SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
ADO heeft dan ook geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Ze kwamen het dichtst bij het doel door wat hoekschoppen. Laten we nou ook niet te veel van Wangs Chinese zaakje verwachten.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk geen moment het idee gehad dat ze die 2-2 gingen maken. ADO was minstens net zo treurig als Feyenoord.
Lekker in laten vallen tegen moegestreden verdedigers.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Zivkogod op de bank
JR en ik vinden dit niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter Henk Veermanquote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Zivkogod op de bank
JR en ik vinden dit niet leuk.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga veldrijden kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dit mij boeien?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kijk sky sports stream
ja een stream
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga veldrijden kijken.gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Doe eens rustig hé.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been
RRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat Stijn en GGMM analytici worden bij FOX Sports.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een poliep is niet gevaarlijk hoor. Dat moet je hem toch iets anders wensenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Mario Been even een poliep krijgt. Ik ben die vent zat.
Omdat Johan Derksen denkt dat ze gaan winnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:30 schreef L3gend het volgende:
Waarom is Vitesse volgens de goksites favoriet?
Wat doe jij op goksites?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:30 schreef L3gend het volgende:
Waarom is Vitesse volgens de goksites favoriet?
Gaat GGMM dan steeds roepen dat alles in het voordeel van Ajax moet zijn?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie DMquote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef koosfransoos het volgende:
Iemand een stream van Celtic - Glasgow?
Ik heb hoop voor een herhaling van FEY-ADO.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk is Vitesse-Ajax een stuk beter.
IJdele hoop
Zo, die komt wel even aan zeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoeft voorlopig niet meer bij IJsselmeervogels te komen.
Nee? Vertel me meerquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie dat Vitesse 0-4 van Ajax won in de beker?
Nee hij gaat vooral zeggen dat Toine of Pepperstreet een dom varken is.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat GGMM dan steeds roepen dat alles in het voordeel van Ajax moet zijn?
jaquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie dat Vitesse 0-4 van Ajax won in de beker?
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die rode broeken, dat kan toch niet Johan?
De volgende keer is tegen GAE volgende week.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Vermecelli het volgende:
Ajax speelt trouwens zelden/nooit in het uit-tenue dit seizoen
Mijn angst voor een nederlaag van me afschrijvenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, toch maar weer eens komen posten hier?
Boilesen kan er gewoon niets van.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax weer gematst.Is die Boilesen zo lomp of...?
Iedere keer dat iemand een taalfout maakt gaat hij het verbeteren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat GGMM dan steeds roepen dat alles in het voordeel van Ajax moet zijn?
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Vermecelli het volgende:
Wow, hilarisch.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat iedereen zichzelf nu voorstellen?
Hopelijk gaat hij snel een nieuwe uitdaging aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen kan er gewoon niets van.
FC Kopenhagen of Brondbyquote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij snel een nieuwe uitdaging aan.
Deden ze dat maar toen ze het zwart/roze uit-tenue hadden, dat was niet om aan te gluren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Vermecelli het volgende:
De reserveaanvoerder mag niet zomaar wegquote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij snel een nieuwe uitdaging aan.
Ach in dat tenue toch even de punten opgehaald in Rotterdam en kampioen geworden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deden ze dat maar toen ze het zwart/roze uit-tenue hadden, dat was niet om aan te gluren.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat iedereen zichzelf nu voorstellen?
stond wel goed bij die negers, beter dan dat felgroene van het jaar ervoor. en die was dan weer beter dan alle shirts van de 10 jaar ervoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deden ze dat maar toen ze het zwart/roze uit-tenue hadden, dat was niet om aan te gluren.
Waarom die gast reserveaanvoerder is mag ook een raadsel wezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De reserveaanvoerder mag niet zomaar weg.
Wie zou het dan moeten zijn?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom die gast reserveaanvoerder is mag ook een raadsel wezen.
Totaal geen leider en waardeloze speler.
Kapot. Gelukkig doen achterdijn en daz het nogquote:
Hij zit volgens mij het langste bij de A selectie. Wel 90% van de tijd geblesseerd, maar toch.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom die gast reserveaanvoerder is mag ook een raadsel wezen.
Totaal geen leider en waardeloze speler.
Sopcastje ook prima.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kapot. Gelukkig doen achterdijn en daz het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |