Starmaker in een nieuw jasje
Van onze redactie
AMSTERDAM - RTL 4 komt met een 'nieuwe Starmaker': het programma Idols. De RTL 4-show heeft hetzelfde doel als de voormalige show van Yorin, namelijk het voortbrengen van zangtalent. Dit keer alleen geen groep, maar één persoon.
Het programma draait al in landen als Amerika, Zuid-Afrika, Polen en Engeland. Vooral in het laatstgenoemde land scoren de winnaars hit na hit.
Nu krijgen de zangtalenten van eigen bodem opnieuw een kans. Vanaf 1 november vinden er op verschillende locaties in Nederland auditie plaats. Niet alleen het kunnen zingen is van belang, maar ook de uitstraling is doorslaggevend voor verdere deelname aan het programma.
Er gaan honderd talenten door naar de volgende ronde, waarna de harde afvalrace gaat beginnen.
Daarna volgen er dus weer van die godskolere concerten en is Nederland weer een breezerband rijker.
Ik verheug me er nu al op
quote:
Op donderdag 05 september 2002 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
RTL 4 komt met een 'nieuwe Starmaker': het programma Idols.
Het is weer de tijd van de Real-life soaps op tv. BB is alweer begonnen. Nu dit. De Bus zal ook wel weer met iets komen. Kortom: ARGH!
* Jojogirl heeft het in Engeland gezien en vond het veel leuker dan Starmaker.
Er zijn gewoon landelijke audities, waardoor er ook types als je buurmeisje dat denkt dat ze een nieuwe Britney is, maar eik helemaal niet kan zingen op TV komen. dat levert erg grappige beelden op (soms ook wel zielig als iemand droom wordt vergruizeld).
* Jojogirl moet nog lachen als ze denkt aan de jongen die de Backstreetboys ging reciteren in plaats van zingen of aan Darius (die nu geloof ik een nr. 1 hit heeft gehad, na het opnieuw geprobeerd te hebben in een soortgelijk programma) die een nummer van Britney zong en daar hele aparte dingen mee uithaalde.
En verder was de jury daar erg kritisch wat ook leuk was om te zien.
* Jojogirl hoopt alleen dat ze dan niet van die slijm figuren in de jury gaan gooien hier in NL
Wat ik een nadeel vond in de Engelse serie; ook daar werden gewoon mensen keihard afgewezen vanwege hun uiterlijk. (Alleen kreeg het te dikke meisje met de geweldige stem wel meteen een platencontract aangeboden).
ik vond het nogal ver gaan, ze (=kleine clubje van "experts") zeiken deelnemers echt keihard af, en ik heb het idee dat dat meer voor het afzeiken zelf (scoort op tv) is dan dat het terecht is.
niet mijn kopje thee
Of nog erger.
Tooske zei bij de New York-report (toen ik MTV nog kon zien) dat er ook een wereldversie van Popidols kwam, de winnaars van alle landen die het hebben uitgezonden komen dan bij elkaar in een huis ofzo en we krijgen dan een soort van Wereld-idol.
En overal is het een hit... bla bla bla...
*flush*
En zo wordt je steeds meer een SBS-B aanhanger... Geen woner dat hun markt aandeel groter wordt!
quote:Wauw hopelijk vragen Chazia Mourali dan voor dat programma die zeikt temminste in stijl
Op donderdag 05 september 2002 12:59 schreef Chao.Khao het volgende:
gezien in Polen ("Idol"):
ik vond het nogal ver gaan, ze (=kleine clubje van "experts") zeiken deelnemers echt keihard af, en ik heb het idee dat dat meer voor het afzeiken zelf (scoort op tv) is dan dat het terecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |