Miss_sly, wat jammer van die High Tea. Ik zou verwachten dat er behalve zoetigheid ook wel wat hartigs bij zit. En dan zo lag wachten op je broodje kaas. Dat ze dan weer zo'n donut kiest, typisch he

. Heerlijk, kinderen

.
Buurpoes, van mij hoeft ook niet alles op. Zeker niet met lunch. Ze blijven bijna nooit over, we hebben geen continu rooster. Maar ze krijgen 2 boterhammen mee en als ze genoeg hebben laten ze het maar in de trommel. Het pakje sap liever niet gevuld mee terug

(dat heeft de oudste een keer gedaan, is geen succes...). Maar gelukkig mogen ze hier gewoon overlaten als ze genoeg hebben.
In groep 1 moeten ze het fruit en drinken wel opmaken, maar dat wordt vantevoren ook wel duidelijk gezegd tegen ouders. Dan geef je mee wat je inschat dat ze op kunnen en ging hier meestal wel goed, bij de jongste gaf ik eerst te weinig mee, omdat ik van de oudste gewend was dat er niet zoveel in ging

.
Nu groep 2 en 4 letten de juffen wat minder op dat het opgaat volgens mij. Al heeft de jongste 99 van de 100 keer alles op, inclusief een volle beker drinken (waterige limo), de oudste krijgt een halve beker limonade en dat gaat soms zelfs niet eens op. Dat is nooit een natnek geweest, denk dat ze het ook niet zal worden ook...
Mignonne, balen van dat cakeje en vooral dat ze er zo'n last van heeft

.
Ingrid, beterschap!