SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wang liet zijn broek zakken.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben bami gegeten in de rust
Hoe zit het met de meeste doelpunten?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Nu heeft PSV weer de minste tegentreffers van de hele competitie.
De invloed van Eduardo is nu al positief!quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
Dit zagen haags_kwartiertje en ik al aankomen.
Feyenoord gaat gas geven.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor een comeback en het daarbij horende leedvermaak.
Die hebben ze ook! Wat een uitstekende, uitgebalanceerde ploeg zeg. Die verdienen de titel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe zit het met de meeste doelpunten?
Dan sta je eigenlijk al met 1-0 achter. Dat klopt dus ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De invloed van Eduardo is nu al positief!
Fixedquote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op de meer dan verdiende 2-2
Toch las ik gisteren ditquote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hebben ze ook! Wat een uitstekende, uitgebalanceerde ploeg zeg. Die verdienen de titel.
Dat van Duinen mij nu de das om moet doen is jammer.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kost opperkleurder 13 punten.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch las ik gisteren dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |