Daten?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:29 schreef girl_nextdoor het volgende:
ik ben een tomboy met kort haar ,wijde kleding een bril en ik draag zelden make up.
Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent natuurlijk. Als je onder de 18 bent houdt het op.quote:
Ditquote:Op zondag 1 februari 2015 17:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Wil je makkelijker aan de man komen?
Dan zou je je misschien wat anders kunnen kleden enzo. Maar wil je wel een vent die je zonder rokje niet had zien staan?
Vind je dat vervelend?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:33 schreef girl_nextdoor het volgende:
ik word vaak voor een lesbienne aangezien ja
Ik voor homoquote:Op zondag 1 februari 2015 17:33 schreef girl_nextdoor het volgende:
ik word vaak voor een lesbienne aangezien ja
Dit betekent dat je een goeie troll bentquote:Op zondag 1 februari 2015 17:29 schreef girl_nextdoor het volgende:
ik ben een tomboy met kort haar ,wijde kleding een bril en ik draag zelden make up.
betekent dit dat ik geen kans maak bij mannen?
haha toch wel lief van je <3quote:Op zondag 1 februari 2015 17:43 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent natuurlijk. Als je onder de 18 bent houdt het op.
En je moet even geduld hebben want morgen vlieg ik naar Venezuela voor een projectje van een maand of 4 a 5.
Doe geen moeite, hij gaat toch niet reageren op jequote:Op zondag 1 februari 2015 17:45 schreef Metalfrost het volgende:
Zonder foto , geen mening erover.
Dus, pics.
Zij.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij gaat toch niet reageren op je
quote:
Met ogen dicht is hetzelfdequote:Op zondag 1 februari 2015 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom mocht ik je pijpen als afscheid dan? :s
🇸🇺🇵🇪🇷🇷🇦🇦🇷⬜🇮🇳🇩🇪🇷🇩🇦🇦🇩quote:Op zondag 1 februari 2015 17:44 schreef girl_nextdoor het volgende:
ik heb niks tegen lesbiennes maar ik val op mannen
ik vind het raar dat mensen denken dat geaardheid altijd bij een bepaald uiterlijk past
hij ?ik ben een zijquote:Op zondag 1 februari 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij gaat toch niet reageren op je
Je bent een troll.... En gezien de joggingbroek van satijn zul je wel een man zijnquote:
Je vorige topics komen erg geloofwaardig over ja.quote:
Natuurlijk is het een man, maar zolang er nog druiven als Metalfrost zijn die alles geloven beleeft tie er plezier aanquote:Op zondag 1 februari 2015 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent een troll.... En gezien de joggingbroek van satijn zul je wel een man zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |