en groene siroop in huis hebben en ze dat nog wel een beetje drinkt. Ik he. Lang ingezet op water, maar ze drinkt gewoon niet. Niet eens omdat ze geen water wil drinken, maar omdat ze niet drinkt. Met deze drie smaken krijg ik er wel wat vocht in op een dag. Roosvicee mee voor bij echt fruit (was water) en groene siroop voor bij de lunch (was sap). Wel weinig siroop en veel water, maar tja...
pi_149649147
Hartig, dat is een beter woord! ^O^
pi_149649191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja! :D
ii zat idd ook al te denken dat er toch een ander woord voor was :D
pi_149649249
Ik zit al best een tijdje met dat woord gezond, omdat ik weet dat dat niet echt helemaal klopt, maar ik wilde ook de afspraken/gewoontes daarin niet opgeven om eerder genoemde redenen. Dus af en toe zei ik dan zout en zoet ipv gezond en zoet. Maar het moet natuurlijk hartig heten.

Hartig en zoet. Helemaal goed. (nieuw moto)
pi_149649339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_149649350
Ik heb ook twee goede eters gelukkig. Thuis zijn ze mijn recepten gewend, dat gaat gewoon helemaal prima. En uit gaat ook steeds makkelijker. Ik prijs me gelukkig wat dat betreft. En ze drinken ook goed. Twee of drie keer per dag iets anders (diksap, jus d'orange, melk) en verder water.
pi_149649391
Ik vind het ook wel heel fijn, moet ik zeggen, dat ik ze nu kan uitleggen dat mensen hun best doen op eten en dat het dan niet zo fijn is als je tien keer achter elkaar zegt dat het heel vies is. :o
pi_149649412
Yaro is op dit moment van de yoghurt met cruesli. Het liefst 3x per dag. Meestal nu als ontbijt en soms als toetje. Hij eet zelden toetjes en als hij het eet is het dat of appelmoes.
Lunch is of een droge boterham (vaak thuis). Naar school altijd brood met cervelaat. Hij eet geen ander brood beleg. Zoet lust hij niet en 1x in de twee maanden 1x met kaas ofzo.

Maar dat kan zomaar ineens anders zijn. Zo eet hij nu alleen maar appel als fruit en dan heeft hij weer een bananen fase.
Komkommer gaat er hier altijd in.

Mijn jongste is dol op zoet. Worst op brood is niks. Maar droge boterham of cracker en dan een losse plak beleg is wel lekker :D
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 22:19:34 #174
5428 crew  miss_sly
pi_149649494
Dat doet S eigenlijk, sowieso niet, zeggen dat eten heel vies is. Ze proeft eigenlijk alles, en soms zegt ze dat ze iets niet lekker vindt. Daarmee is dan ook de kous af. Heel fijn vind ik dat.
Alleen als ze erg moe is, wil ze nog wel eens een beetje miepen,maar dat is dan echt de vermoeidheid.
pi_149649598
Dat is zeker fijn. :)
Mijn dochter kan echt vanuit haar tenen reageren met 'gatver' als ik haar haar gang laat gaan daarin. Van mij heeft ze het niet. Ik lust alles en vind eigenlijk altijd alles lekker. (echt, als er iemand niet kan fijnproeven, ben ik het)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')