Er waren er nog die dachten dat ie vandaag wereldkampioen zou worden en dan per direct zou stoppen ....quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Sasman het volgende:
Nys kan misschien toch beter stoppen na dit jaar...Beetje zielig allemaal
Is een boodschap voor de onderwereld.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karine! Giet mijn bloemen!
Fantastisch spandoek.
Nee. Wat zouden ze moeten lassen dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Lassen ze wel eens een wedstrijd af omdat er echt te veel modder is?
In Amerika wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
In de VS het nationaal kampioenschapquote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan het mij niet herinneren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Daarachter nog reclame voor een kroegquote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karine! Giet mijn bloemen!
Fantastisch spandoek.
Nuh,zei al dat het een mooie koers tussen de twee had geworden. Ziet ook wel dat Van der Poel lijkt te consolideren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef koosfransoos het volgende:
VDP wint dit natuurlijk alleen om van Aert materiaal problemen had. Alleen daarom.
Gr Wuyts.
Waar liggen zijn kwaliteiten op de weg eigenlijk? Bergen of is die meer een Boom?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
VDP moet trouwens gewoon lekker blijven crossen en niet naar het wegwielrennen gaan
Succes in het veld of de wegcarrière van Lars Boom als voorbeeld nemen dan ook liever veld.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
VDP moet trouwens gewoon lekker blijven crossen en niet naar het wegwielrennen gaan
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef Evertjan het volgende:
Het is een Sagan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:01 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Waar liggen zijn kwaliteiten op de weg eigenlijk? Bergen of is die meer een Boom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |