Er waren er nog die dachten dat ie vandaag wereldkampioen zou worden en dan per direct zou stoppen ....quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Sasman het volgende:
Nys kan misschien toch beter stoppen na dit jaar...Beetje zielig allemaal
Is een boodschap voor de onderwereld.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karine! Giet mijn bloemen!
Fantastisch spandoek.
Nee. Wat zouden ze moeten lassen dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Lassen ze wel eens een wedstrijd af omdat er echt te veel modder is?
In Amerika wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
In de VS het nationaal kampioenschapquote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan het mij niet herinneren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Daarachter nog reclame voor een kroegquote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karine! Giet mijn bloemen!
Fantastisch spandoek.
Nuh,zei al dat het een mooie koers tussen de twee had geworden. Ziet ook wel dat Van der Poel lijkt te consolideren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef koosfransoos het volgende:
VDP wint dit natuurlijk alleen om van Aert materiaal problemen had. Alleen daarom.
Gr Wuyts.
Waar liggen zijn kwaliteiten op de weg eigenlijk? Bergen of is die meer een Boom?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
VDP moet trouwens gewoon lekker blijven crossen en niet naar het wegwielrennen gaan
Succes in het veld of de wegcarrière van Lars Boom als voorbeeld nemen dan ook liever veld.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
VDP moet trouwens gewoon lekker blijven crossen en niet naar het wegwielrennen gaan
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
Het is een Sagan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waar liggen zijn kwaliteiten op de weg eigenlijk? Bergen of is die meer een Boom?
Succes in het veld of er na jaren achter komen dat je veel eerder naar de weg had moeten overstappen zoals Stybar.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Succes in het veld of de wegcarrière van Lars Boom als voorbeeld nemen dan ook liever veld.
Ik vind hem toch meer van de Veldequote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waar liggen zijn kwaliteiten op de weg eigenlijk? Bergen of is die meer een Boom?
Blijft lastig inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Succes in het veld of er na jaren achter komen dat je veel eerder naar de weg had moeten overstappen zoals Stybar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |