Gewoon wat plaatjes van gekleurde pieten neerzetten, dan is het zo weer verdwenen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lekker FOK verneuken, goed bezig Danny.
Ondertussen lekker DM's lezen wat mensen hier van vinden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lekker FOK verneuken, goed bezig Danny.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon wat plaatjes van gekleurde pieten neerzetten, dan is het zo weer verdwenen.
Nog wat schor van gisterquote:
Hij is Anti-Ajaxquote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon wat plaatjes van gekleurde pieten neerzetten, dan is het zo weer verdwenen.
goeie poging, 5.5/10quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Speelt Ajax nou thuis of uit? Sfeer is allebei het zelfde...
Net las ik hier dat die niet werkt en die adere sites wel.quote:
quote:
Werkt wel, hapert alleen een beetjequote:Op zondag 1 februari 2015 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net las ik hier dat die niet werkt en die adere sites wel.
Die krijgt een hersenspoeling. Eerst bij de jeugd een jaar spelen en daarna zien ze het wel weer.quote:
Triestquote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een tukker die PSV dit jaar kampioen wil zien worden
Als Twente dan PSV even de punten cadeau doet in Enschedequote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NSB'erquote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoop dat Vitesse wint, maar gelijkspel is ook goed.
Omdat ik niet voor Ajax ben ben ik een NSB'er?quote:
Ban hemquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor Ajax ben ben ik een NSB'er?
Je bent zelf triest.quote:
Hoe zou dat zijn bij Fred?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
De Boer: Je moet meeprinten. Naar bwinnen. Ja, nee. Mike. Allebei na bwinnen.
Ja, dat amateurtoneel zal een geweldig gemis worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Vermecelli het volgende:
Geweldig die saggo blik van de BoerDat ga ik echt missen volgend jaar.
Je mag niet de ene club het meer gunnen dan de andere andere clubquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je snapt hem niet helemaal vgm.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, zijn we ineens communistisch?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag niet de ene club het meer gunnen dan de andere andere club
Ik steun je volledig in je mening.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic is trouwens ineens gewoon normaal sinds GGMM er niet is, weer bewijs dat het beter zonder hem is.
Andere clubs iets gunnenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maik de Boer kijkt géén voetbalquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse moet gewoon zwarte broekjes hebben onder dit shirt. Die witte broekjes + sokken..![]()
Maik de Boer krijgt van deze kleding keuze geen erectie!
jaquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat amateurtoneel zal een geweldig gemis worden.
Ik steun dit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic is trouwens ineens gewoon normaal sinds GGMM er niet is, weer bewijs dat het beter zonder hem is.
geen eenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Heb nog niet gekeken, dus wie is er beter? Vitesse of Ajax?
Uh, oke.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Eens, maar tweede zin doorgestreept omdat die echt helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse moet gewoon zwarte broekjes hebben onder dit shirt. Die witte broekjes + sokken..![]()
ajax domineertquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Heb nog niet gekeken, dus wie is er beter? Vitesse of Ajax?
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis wel de sneren naar PSV die uit het niets komen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zou dit anders zijn met GGMM?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Dat lijkt me nou echt vies.quote:
Vitesse moet hun Airborne-shirtjes aanquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is vast een vervanger hier voor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mis wel de sneren naar PSV die uit het niets komen.
Pics?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vitesse moet hun Airborne-shirtjes aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |