SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wang liet zijn broek zakken.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben bami gegeten in de rust
Hoe zit het met de meeste doelpunten?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Nu heeft PSV weer de minste tegentreffers van de hele competitie.
De invloed van Eduardo is nu al positief!quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
Dit zagen haags_kwartiertje en ik al aankomen.
Feyenoord gaat gas geven.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor een comeback en het daarbij horende leedvermaak.
Die hebben ze ook! Wat een uitstekende, uitgebalanceerde ploeg zeg. Die verdienen de titel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zit het met de meeste doelpunten?
Dan sta je eigenlijk al met 1-0 achter. Dat klopt dus ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De invloed van Eduardo is nu al positief!
Fixedquote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op de meer dan verdiende 2-2
Toch las ik gisteren ditquote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hebben ze ook! Wat een uitstekende, uitgebalanceerde ploeg zeg. Die verdienen de titel.
Dat van Duinen mij nu de das om moet doen is jammer.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kost opperkleurder 13 punten.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch las ik gisteren dit
[ afbeelding ]
Thuisfluiter.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken geeft men geel aan El Ahmadi.
Haal jij je plezier uit reacties op voetbalzone?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch las ik gisteren dit
[ afbeelding ]
gr gr pizzageitquote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch las ik gisteren dit
[ afbeelding ]
zekerquote:Op zondag 1 februari 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal jij je plezier uit reacties op voetbalzone?
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal jij je plezier uit reacties op voetbalzone?
Daar werd hij wel onderuit getrokken/geduwdquote:Op zondag 1 februari 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog eentje.
Hij heeft de smaak te pakken.
Valt wel mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar werd hij wel onderuit getrokken
Voel jij de spanning ook zo?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nog niet het hoge niveau wat FC Groningen gisteren haalde.
Klopt, maar wel een overtreding. Hij viel omdat hij uit balans werd gebrachtquote:
Ajaxshowtimequote:Op zondag 1 februari 2015 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoewel die op ajaxshowtime nog mooier waren. Maargoed, laat ik die maar niet plaatsen.
Tja dat is ook allemaal geen enkel niveau.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoewel die op ajaxshowtime nog mooier waren. Maargoed, laat ik die maar niet plaatsen.
Vieze casualquote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje, maar die is gedeeltelijk weggevallen nu ik 1 La Chouffe in de knip heb.
Waren ze jelly op het geld van Ajax?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat is ook allemaal geen enkel niveau.
Net als de reacties op Feyenoord Netwerk toen Ajax Sinkgraven kocht
Binnen nu en anderhalf uur staan we quitte.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje, maar die is gedeeltelijk weggevallen nu ik 1 La Chouffe in de knip heb.
Dan hoef je niet te vallen als een debiel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een overtreding. Hij viel omdat hij uit balans werd gebracht
Tja... Misschien komt dat door valtraining?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te vallen als een debiel.
Toch mooi dat er nog mensen met een negatief IQ bestaan. Sterker nog, een platform hebben waar hun begeleider hun hersenscheetjes uit kunnen typen. Dat dit mag in NL. Ik krijg het warm van binnenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch las ik gisteren dit
[ afbeelding ]
Nee Sinkgraven moest meteen kapot getrapt worden omdat hij een, ik citeer "kk homo was net als Andersen/Fischer etc"quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waren ze jelly op het geld van Ajax?
Cavaliers en ik vinden dat heerlijk, en daarom hebben wij er ook diverse weddenschappen om afgesloten.quote:
Moge de beste winnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnen nu en anderhalf uur staan we quitte.
Maar, Ajax koopt een speler en het eerste wat je doet is kijken op Feyenoord/PSV-fora om daar je genoegdoening uit te halen?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Sinkgraven moest meteen kapot getrapt worden omdat hij een, ik citeer "kk homo was net als Andersen/Fischer etc"
Nee iemand citeerde dat stukje op AN.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar, Ajax koopt een speler en het eerste wat je doet is kijken op Feyenoord/PSV-fora om daar je genoegdoening uit te halen?
Alberg kan wel trappen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dan, eindelijk eens een goede corner van ADO. De eerste die ik zie dit seizoen!
Later zag ik hem het woord 'realistisch' gebruiken:quote:Op zondag 1 februari 2015 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toch mooi dat er nog mensen met een negatief IQ bestaan. Sterker nog, een platform hebben waar hun begeleider hun hersenscheetjes uit kunnen typen. Dat dit mag in NL. Ik krijg het warm van binnen
Heb je al een berekening van de gemiddelde leeftijd daar?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Later zag ik hem het woord 'realistisch' gebruiken:
[ afbeelding ]
Het is me nog niet helemaal duidelijk of hij precies begrijpt wat 'realistisch' betekent. Maar toch een mooie ontwikkelingquote:Op zondag 1 februari 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Later zag ik hem het woord 'realistisch' gebruiken:
[ afbeelding ]
Blessure Kramerquote:Op zondag 1 februari 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Schet erin voor Kramer?
Is dit een droom?
Zijn groene balkje was helemaal vol. Kan je nagaan dat dat de top reaguurders zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk of hij precies begrijpt wat 'realistisch' betekent. Maar toch een mooie ontwikkeling
Wel geelquote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
Nuttige overtreding van Meijers, maar geen geel.
Nog voor het einde van de wedstrijd schrijven ze daar al een heel epistel over de wedstrijden.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn groene balkje was helemaal vol. Kan je nagaan dat dat de top reaguurders zijn.
Ik weet niet wat dat betekent eigenlijk..quote:Op zondag 1 februari 2015 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn groene balkje was helemaal vol. Kan je nagaan dat dat de top reaguurders zijn.
Je kunt punten krijgen voor goed gedrag of goede posts en bla bla bla.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent eigenlijk..VZ-reaguurders zijn niet zo mijn ding
Moeten ze hier ook invoeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt punten krijgen voor goed gedrag of goede posts en bla bla bla.
BUUUURNquote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat jouw balkje leeg is xD
Die van mij groen en geel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is mijn balk helemaal groen.
Spannende boel daar danquote:Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt punten krijgen voor goed gedrag of goede posts en bla bla bla.
Ik heb nog nooit een ban gehad, als dat geen goed gedrag isquote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat jouw balkje leeg is xD
Als je wel interessant wil zijn, moet je bij nieuwsartikelen een van de eerste tien posts plaatsen, want alleen daar wordt op gereageerd.quote:
Heeft Danny Sherlock al een keer gefixt?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Plus/min en al die troepdingen moet Danny weglaten.
Zonder wrijving geen glans.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad, als dat geen goed gedrag is
Ik kreeg na de WK-finale van 2010 een drie jaar durende ban.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad, als dat geen goed gedrag is
Een beetje prof kan daar gewoon tegen en trekt zich daar niets van aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Kenneth heeft het niet makkelijk met die Hagenaren achter zich.
Bananenspreekkoren weer van stal
Ik heb nog niks gehoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg na de WK-finale van 2010 een drie jaar durende ban.
Valt wel mee, we hebben net Immers een goede kans gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt Feyenoord slecht deze tweede helft. Zou best terecht zijn als ADO 2-2 maakt.
Toen zat je nog niet op FOK! toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg na de WK-finale van 2010 een drie jaar durende ban.
Nog een eigen goal van Derijck ?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
Feyenoord krijgt waarschijnlijk weer een penalty, of ADO een rode kaart. Natuurlijk is een eigen goal van Derijck ook nog een optie
Doet hem werkelijk niets.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij is ervaren en doet het vaker.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een eigen goal van Derijck ?
Beetje schelden, beetje boos doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat moet je daar wel niet voor uitvreten
Ik ga een account aanmaken, dat wordt lachen geblazenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je wel interessant wil zijn, moet je bij nieuwsartikelen een van de eerste tien posts plaatsen, want alleen daar wordt op gereageerd.
Klopt.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje schelden, beetje boos doen.
Je posts worden daarvoor de meest simpele dingen verwijderd.
Vanavond even terugkijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boëtius mist een niet te missen kans. In de categorie Torres.
Voor open doel op de paalquote:Op zondag 1 februari 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boetius liet weer eens zien waarom het zo'n groot talent is.
Lekker joh, met een bordje pasta op schoot.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar naar gaat kijken moet je je echt de pleuris vervelen.
De nieuwe Robben over 5 jaarquote:Op zondag 1 februari 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boetius liet weer eens zien waarom het zo'n groot talent is.
Niet achter je club staan en van te voren roepen dat je niet gaat winnenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ADO op deze manier verliest vind ik het toch een stuk minder erg dan op de manier van de eerste helft.
#viesquote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker joh, met een bordje pasta op schoot.
Ik heb er zelfs een weddenschap op staan.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar naar gaat kijken moet je je echt de pleuris vervelen.
Ik ben gewoon reëel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet achter je club staan en van te voren roepen dat je niet gaat winnen
Er zijn leukere dingen om een weddenschap mee af te sluiten.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een weddenschap op staan.
Is ook een rechtsbuiten, snap niet dat Schet niet op links staat.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de bal op de linkerflank. Passt recht in de benen van twee Feyenoorders.
Het seksleven van vliegen bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 februari 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen om een weddenschap mee af te sluiten.
Ik zie het zonnig in.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 4 minuten, dan gaat ADO alles of niets spelen. Pas maar op feyenoord
Wordt nog 4-1 dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 4 minuten, dan gaat ADO alles of niets spelen. Pas maar op feyenoord
Je slaat onzin uit Hans.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wang wil dat ook veranderen: Dat wordt druk bij de Chinees. Etenstijd voor de varkens.
Wat is er mis met je Haagse broeders dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had gekund, maar dan in een Feyenoord vak.
Als Vitesse wint van Ajax is dat geen stunt.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel tof zijn als Vitesse zo zou stunten.
Ze zien er vandaag uit als halve leden van de Ku klux klanquote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je Haagse broeders dan?
Mwah, gewoon een ploeg uit het rechterrijtje hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Vitesse wint van Ajax is dat geen stunt.
Is irritant. Ik wil gewoon met een kaartje naar het stadion kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je Haagse broeders dan?
0-5 verliezen ja ?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel tof zijn als Vitesse zo zou stunten.
Nog terecht in het rechterrijtje ookquote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een ploeg uit het rechterrijtje hoor
Volgens mij hadden ze allemaal nog hun hele lichaam hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zien er vandaag uit als halve leden van de Ku klux klan
Angstgegner van Ajax en Ajax speelt bedroevend.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een ploeg uit het rechterrijtje hoor
4/10quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze allemaal nog hun hele lichaam hoor.
5 tonny.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor hoeveel tonny zal hij verkocht worden?
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Vitesse wint van Ajax is dat geen stunt.
Ja jongens, leuk dat indekken, maar Ajax is gewoon de favoriet.quote:
40/45?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor hoeveel tonny zal hij verkocht worden?
Er is geen favoriet. Beiden spelen ze ranzig slecht.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens, leuk dat indekken, maar Ajax is gewoon de favoriet.
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens, leuk dat indekken, maar Ajax is gewoon de favoriet.
Nu heb ik trek in Hot Wingsquote:Op zondag 1 februari 2015 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hadden ze Kiprich er niet in kunnen brengen?
LOLquote:Op zondag 1 februari 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer zijn de transfers van Messi en Ronaldo afgerond voor ADO?
Niet, zijn niet goed genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje, was jij toen al geboren? Wat voel ik me oud nuquote:
Ik zou graag pikachu in het shirt van ADO zienquote:Op zondag 1 februari 2015 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Youtube staat vol met beelden van de legendarische Bulykinquote:Op zondag 1 februari 2015 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jeetje, was jij toen al geboren? Wat voel ik me oud nu
Zou wel een schokkende transfer zijn voor ADO.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag pikachu in het shirt van ADO zien
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar blijft de meer dan verdiende 2-2?
Ben niet gevallen, ik zit nog!quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het 'Haags kwartiertje' viel wat vroeg vandaag
Mijn fout danquote:Op zondag 1 februari 2015 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet gevallen, ik zit nog!
Fredsj de wondercoach.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat Feyenoord 3e staat met een Immers en een Kazim in het team is eigenlijk al een godswonder
Gewoon de terechte kampioen hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat Feyenoord 3e staat met een Immers en een Kazim in het team is eigenlijk al een godswonder
Raar wel, gezien het feit de KNJB zo tegen Feyenoord is.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
6 wissels is minimaal 3 minuten blessuretijd. Hoe kun je er dan maar 2 geven?
Omdat er sowieso 1 in de eerste helft gewisseld isquote:Op zondag 1 februari 2015 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
6 wissels is minimaal 3 minuten blessuretijd. Hoe kun je er dan maar 2 geven?
Jammer dat het puntensysteem niet zo werkt.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb zojuist de verdiende kampioen zien spelen. Genieten was het
Dit zijn vlijmscherpe, stekende teksten. Je hebt volledig gelijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
Slechte tweede helft van Feyenoord. ADO had best de 2-2 mogen maken maar ach, dan moeten ze maar scoren.
ADO heeft het niet meer in eigen hand.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik heb zojuist de verdiende kampioen zien spelen. Genieten was het
Wat zeg je?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND ONVERDIEND
Eigenlijk geen moment het idee gehad dat ze die 2-2 gingen maken. ADO was minstens net zo treurig als Feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
Slechte tweede helft van Feyenoord. ADO had best de 2-2 mogen maken maar ach, dan moeten ze maar scoren.
Na de 2-1 ook geen echte kans meer geweest natuurlijk. Was verder gewoon een zwakke wedstrijd van beide kantenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk geen moment het idee gehad dat ze die 2-2 gingen maken. ADO was minstens net zo treurig als Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |