quote:Woensdag om 20:30 uur op Yorin.
Op dinsdag 5 november 2002 10:45 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb het helaas moeten missen, wordt dit programma toevallig ook nog herhaald?
Commentaar van Jerny Kaagman:
Ik vind in elk geval dat ze de moeite heeft genomen in haar kleding het accent zo te verleggen dat je je niet zo heel erg er aan stoort dat ze niet zingen kan.
[Dit bericht is gewijzigd door FX op 05-11-2002 16:22]
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:42 schreef FX het volgende:
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.
ff serieus... dit is toch echt triest of niet
quote:Ik zag zonet toch een ander plaatje
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.
quote:Uhuh.
Op dinsdag 5 november 2002 14:44 schreef SmashBro het volgende:
Ah ja, het meisje dat de aandacht van haar zangkwaliteiten af wilde leiden.
quote:woensdag wordt et herhaald... de rest is ook de moeite waard om te kijken.....
Op dinsdag 5 november 2002 14:47 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ik zag zonet toch een ander plaatje
Heb je de aflevering maby digitaal![]()
quote:
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.Commentaar van Jerny Kaagman:
Ik vind in elk geval dat ze de moeite heeft genomen in haar kleding het accent zo te verleggen dat je je niet zo heel erg er aan stoort dat ze niet zingen kan.
'Wat Kylie kan, kan ik ook', zal ze wel gedacht hebben.
tja maar zoals zij bekend wil worden zijn zoveel bekend geworden.. alleen dan moet natuurlijk niemand weten dat je niet kan zingen, hier krijgt heel nederland het te weten
quote:je hebt het dus digitaal
Op dinsdag 5 november 2002 14:53 schreef FX het volgende:[..]
woensdag wordt et herhaald... de rest is ook de moeite waard om te kijken.....
-edit- Duh, leest de openingspost!
Zat afgelopen vrijdag in mijn eentje. Erg frusterend. Ik heb me echt kapot gelachen. Weet iemand hoe laat het morgen herhaald wordt?
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-11-2002 16:16]
quote:Staat in de openingspost hoor
Op dinsdag 5 november 2002 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hoe laat het morgen herhaald wordt?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:37 schreef FX het volgende:
Ja, ik ga et een beetje voor heel fokkend nederland ter beschikking stellen als et woensdag wordt herhaald.....
+/- 1000 keer 425 mb.... do the math....
quote:Verschil is dat Kylie kan zingen en beter uitziet.
Op dinsdag 5 november 2002 14:56 schreef postinggirl het volgende:[..]
'Wat Kylie kan, kan ik ook', zal ze wel gedacht hebben.
quote:de kledingstijl was toch dressed to impress.. nou daar heeft zij zich tenmiste aan gehouden
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.Commentaar van Jerny Kaagman:
quote:Nee dat is mooi!!
Op dinsdag 5 november 2002 14:45 schreef Oliver het volgende:
ff serieus... dit is toch echt triest of niet
quote:Hoe laat is dat programma? 3fm toch
Op woensdag 6 november 2002 19:02 schreef lzandman het volgende:
Albert Verlinde vertelde net in RTL Boulevard dat Tim morgenochtend bij Rob Stenders in "Stender Vroeg" de mystery guest is!
quote:Van 06:00 tot 09:00 uur...
Op woensdag 6 november 2002 19:10 schreef flat_erik het volgende:[..]
Hoe laat is dat programma? 3fm toch
quote:jemig
Op woensdag 6 november 2002 19:45 schreef lzandman het volgende:[..]
Van 06:00 tot 09:00 uur...
quote:Ik doe m'n best, en dan zet ik het wel op de site..
Op woensdag 6 november 2002 19:49 schreef flat_erik het volgende:[..]
jemig
Iemand die het opneemt
quote:
Op woensdag 6 november 2002 20:16 schreef gelly het volgende:[..]
Ik doe m'n best, en dan zet ik het wel op de site..
En net het arme K-Otic-meisje. "Er wordt niet gefilmd, geen commentaar", aldus Mam.
quote:Inderdaad, zag er mooi uit en zong erg mooi!
Op woensdag 6 november 2002 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu Danas (ofzo) die Hero van Mariah Carey deed. Ook goed!
Hierna zal het wel weer een soort Starmaker-achtig tafereel worden, maar goed.
Dit gedeelte is nog wel humor.
Sid Vicious I did it my way... proest .... nu....... whahahahahaha!!!!!!!!!
quote:Wat een malloot zeg
Op woensdag 6 november 2002 21:25 schreef DeStedebouwer het volgende:
Sid Vicious I did it my way... proest .... nu....... whahahahahaha!!!!!!!!!![]()
quote:Het is begonnen...
Op woensdag 6 november 2002 21:34 schreef Roellio het volgende:
Tim ruleshttp://members.lycos.nl/djellie/index.html
quote:
quote:tim rules..?? ik vind het een echte idioot. kan zo bij de jostiband!
quote:Tim heeft nu al een cultstatus bereikt.
Op woensdag 6 november 2002 21:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
tim rules..?? ik vind het een echte idioot. kan zo bij de jostiband!
quote:hoezo..?? omdat er niemand anders zo mallotig is. Of omdat hij nog debieler is dan jullie..??
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Disorder het volgende:[..]
Tim heeft nu al een cultstatus bereikt.
je ne comprends pas
quote:Ik denk 't.. Ik heb nog nooit iemand zo snel z'n eigen website zien krijgen.
Op woensdag 6 november 2002 22:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
Of omdat hij nog debieler is dan jullie..??
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Disorder het volgende:[..]
Tim heeft nu al een cultstatus bereikt.
Prachtige show natuurlijk. Het doet me persoonlijk veel goed om (vooral) vrouwen hun ongefundeerde zelfvertrouwen te zien verliezen. Die facades uiteen te zie spatten als de jury het woord neemt levert mooie televisie op.
Dat meisje wiens lot zingen was toen ze zei dat de jury onprofessioneel was,
de jongen met foute bril wiens lip begont te trillen toen zijn opgeblazen ego 'knak' zei.
En toen Tim.
Ik ken de Sid V. versie niet helaas. Maar wat een contrast met de plastic-look van de rest. Deze jongen is beter af zonder invloed en dictaat van die juryleden. Zij zoeken alleen een kloon van wat al verkoopt.
Rijzen met die ster!
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat een gaaaaaaaf programma
Die jury
ik vind die jury heel goed, ze zeggen gewoon waar het op staat zonder mooi praterij. er zaten gewoon een paar abominabele figuren tussen. Dat dikke wijf dat echt dacht dat ze kon zingen (taperecorder) en dat mannetje met die helium stem werd helemaal mooi op zn numemr gezet, die hing daar al de nieuwe backstreet boy uit in de foyer. En ja die Tim
TIM IS DE MAN
quote:wat is je punt..??
Op woensdag 6 november 2002 22:15 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik denk 't.. Ik heb nog nooit iemand zo snel z'n eigen website zien krijgen.
quote:Zit nou niet te ijlen, je kan het gewoon niet hebben dat Tim meer aandacht krijgt dan jij.
Op woensdag 6 november 2002 22:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat is je punt..??
quote:Precies.
Op woensdag 6 november 2002 22:40 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Zit nou niet te ijlen, je kan het gewoon niet hebben dat Tim meer aandacht krijgt dan jij.
Tim's 15 minutes of fame, of misschien wel meer. Leuk voor die jongen toch ?
quote:Ben ik nou gek of is dit echt onze welgeliefde Tim?
Op woensdag 6 november 2002 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De opmerking dat ik zo bij de jostiband kan ken ik nou wel, probeer iets originelers te verzinnen
Ik vinnet ongeloofelijk lachwekkend hoor, maar om nou te zeggen dattie terug in idols moet ja om zichzelf wederom compleet voor lul te zetten...en voor de kijkcijfers natuurlijk...
Dit is/wordt trouwens een goed voorbeeld van "hoe duwt de media iets door je strot"
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu is die Winne de Jong de Leeuw (ofzo) die Dolly Parton deed. Die was goed!En net het arme K-Otic-meisje. "Er wordt niet gefilmd, geen commentaar", aldus Mam.
quote:Ze lijkt er inderdaad ontzettend op! Is ze wanhopig en wil ze zo proberen een nieuwe carrière op te bouwen?
Op donderdag 7 november 2002 09:20 schreef lzandman het volgende:
Volgens mij zit er in dat compilatiefilmpje van meisjes die Jewel zingen (staat op de Idols website) een van de zangeressen van dat meidengroepje WOW (het vijfde meisje). Kan dat kloppen? Ze lijkt er wel een beetje op.
quote:Kennelijk heeft ze in de tijd dat ze met WOW optraden te weinig aan haar muziek-business-netwerk gebouwd
Op donderdag 7 november 2002 12:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze lijkt er inderdaad ontzettend op! Is ze wanhopig en wil ze zo proberen een nieuwe carrière op te bouwen?
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:
Weet Tim hiervan? Kunnen we niet ergens achter zijn gegevens komen dat we die jongen nog een keer "te spreken" krijgen? Zou wel vet zijn namelijk
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De opmerking dat ik zo bij de jostiband kan ken ik nou wel, probeer iets originelers te verzinnen
quote:Dat moet haar wel zijn
Volgens mij zit er in dat compilatiefilmpje van meisjes die Jewel zingen (staat op de Idols website) een van de zangeressen van dat meidengroepje WOW (het vijfde meisje). Kan dat kloppen? Ze lijkt er wel een beetje op.
quote:Van boven in ieder geval wel
Op donderdag 7 november 2002 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Is ze hier een blonde dame?
quote:Zeg dropstaaf let es op voor je iets post. En als je contact wil doe dan maar via forum, lijkt me het handigste.
Op donderdag 7 november 2002 12:32 schreef DeStedebouwer het volgende:
Weet Tim hiervan? Kunnen we niet ergens achter zijn gegevens komen dat we die jongen nog een keer "te spreken" krijgen? Zou wel vet zijn namelijk
quote:ahh !! je deed het leuk bij idols!!!
Op donderdag 7 november 2002 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Zeg dropstaaf let es op voor je iets post. En als je contact wil doe dan maar via forum, lijkt me het handigste.
aan alle fans!
quote:Ik ken de Sid vicious versie als de beste en vond Tims optreden heel goed.
Op woensdag 6 november 2002 22:23 schreef DiRty het volgende:[..]
Helemaal mee eens.
Prachtige show natuurlijk. Het doet me persoonlijk veel goed om (vooral) vrouwen hun ongefundeerde zelfvertrouwen te zien verliezen. Die facades uiteen te zie spatten als de jury het woord neemt levert mooie televisie op.
Dat meisje wiens lot zingen was toen ze zei dat de jury onprofessioneel was,
de jongen met foute bril wiens lip begont te trillen toen zijn opgeblazen ego 'knak' zei.En toen Tim.
Ik ken de Sid V. versie niet helaas. Maar wat een contrast met de plastic-look van de rest. Deze jongen is beter af zonder invloed en dictaat van die juryleden. Zij zoeken alleen een kloon van wat al verkoopt.Rijzen met die ster!
quote:moeilijk he....lezen...
Op donderdag 7 november 2002 14:38 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 08-11-2002 08:39]
quote:Yep
Op vrijdag 8 november 2002 00:28 schreef FX het volgende:
Ik weet niet of het al ter sprake is geweest... anders naja never mind..... Maar diegene die zich nou zo leuk voordoet als Hawaii-Tim, is dat ook daadwerkelijk de Tim die zich onstervelijk heeft gemaakt bij Idols?????
quote:wil je een keer op mijn clubbie komen posten? De link staat in mijn profiel
Op vrijdag 8 november 2002 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik ben het echt. Op de fanpage chatbox zitten wel nepperds
quote:Tuuuuuurlijk is hij echt !
Op vrijdag 8 november 2002 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik ben het echt. Op de fanpage chatbox zitten wel nepperds
quote:Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
Op vrijdag 8 november 2002 10:17 schreef detulp050 het volgende:[..]
Tuuuuuurlijk is hij echt !
Want hij zit hier al vanaf 2 november en post direct al 11 posts per dag, dat doe je echt alleen als je het echt bent !
quote:"07/11/2002 - Naomi probeert comeback via Idols
Ik ben Denise, ik ben Jenske, ik ben Naomi... wij zijn WOW! Daar herkennen we je van! Enkele forumleden hadden tussen de kandidaten van Tooske's Idols een bekend gezicht gespot. Het blijkt te gaan om de 22 jarige Naomi, die in '96 en '97 met WOW! enkele hits scoorde als Zomer, Keer op keer en Lekker Lang Lekker. De groepssamenstelling wijzigde hier en daar en na de eeuwwisseling gaan drie overgebleden meiden verder onder de naam Blaze.
Ondanks dat het doodstil is rond de vijf meiden van het voormalige Bolland & Bolland project WOW! zijn de meisjes nog steeds heel populair op het forum, hun thread staat op een achttiende plek qua berichten en bezoekers. Nu gaat Naomi het zonder haar vriendinnetjes proberen bij Idols."
Bron: http://ww.mokkels.nl
quote:Wat een klootviool die spunk. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft...
Op vrijdag 8 november 2002 16:23 schreef min6 het volgende:
Spunk.nl over Idols:http://www.spunk.nl/artikelen/450533.html
quote:Ik snap dat je twijfelt omdat ik opeens op 2 november hier was, en niet daarvoor. Dat kwam omdat ik toen nog niet de beschikking had over een e-mailadres die Fok wel pakte, dus geen webbased dinges. Ik kan wel een foto posten van bij Stenders Vroeg die nog niet op internet staat als dat moet, alleen niet nu --> radio uitzending van Utrecht FM ofzo (studentenradio)
Op vrijdag 8 november 2002 10:55 schreef FX het volgende:[..]
Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
quote:Sweet Irony
Op vrijdag 8 november 2002 10:55 schreef FX het volgende:[..]
Juist door die redenering zou ie dus fake kunnen zijn. Kijk 1 november was de uitzending. En ineens is daar 2 november Hawaii-Tim. En waarom is veel posten dan een vorm van "het echt zijn". Kwenie hoor maar goed....
Zeg Tim, ik geloof je als je een foto van jezelf post met je linker vinger in je oor en dat je in je rechterhand een muis (computer) houdt.
Dus: Ik geloof er geen bal van...
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:12 schreef Borin het volgende:
Tonight another classic:
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_martin_walkman.xml
Ja, euh, ik kwam hier alleen maar om te kijken hoe jullie mij vonden zingen
Ik heb in ieder geval blauw gelegen van het lachen.
De hele show was trouwens weer werelds! Zonde dat het niet dagelijks wordt uitgezonden...
quote:Je bent een smurf je bent altijd blauw
Op vrijdag 8 november 2002 23:15 schreef schwa78 het volgende:
Wordt het niet tijd voor ook een fanpage voor Walkman Martin??Ik heb in ieder geval blauw gelegen van het lachen.
De hele show was trouwens weer werelds! Zonde dat het niet dagelijks wordt uitgezonden...
quote:Ik denk dat ik woensdag maar naar de herhaling ga kijken, anders moet ik een hele week wachten. Zo'n uur vliegt toch voorbij!
Op vrijdag 8 november 2002 23:15 schreef schwa78 het volgende:
Zonde dat het niet dagelijks wordt uitgezonden...
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:16 schreef cptmarco het volgende:
"lick my pussy..."
Jury vraagt aan meisje:"en wat vind je er zelf van" , duidelijk doelend op haar optreden. Alleen had zij dat niet meteen door en ze was nog helemaal bij de tekst van het nummer: "het is wel een beetje vies..." Briljante tv...
quote:Geniaaaaal!
Op vrijdag 8 november 2002 23:16 schreef cptmarco het volgende:
"lick my pussy..."
Jury vraagt aan meisje:"en wat vind je er zelf van" , duidelijk doelend op haar optreden. Alleen had zij dat niet meteen door en ze was nog helemaal bij de tekst van het nummer: "het is wel een beetje vies..." Briljante tv...
Ik vond die gast met die walkman deze keer het lachwekkendst
En ik was acuut verliefd op Wayne
quote:als dat die donkere jongen was met dat liedje van Stevie Wonder dan ben ik ook verliefd
Op vrijdag 8 november 2002 23:19 schreef Fogerty het volgende:
Ja! Dat "lick my pussy"-meisje! Wat was die dom, daar gaat nog vaak misbruik van gemaakt worden in haar leven vrees ikIk vond die gast met die walkman deze keer het lachwekkendst
En ik was acuut verliefd op
Wayne
quote:OOoooooooooow jaaaaa die waren echt zo erg he!!!! Vooral die pa
Op vrijdag 8 november 2002 23:21 schreef cptmarco het volgende:
trouwens vader en zoon die helemaal aan het begin zaten waren erg
quote:je zou maar zo'n vader hebben... god.. aaarrggghhh
quote:Een duidelijk gevalletje van; "Wat pa niet gelukt is, gaat zoonlief wel lukken."
Kansloos, in- en intriest.
quote:Ik dacht dat die moeder van vorige week erg was!
quote:ja die vind ik ook cool. zat helemaal mee te zwingen. ... die red het wel
Op vrijdag 8 november 2002 23:21 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
als dat die donkere jongen was met dat liedje van Stevie Wonder dan ben ik ook verliefd
![]()
![]()
Wat een schatje!!
![]()
![]()
quote:eigenlijk zouden ze (vader en zoon) door de reactie achteraf nog af moeten vallen, verschrikkelijk zeg, wat een zeikerds!
quote:Dat was hem!
Op vrijdag 8 november 2002 23:21 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
als dat die donkere jongen was met dat liedje van Stevie Wonder dan ben ik ook verliefd![]()
![]()
Wat een schatje!!
![]()
![]()
"Ja, je denkt zeker: ik kan niet goed zingen dus ik doe maar deze kleding aan"
quote:ik lag in een deuk
Op vrijdag 8 november 2002 23:12 schreef Borin het volgende:
Tonight another classic:
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_martin_walkman.xml
quote:*ril* inderdaad.. creepy
Op vrijdag 8 november 2002 23:24 schreef -Mk- het volgende:Ik kan het nog steeds niet geloven, werd echt ziek van die vader.
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 08-11-2002 23:26]
Dat mens met die open jurk heeft ook meteen een minderwaardigheidscomplex mee gekregen
* Bastard tranen uit ogen wrijft
quote:precies.....helemaal mee eens!!!!
Op vrijdag 8 november 2002 23:23 schreef Sonho het volgende:[..]
eigenlijk zouden ze (vader en zoon) door de reactie achteraf nog af moeten vallen, verschrikkelijk zeg, wat een zeikerds!
"Lick my pussy" kun je ook terug zien op hun site...
quote:Ik vond het wel een aangenaam jurkje eigenlijk
Op vrijdag 8 november 2002 23:24 schreef Navelpluisje het volgende:
En wat was de deal met dat grietje met haar eigengemaakte jurkjeDat haar jetsers er niet uit vielen zeg.
quote:Dat was toch wel zo'n beetje het toppunt van deze uitzending.....absoluut geen uitstraling die meid.....die op de bus stond te wachten. De jury is grof, maar aan de andere kant........
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef cptmarco het volgende:
op hun site staat nu een poll of Tim terug moet komen"Lick my pussy" kun je ook terug zien op hun site...
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:23 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat was hem!
quote:Ach volgens mij maakt het niet uit wat je aantrekt. Afzeiken doen ze toch wel, tis net hoe de wind waait bij die gasten.
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef Chooselife het volgende:[..]
Ik vond het wel een aangenaam jurkje eigenlijk
quote:Zal Wayne al een fansite hebben?! Gaan we zeker lid worden......wat zal ik slapen vannacht
Op vrijdag 8 november 2002 23:27 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
![]()
![]()
Die ogen
![]()
![]()
quote:Zeker!!! Wat een uitstraling heeft die meid en ook nog een mooie stem.
Op vrijdag 8 november 2002 23:29 schreef Borin het volgende:
Dat meisje dat bijna aan het einde doorging: wat een schatje!
quote:inderdaad
quote:Heel vertederend zoals ze zat te trillen
quote:Die met dat korte haar?
quote:Quote: "Jullie zijn allemaal harstikke lief!"
Op vrijdag 8 november 2002 23:31 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Heel vertederend zoals ze zat te trillen
quote:Jaaaa die dus, die was echt sweet
Op vrijdag 8 november 2002 23:31 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Heel vertederend zoals ze zat te trillen
quote:Tja, alles voor de kijkcijfers.
Op vrijdag 8 november 2002 23:28 schreef gelly het volgende:
Wat een mafketels weer
quote:Ze zoeken EEN superster. En het MOET acapella.
Op vrijdag 8 november 2002 23:33 schreef BdR het volgende:
ff een vraagje, zochten ze specifiek zangers?ik vond het zo vreemd dat er niemand met een gitaar of keyboard ofzo bij zat.. en waarom geen duetten?
quote:Ze moeten allemaal zonder muziek begeleiding zingen.....behalve die maf met z'n walkman....die vatte het echt sportief op...wel grappig.
Op vrijdag 8 november 2002 23:33 schreef BdR het volgende:
ff een vraagje, zochten ze specifiek zangers?ik vond het zo vreemd dat er niemand met een gitaar of keyboard ofzo bij zat.. en waarom geen duetten?
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:29 schreef Sammetje het volgende:[..]
Zal Wayne al een fansite hebben?! Gaan we zeker lid worden......wat zal ik slapen vannacht
(iemand pics?)
Wayne absoluut mijn favoriet op dit moment!
Mark is niet door.
Gedver....Joelle (maar hier zonder pappie)
[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 08-11-2002 23:38]
quote:Als ik 'm vannacht in mijn bedje tegenkom....trap ik 'm er niet uit uit
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
![]()
HIJISZOLIEHIEF!!!
quote:hehe
Op vrijdag 8 november 2002 23:35 schreef Sammetje het volgende:
Duetten....tja, ga je mee?!
Wayne absoluut mijn favoriet op dit moment!
Mark is niet door.
Gedver....Joelle (maar hier zonder pappie)
Krijg een foutmelding bij de link van Wayne
Tja, Mark....eerst maar eens die baard uit de keel en een 'verbouwing'?!
Maar het vatte het wel goed op.....heel sportief
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 08-11-2002 23:40]
De diva
En deze mooie meid (naam vergeten) is ook door!
Morgen heb ik nog meer screenshots, maar ik ga nu naar bed!
quote:Ja valt me niks tegen!
Op vrijdag 8 november 2002 23:39 schreef Borin het volgende:
BTW. Ik vind dat Tooske het ook goed doet, trouwens.
quote:Tooske is ok!
quote:Nu niet meer
Op vrijdag 8 november 2002 23:39 schreef Sammetje het volgende:
[quote]Op vrijdag 8 november 2002 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Even een paar screenshots van aflevering 2!Wayne absoluut mijn favoriet op dit moment!
Mark is niet door.
Gedver....Joelle (maar hier zonder pappie)Krijg een foutmelding bij de link van Wayne
Tja, Mark....eerst maar eens die baard uit de keel en een 'verbouwing'?!
Maar het vatte het wel goed op.....heel sportief
quote:hehehe, dat zal ik je niet aan doen.......
Op vrijdag 8 november 2002 23:37 schreef BdR het volgende:[..]
hehe
deal!
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef charmed_angel het volgende:En deze mooie meid (naam vergeten) is ook door!
quote:Inderdaad helemaal mee eens!
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Charmed_Angel...je bent een toppertje!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 8 november 2002 23:40 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Nu niet meer
quote:Zal ik er morgen nog meer plaatsen van Wayne????
Op vrijdag 8 november 2002 23:41 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is zo leuk!
Die knul die Elvis nadeed, deed em trouwens wel goed na, vond ik!
quote:serves them right for trying!
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef Bastard het volgende:
Dat mens met die open jurk heeft ook meteen een minderwaardigheidscomplex mee gekregen
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 08-11-2002 23:44]
quote:NATUURLIJK!
Op vrijdag 8 november 2002 23:42 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Zal ik er morgen nog meer plaatsen van Wayne????
Hij is zo leuk!
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op vrijdag 8 november 2002 23:42 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Zal ik er morgen nog meer plaatsen van Wayne????
Hij is zo leuk!
quote:Idd zeker geen verkeerde stem, maar ja hij was niet het type wat ze zochten........
Op vrijdag 8 november 2002 23:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wayne was trouwens ook goed!
Maar als ze hem al niet goed vonden zingen, wat is dan wel goed???Die knul die Elvis nadeed, deed em trouwens wel goed na, vond ik!
Die ene die Michael Jackson nadeed, die was echt
quote:Was dat die hysterische?
Op vrijdag 8 november 2002 23:47 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Maar is er dan helemaal niemand verbaasd over die vrouw met die witte kleding en dat 'bont' hoedje.. Die vond ik echt zoooooo veschrikkelijk wazig
quote:ja!
Op vrijdag 8 november 2002 23:48 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Was dat die hysterische?
quote:Ik heb nog geen eens de moeite genomen om een screenshotje van haar te maken
Op vrijdag 8 november 2002 23:47 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Maar is er dan helemaal niemand verbaasd over die vrouw met die witte kleding en dat 'bont' hoedje.. Die vond ik echt zoooooo veschrikkelijk wazig
Dat mens was echt vreemd gewoon
quote:
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:48 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
ja!
quote:Je haalt er 2 door elkaar, Eric van Tijn (2e van links) en Henk Jan (meest linker)
Op vrijdag 8 november 2002 23:33 schreef Sammetje het volgende:[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers.
Hoorde trouwens bij Stender Vroeg dat ze er wel een meisje uitgeknipt hebben. Die was gehandicapt (korte arme en beentjes en een piepstemmetje) valt me dan ook weer 100 pro mee. Erik Jan...of hoe hij ook heten mag.....vond het zelfs 'zielig' dat wil wat zeggen
bij de weg:
typo
quote:Verrek
Op vrijdag 8 november 2002 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Je haalt er 2 door elkaar, Eric van Tijn (2e van links) en Henk Jan (meest linker)
bij de weg: [afbeelding]
typo
Dat meisje met dat korte haar die door was, was inderdaad lief!! Zo schattig dat ze zei dat de jury helemaal niet zo erg was.
Dat ene meisje dat zo dik was door haar schildklier vond ik ook een mooie stem en een leuk gezichtje hebben.
zonde om haar nu al afteschrijven
quote:Als je bij je auditie ook zo scherp was, dan was je gewoon door gegaan
Op vrijdag 8 november 2002 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Je bent een smurf je bent altijd blauw
quote:Ze heeft inderdaad talenten die niet verspild moeten worden
Op vrijdag 8 november 2002 23:57 schreef BAZZA het volgende:
Die ene met dat zelfgemaakte jurkje en die hooters wil ik wel een keer in de Aktueel ofzo zien eigenlijkzonde om haar nu al afteschrijven
quote:OK, die was vals
Op vrijdag 8 november 2002 23:57 schreef schwa78 het volgende:[..]
Als je bij je auditie ook zo scherp was, dan was je gewoon door gegaan
quote:Dat vond ik dus weer helemaal niks hè. Volgens mij zong die ook niet helemaal zuiver.
Op vrijdag 8 november 2002 23:56 schreef schwa78 het volgende:
Dat ene meisje dat zo dik was door haar schildklier vond ik ook een mooie stem en een leuk gezichtje hebben.
quote:Die vond ik dus ook HELEMAAL niks.
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef Chooselife het volgende:[..]
Dat vond ik dus weer helemaal niks hè. Volgens mij zong die ook niet helemaal zuiver.
quote:Ik denk ook niet dat ze de volgende ronde doorkomt. Het zou een te groot risico zijn dat ze die 15 kilo niet af zou vallen...
Op vrijdag 8 november 2002 23:59 schreef Chooselife het volgende:[..]
Dat vond ik dus weer helemaal niks hè. Volgens mij zong die ook niet helemaal zuiver.
quote:Absoluut een te groot risico.
Op zaterdag 9 november 2002 00:01 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ik denk ook niet dat ze de volgende ronde doorkomt. Het zou een te groot risico zijn dat ze die 15 kilo niet af zou vallen...
Maar goed, wel zware concurrentie voor de rest.
Het zit er dik in dat ze t niet redt nee.
quote:LOL
Op zaterdag 9 november 2002 00:03 schreef Chooselife het volgende:
Absoluut een te groot risico.Maar goed, wel zware concurrentie voor de rest.
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Je haalt er 2 door elkaar, Eric van Tijn (2e van links) en Henk Jan (meest linker)
bij de weg: [afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk.....hehehehe
ben in gedachte nog steeds bij Wayne....solly
Gaan nu lekker slapen, 3x raden waarover ik droom
typo
quote:Inderdaad een erg lief smoeltje....niets mis mee. Tja, die extra kilo's zonde maar ach..........komt allemaal goed!
Ik vond het zo grappig dat die vader van Joel na de auditie zat te doen of zijn zoon de allerbeste was terwijl de jury hem het voordeel van de twijfel had gegeven.Dat meisje met dat korte haar die door was, was inderdaad lief!! Zo schattig dat ze zei dat de jury helemaal niet zo erg was.
quote:If the dream is big enough....the facts don't count
Op zaterdag 9 november 2002 00:03 schreef Chooselife het volgende:[..]
Absoluut een te groot risico.
Maar goed, wel zware concurrentie voor de rest.
quote:Dat was gewoon zielig... Hij probeerde ook z'n best te doen
Op zaterdag 9 november 2002 05:56 schreef postinggirl het volgende:
En niemand heeft het over die zenuwpees in het begin die geen nooit uit z'n strot kon krijgen..... Die was triest.
quote:Ohja, dat was gewoon zielig
En niemand heeft het over die zenuwpees in het begin die geen nooit uit z'n strot kon krijgen..... Die was triest.
quote:Dat zeg ik...
Op zaterdag 9 november 2002 05:58 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ohja, dat was gewoon zielig
maar hij had ook geen talent dus het zou toch niks worden
quote:Dat had ik nog niet gezien
Op zaterdag 9 november 2002 05:58 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Dat zeg ik...
quote:BAZZAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 9 november 2002 06:02 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat had ik nog niet gezien
Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
"Weet u wat het is meneer"
( Jurylid Henk-Jan geeft ontkennend antwoord )
"Ik sta hier verschrikkelijk in mijn broek te schijten "
geweldig
quote:Moet je eens nagaan als je daar zelf zou staan...
Op zaterdag 9 november 2002 09:31 schreef starbuck het volgende:
De preview voor volgende week beloofd ook wat.Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
geweldig
Ik had alleen het idee dat deze aflevering meer mensen die er wel doorheen kwamen laten zien werden dan de vorige keer.. Dat was wel jammer, want ik had wel iets meer willen lachen
Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
Dat meisje dat daar Fame nadoet is volgens mij steengoed!
En dan is er nog een één of andere vage gozer die zingt: 'ik wil jezus zien ... '
quote:Over de actueel gesproken.
Die ene met dat zelfgemaakte jurkje en die hooters wil ik wel een keer in de Aktueel ofzo zien eigenlijkzonde om haar nu al afteschrijven
Actueel had besloten om haar beroemd te maken.
Je zag een foto met een diep decollete.
(tja het is de actueel natuurlijk )
nu ze is door
quote:* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Op zaterdag 9 november 2002 09:45 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is dat ik die Joel echt verschrikkelijk vond en dat hij ook heel erg z'n best deed om op Nick Carter te lijken... Hij was niet echt uniek wat stemgeluid betreft.. dus dan vind ik het weer vreemd dat iemand die Elvis nadoet niet doorgaat omd ie reden en mister Joel wel..
Verder heb ik echt dubbel gelegen om die jongen met de walkman en het meisje met het "ietwat grote" decollete.
quote:mee eens. en wat about al die mensen die ook anderen nadeden?
Op zaterdag 9 november 2002 09:45 schreef Qarinx het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is dat ik die Joel echt verschrikkelijk vond en dat hij ook heel erg z'n best deed om op Nick Carter te lijken... Hij was niet echt uniek wat stemgeluid betreft.. dus dan vind ik het weer vreemd dat iemand die Elvis nadoet niet doorgaat omd ie reden en mister Joel wel..
Dat die jongen met zijn magere hoofd en zijn matig stemgeluid wel door mocht vond ik onbegrijpelijk.
zal wel emt het uiterlijk te maken hebben maar ik vond hem een griezel.
Elvis vond ik juist leuk
quote:Word jij binnenkort even op je wenken bediend...
Op zaterdag 9 november 2002 09:41 schreef Qarinx het volgende:Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
En dat donkere meisje, verschrikkelijk. Ik vond dat werkelijk een aanfluiting. Wa teen hersenloos figuur
quote:Dat lijkt me geweldig. Je wilt niet weten hoe vaak ik gisteren Martin en het 'lick my pussy'-meisje opnieuw heb bekeken
Op zaterdag 9 november 2002 15:51 schreef NiKos het volgende:
Heej, ben ik de enige die met smart wacht op de video "idols, de ergste"*Nu met nog nooit eerder uitgezonden audities*
Een vriend van mij vroeg: "zijn het geen acteurs?". Want tja, het is gewoon TE erg, dat kan bijna niet echt zijn. Toch hebben die audities wel degelijk plaatsgevonden op de genoemde plekken en hoor ik ook regelmatig van mensen dat ze iemand kennen die auditie heeft gedaan.
Dat neemt niet weg dat de ergste gevallen misschien inderdaad acteurs zijn die ze hebben ingehuurd om bij die audities op te komen draven. Maar ikzelf vind het grappiger om te geloven dat zulke mensen echt bestaan
quote:Precies. Hij ging niet naar de volgende ronde omdat Elvis niet het soort muziek was dat ze in het programma wilden
Op zaterdag 9 november 2002 11:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Die had volgensmij een best goede stem en was verder ook wel entertaining.
Hij kon goed zingen man, wat maakt het uit welk liedje hij had gekozen?
En ik vond het ook te ver gaan dat die man tegen die magere jongen zei dat niemand een poster met zijn kop op wou hangen, terwijl ergens anders in het programma nog wordt gezegd dat je niet per se je uiterlijk mee hoeft te hebben. Sowieso, hij heeft zijn eigen kop toch niet gekozen, er stond nergens dat je alleen mee mocht doen als je een beauty bent (hoewel het wel te verwachten is dat ze daarop letten). Maar hij had er geen opmerking over hoeven maken, vond ik.
Ik denk trouwens ook niet dat die zoon van die kleffe vader erg ver komt, hij was er maar tenauwernood doorheen en zelf vond ik hem maar heel erg matigjes.
quote:Haha, ja die vond ik ook heel leuk, dat hele dansje erbij, echt prachtig.
Op zaterdag 9 november 2002 17:11 schreef Reticulin het volgende:
ik heb helemaal dubbelgelegen om die overduidelijke homo die "damn i think i love you" deed hahahahahahahaha die was echt geweldig!
quote:Die opmerking vond ik ook wel een beetje te hard "en ik denk niet dat er hele volkstammen te vinden zijn die een poster met jouw kop boven hun bed zullen hangen"... Beetje overbodige opmerking, waarmee je iemand toch wél behoorlijk een complex mee kan aanpraten..
Op zaterdag 9 november 2002 17:21 schreef Angeles het volgende:En ik vond het ook te ver gaan dat die man tegen die magere jongen zei dat niemand een poster met zijn kop op wou hangen, terwijl ergens anders in het programma nog wordt gezegd dat je niet per se je uiterlijk mee hoeft te hebben. Sowieso, hij heeft zijn eigen kop toch niet gekozen, er stond nergens dat je alleen mee mocht doen als je een beauty bent (hoewel het wel te verwachten is dat ze daarop letten). Maar hij had er geen opmerking over hoeven maken, vond ik.
quote:Na het zien van de uitzending vast wel
Op zaterdag 9 november 2002 17:21 schreef Neel26 het volgende:
Ik vroeg me af of z'n moeder al weet dat ie homo is.
quote:vind ik ook, dat die dude niet kan zingen oke, maar laat em wel in zijn waarde
Op zaterdag 9 november 2002 17:25 schreef Qarinx het volgende:[..]
Die opmerking vond ik ook wel een beetje te hard "en ik denk niet dat er hele volkstammen te vinden zijn die een poster met jouw kop boven hun bed zullen hangen"... Beetje overbodige opmerking, waarmee je iemand toch wél behoorlijk een complex mee kan aanpraten..
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 09:31 schreef starbuck het volgende:
De preview voor volgende week beloofd ook wat.Een klein meiske wist de volgende historische zinnen te produceren:
geweldig
quote:Brian is ook wel leuk ja............
Op zaterdag 9 november 2002 09:41 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond die Brian, Wayne en meisje met kort haar idd het beste..Ik had alleen het idee dat deze aflevering meer mensen die er wel doorheen kwamen laten zien werden dan de vorige keer.. Dat was wel jammer, want ik had wel iets meer willen lachen
Ze moeten trouwens iig de voorrondes op dvd uitbrengen ofzo..
quote:De walkmanboy...
Op zaterdag 9 november 2002 11:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl vond het zonde dat die jongen die Elvis deed niet doormocht.
Die had volgensmij een best goede stem en was verder ook wel entertaining.Verder heb ik echt dubbel gelegen om die jongen met de walkman
en het meisje met het "ietwat grote" decollete.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 12:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Wheheheh dat wijf : over jongens die moeten likken:D
quote:dat zal ze nu wel weten toch?
Op zaterdag 9 november 2002 17:21 schreef Neel26 het volgende:
Ik vroeg me af of z'n moeder al weet dat ie homo is.
quote:Pappie met Joel
Ik vond het zo grappig dat die vader van Joel na de auditie zat te doen of zijn zoon de allerbeste was terwijl de jury hem het voordeel van de twijfel had gegeven.Dat meisje met dat korte haar die door was, was inderdaad lief!! Zo schattig dat ze zei dat de jury helemaal niet zo erg was.
En dat schattige meisje
En dat andere lieve meisje
quote:
quote:
quote:Die kop is wat minder maar dat lichaam:
Op zaterdag 9 november 2002 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Idd, wat een verschrikking zeg. Kwal en Kwal Junior. Ik hoop dat die Joël er meteen in de volgende ronde uitvliegt. Want hij was niet slecht, maar wat een arrogantie zeg. En dan met name van de vader. "Sommige mensen stralen iets bijzonders uit wat andere mensen niet hebben, iets waardoor je naar ze wilt kijken. En Joël heeft dat." Mag ik even een teiltje?
quote:Haar vond ik wel een erg leuke meid. Heel echt en sympathiek, totaal geen kapsones, en ze deed het ook gewoon goed.
Op zaterdag 9 november 2002 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Waar dan?
Op vrijdag 8 november 2002 23:25 schreef cptmarco het volgende:
op hun site staat nu een poll of Tim terug moet komen"Lick my pussy" kun je ook terug zien op hun site...
quote:Je moet "kandidaten" even van de url afhalen..
Op zaterdag 9 november 2002 19:27 schreef Keroppi het volgende:[..]
Waar dan?
quote:Tooske is altijd goed.
En dat stukje van Katja Schuurman! "een popster moet goed kunnen zingen." En toen kwam Katja: "Maar nu heb ik er éééééééén!" Wat vals zeg
Die Mark was idd overduidelijk homo. 't Viel me nog mee dat ie niet "talk to the hand, girlfriend" tegen de jury zei.
Even ter vergelijking:
[Dit bericht is gewijzigd door Borin op 09-11-2002 21:41]
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:02 schreef charmed_angel het volgende:[..]
En dat schattige meisje
[afbeelding]
quote:Mij juist weer ontzettend aan angela schijf. .helemaal hoe ze nu is met die haarkleur in de meiden van de wit..
Op zaterdag 9 november 2002 19:49 schreef Borin het volgende:]
Ze doet me ergens een heel klein beetje denken aan Lizzy uit ONM.
Of ben ik de enige die dat vind.
Nou dalijk komt Rotterdam op de video dus ik ben benieuwd.
quote:Ooooh, die is goed. En ook mooi van Skunk Anansie! Mijn idol!
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 09-11-2002 23:35]
quote:Je bedoelt die ene kleffe idioot waarvan de zoon meedeed (en het voordeel van de twijfel kreeg)?? Dat was echt een zielige vertoning ja...
Op zaterdag 9 november 2002 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:En die vader met Joel werd ik onpasselijk van.
quote:Doen andere filmpjes het wel? Anders moet je RP eens opnieuw installeren?
Ik kan die filmpjes op idols.nl niet kijken want er is iets fout met m'n realplayer.
quote:Die ja.
Op zaterdag 9 november 2002 23:35 schreef MSXUser het volgende:
Je bedoelt die ene kleffe idioot waarvan de zoon meedeed (en het voordeel van de twijfel kreeg)?? Dat was echt een zielige vertoning ja...
quote:Niets doet het. Tim Vicious ook al niet
Doen andere filmpjes het wel? Anders moet je RP eens opnieuw installeren?
quote:Maar ook zo nicht als een paard!
Op zaterdag 9 november 2002 18:57 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Brian is ook wel leuk ja............
quote:Ha ja die ken ik nog wel
Op zondag 10 november 2002 12:27 schreef Shaantje het volgende:
Die joell zat trouwens 4 jaar geleden in de jongensband All of us
[afbeelding]
quote:Nee, die Joël ziet er zo uit:
en volgens mij heeft hij nog een hitje gehad met het nummer" een doodgewone kat"
quote:Menu Bestand/rechtermuisknop > "Opslaan als" denk ik?
Op zondag 10 november 2002 12:29 schreef schwa78 het volgende:
Weet iemand hoe ik die filmpjes van de idols site op mijn harde schijf op kan slaan?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-11-2002 12:54]
quote:Maakt toch niet uit?
Op zondag 10 november 2002 12:14 schreef Hapertje het volgende:[..]
Maar ook zo nicht als een paard!
quote:O mijn god wat een barbiepopjes
Op zondag 10 november 2002 12:27 schreef Shaantje het volgende:
quote:Barbiepopjes? Dat is nog een compliment!
Op zondag 10 november 2002 12:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
O mijn god wat een barbiepopjes
Ik vind ze ronduit lelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-11-2002 13:45]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |