Een Willem van Hanegem-penisquote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier heb je wat afleiding:
SEX / Vrouw of man ervaring met dit type penis?
Jammer, ik hoopte op een zondagmiddagrel.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, niemand, ik zit maar wat te klooien, just making conversation enzo
was er een kloon?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kloon gisteren zou je zo weggejaagd hebben hoor
Die is al weg na een keer blazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kloon gisteren zou je zo weggejaagd hebben hoor
Die spierbundels en Tatoe's vin ik ook niksquote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Even choco lokken. Die is dol op piemels.
[..]
Dagcijfers checken, dan zie je meteen wie er gisteren gepost hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef FANN het volgende:
was er een kloon?![]()
Ik heb dat hele topic overgeslagen en ben hiero begonnen met lezen
ik mag toch hopen dat 'ie fake isquote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
Mag zo'n foto van zo'n piemel wel eigenlijk?
ziet er wel echt uitquote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat 'ie fake is
De foto zag er toch tamelijk echt uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat 'ie fake is
Uhuh.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Even choco lokken. Die is dol op piemels.
[..]
ah ... deze? ConnieComenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dagcijfers checken, dan zie je meteen wie er gisteren gepost hebben.
Dank je, denk ik, maar deze was niet zo mooi.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn behulpzame inborst moest bij het zien van die pic meteen aan jou denken.
Piemels zijn sowieso niet echt mooi, maar dit was wel een apart exemplaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
Dank je, denk ik, maar deze was niet zo mooi.
Tja, weet ik ook niet, niet dat ik er heel de dag naar zit te kijken. Ik denk gewoon meer, nou ja, wat je er allemaal mee kan doen en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |