abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149677902
wat sneu zeg Mignonne...

das een beste klap geweest zeg Ingrid. .. sterkte!

Drinken wat mee gaat naar school is waterige limonade. De beker ongeveer half vol.
S spuugt als ze te veel en te snel achter elkaar drinkt. Heeft ze nu thuis 3 keer gehad de laatste maanden en 1 keer op school.
*poef* nu is het weg
pi_149677933
Gosh Mignonne, wat sneu. Voor de juf ook eigenlijk, die voelt zich hartstikke schuldig.
En _ingrid_ ook al zo sneu. Hopelijk valt het mee...

Hier ook 40+ koorts, maar waarschijnlijk gewoon een griepje. Papa doet ook mee. Had gisterochtend nog de hoop dat het carnavalsstress was, maar toen ik 's middags het nummer van de bso herkende op mijn telefoon wist ik direct hoe laat het was.

Lars krijgt 2 bekers met siroop/ranja mee. Sterk aangelengd, anders lust ie het niet ;)
pi_149678035
Sneu voor je kleine, mignonne. Hoop dat ze snel opknapt. Hoe lang duurt dat meestal, weet je dat?

Ach Ingrid, dat was een flinke klap. Beterschap voor Kim!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:28:10 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149678077
O. drinkt thuis vaak wel water. Omdat het is wat we aanbieden :P maar hij liet vrij duidelijk merken dat ie dit naar school niet fijn vond. Hij dronk ook weinig tot niks. Bekers kwamen gevuld weer terug tijdens de wendagen.
Dus nu krijgt hij een bekertje appelsap bij het fruit en waterige aanmaak limonade bij de lunch.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149678190
Ingrid, ik had het al gezegd op fb maar jemig wat een schrik!! Wat sneu voor Kim zeg. Hopelijk is ze er snel wat beter onder en een goede nacht voor jullie allebei.

Over dat water. Mn grote neemt 350 cc mee en drinkt dat op :') bij het 10-uurtje. Ze drinkt enorm veel op een dag. Mn jongste drinkt een stuk minder op een dag, ze zou het liefst limo meenemen, maar ze drinkt dr water ook dus mja, ik ben gekke henk niet zeg maar :+
:)
pi_149678258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Sneu voor je kleine, mignonne. Hoop dat ze snel opknapt. Hoe lang duurt dat meestal, weet je dat?

Ach Ingrid, dat was een flinke klap. Beterschap voor Kim!
de koorts duurt meestal niet lang, 1 of 2 dagen. En daarna is ze nog zeker een week humeurig en hangerig en heeft ze buikpijn.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:33:34 #232
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149678276
De mijne is verpest op het kdv. Daar drinken ze best veel en dan altijd waterige limo.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149678313
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

de koorts duurt meestal niet lang, 1 of 2 dagen. En daarna is ze nog zeker een week humeurig en hangerig en heeft ze buikpijn.
Jeetje, wat een zware straf voor een hapje cake. Arm ding. Beterschap!
pi_149678362
S is altijd een slechte drinker geweest. Nu met die groene ranje is het voor het eerst dat een fles binnen afzienbare tijd leeg is en ik hem niet half weg kan gooien. Dus tja, die houden we er dan maar in, want dat hele weinige drinken is echt niet goed.
pi_149678551
Onze S ook miss_sly. Ze is altijd een slechte drinker geweest. Ik geef dr ook meestal maar dat waar ze zin in heeft zodat er iets ingaat.

Dr broertje drinkt juist weer heel veel.
*poef* nu is het weg
pi_149678586
Wat zielig voor je meisje Mignonne. ;( Beterschap voor haar.

L krijgt elke dag fruit mee voor het 10 uurtje. Ze is niet zo'n fruiteter, dus het blijft bij banaan, kiwi, peer of appel. Bij het 10 uurtje krijgt drinkt ze een beker limonade.
Omdat ze op school continue rooster hebben eet ze ook 3 dagen per week op school en op die dagen krijgt ze schoolmelk. In haar trommeltje zitten twee sneetjes brood (die niet op hoeven, maar wel vaak op gaan) en soms doe ik er een half pannenkoekje in die over is gebleven van de vorige dag. Ik vries die pannenkoekjes ook in en doe er dan soms stiekem eentje in haar trommeltje. Ik herinner me van vroeger nog dat ik het altijd heel leuk vond om iets lekkers in mijn trommeltje te vinden. :)
pi_149678780
Tnx! Kim heeft de eerste wakker maak test iig goed gedaan. Nu is ze wel heel onrustig qua geluiden en woelen.
Ze kreeg in de ambulance een troostbeer, die heeft ze nu stevig vast.

Kim krijgt ook altijd fruit mee, appel, druif, mandarijn, peer etc. En tegenwoordig 3 boterhammen. (continuerooster) meestal 1 met komijnekaas en 2 met salami/gebraden gehakt/kip. Drinken doet ze op school, roosvicee.
pi_149678831
Ingrid fijn dat de eerste test goed is gegaan. Hopelijk gaan de volgende testjes net zo goed en kunnen jullie morgen weer lekker naar huis.
pi_149678849
Miss_sly, wat jammer van die High Tea. Ik zou verwachten dat er behalve zoetigheid ook wel wat hartigs bij zit. En dan zo lag wachten op je broodje kaas. Dat ze dan weer zo'n donut kiest, typisch he ;). Heerlijk, kinderen :).

Buurpoes, van mij hoeft ook niet alles op. Zeker niet met lunch. Ze blijven bijna nooit over, we hebben geen continu rooster. Maar ze krijgen 2 boterhammen mee en als ze genoeg hebben laten ze het maar in de trommel. Het pakje sap liever niet gevuld mee terug ;) (dat heeft de oudste een keer gedaan, is geen succes...). Maar gelukkig mogen ze hier gewoon overlaten als ze genoeg hebben.
In groep 1 moeten ze het fruit en drinken wel opmaken, maar dat wordt vantevoren ook wel duidelijk gezegd tegen ouders. Dan geef je mee wat je inschat dat ze op kunnen en ging hier meestal wel goed, bij de jongste gaf ik eerst te weinig mee, omdat ik van de oudste gewend was dat er niet zoveel in ging ;).
Nu groep 2 en 4 letten de juffen wat minder op dat het opgaat volgens mij. Al heeft de jongste 99 van de 100 keer alles op, inclusief een volle beker drinken (waterige limo), de oudste krijgt een halve beker limonade en dat gaat soms zelfs niet eens op. Dat is nooit een natnek geweest, denk dat ze het ook niet zal worden ook...

Mignonne, balen van dat cakeje en vooral dat ze er zo'n last van heeft :{.

Ingrid, beterschap!
Fake it till you make it...
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:55:12 #240
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149679084
Ingrid wat heftig moet die klap geweest zijn.

Onze Cato had vandaag haar eerste echte paardrijles (na twee proeflessen). Dat ze op paardrijden mocht was een cadeau voor haar tiende verjaardag. Ze had zich er al zo lang op verheugd. Slaat verdorie vandaag uitgerekend háár paard op hol en viel ze van het paard... Mijn God wat een schrik. De schade lijkt mee te vallen maar ze maakte toch best een klap. Ik heb nu al spijt van die stomme paardrijles. Ze is er wel weer opgeklommen maar heeft de laatste 10 minuten met een verdrietig snoetje uitgereden. Pff. Ik twijfel nu ook of we haar vannacht nou nog af en toe moeten wekken. Het is de rest van de middag en avond redelijk goed gegaan en ze is ook niet misselijk geworden. Wat zouden jullie doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 14-02-2015 23:01:35 ]
in de haak.
pi_149679291
Kim, beterschap meiske!
En wat sneu voor je kleintje mignonne... best grote gevolgen dus

Hier ook fruit mee naar school. Altijd. En nooit klachten. Zehouden gelukkig wel van fruit. Thuis na schooltijd altijd wel een snoepje en dan rond half 5 een crackertje. Oudste eet zich momenteel suf in mandarijnen. Het gaat op het moment goed met haar met eten. Oma heeft een deal met stickers verdienen gesloten met r en nu eet ze alles :-0

In de fruitbakjes stop ik heel af en toe een lief briefje voor ze. Gewoon met " ik vind je zoooooo lief, kus mama" dat vinden ze geweldig. Een mandarijn versier ik vaak met stift, een gezichtje of konijntje oid
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_149679381
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:55 schreef trui het volgende:
Ingrid wat heftig moet die klap geweest zijn.

Onze Cato had vandaag haar eerste echte paardrijles (na twee proeflessen). Dat ze op paardrijden mocht was een cadeau voor haar tiende verjaardag. Ze had zich er al zo lang op verheugd. Slaat verdorie vandaag uitgerekend háár paard op hol en viel ze van het paard... Mijn God wat een schrik. De schade lijkt mee te vallen maar ze maakte toch best een klap. Ik heb nu al spijt van die stomme paardrijles. Ze is er wel weer opgeklommen maar heeft de laatste 10 minuten met een verdrietig snoetje uitgereden. Pff. Ik twijfel nu ook of we haar vannacht nou nog af en toe moeten wekken. Het is de rest van de middag en avond redelijk goed gegaan en ze is ook niet misselijk geworden. Wat zouden jullie doen?
Och wat sneu!!!
Wb wekken, als het je een goed gevoel geeft doe je dat toch? Better safe then sorry. Was het achter op haar hoofd dat ze viel?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:07:20 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149679530
Ja, rechtsachter. En dat wekken vind ik vreselijk, maar ik weet nooit zeker wanneer dat nou echt nodig is.
in de haak.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:09:49 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149679639
Ze viel ook raar op haar heupen/bekken, ze heeft zowel aan de buik- als de rugkant wat blauwe plekjes. Bah ik ben er nog steeds helemaal naar van.
in de haak.
pi_149679950
Bel anders de huisartsenpost voor advies.
pi_149680017
Wat naar om te zien trui :{ en wat sneu voor cato. Droeg ze wel een cap?
Als ze niet misselijk is, niet heeft overgegeven en geen andere klachten zoals hoofdpijn dan denk ik, rrationeel gezien dst het wel los loopt en je niet hoeft te wekken.
Maar goed, das rationeel, voor mezelf sprekend, ik zou haar wsl wel wakker maken ja. Vanwege dat onderbuikgevoel. Dikke kans dat je zelf anders vannacht ook helemaal niet goed slaapt. Maar ii ben daar wat neurotisch in :') mijn kinders slapen ook niet alleen als ze ziek zijn bijv, dan slapen ze bij ons, puur omdat het mij en veiliger ggevoel geeft
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:19:52 #247
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149680110
Ze droeg uiteraard wel een cap ja. Goddank! Ik denk dat ik dan toch maar een paar keer zal gaan wekken.
in de haak.
pi_149680272
Net 2e keer gewekt, iets eerder ivm opnames die eraan komen. Ze moest ff bijkomen, maar ging goed. Kan ik nu ook gaan slapen. Trusten!

En Trui beterschap :*
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:24:42 #249
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_149680305
Wat mignonne zegt, als die klachten er niet zijn, zou ik zelf niet wekken. Tenzij ik zelf de halve nacht toch wakker lig, dan loop ik er wel heen ;)
Mijn oudste is ook wel eens van het paard gevallen en die was op een gegeven moment ook klaar met paardrijden. Er vielen wel eens vaker meisjes van het paard af en zij is van nature erg voorzichtig. Eerlijk gezegd, vond ik het niet zo erg. Ik heb en had niks met paarden en vind ze veel te onbetrouwbaar.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_149680319
Succes vannacht, hopelijk valt het allemaal goed mee. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')