Misschien is nog even aan het rustenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Zit ik de hele tijd op Piet zijn wilde verhalen over springruiters te wachten en dan komt er niets.
Dus Sas is nog steeds zonder je adres?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap niet wat je zegt![]()
maar anyway's ... ik weet van niks
Voor zover ik weet welquote:Op maandag 2 februari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Sas is nog steeds zonder je adres?
Ja, dat was mij ook wel duidelijkquote:Op maandag 2 februari 2015 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een verband tussen deze 2 zaken.
Nah.... laxeermiddeltje zal toch wel werken?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Morgen maar even langs de dokter zou ik zeggen ...
Ja dat kun je ook eerst proberen iddquote:Op maandag 2 februari 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... laxeermiddeltje zal toch wel werken?![]()
Ik ben niet zo van snel naar de dokter om eerlijk te zijn
Ik vraag wel even aan de Apotheekmeneer, die zal wel een oplossing wetenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook eerst proberen idd
Iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan de Apotheekmeneer, die zal wel een oplossing weten![]()
maar tis wel klote
Laat de fotos met je nieuwe camera deze keer maar even...quote:Op maandag 2 februari 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Teveel witbrood en koekies denk ikkomt vast wel weer goed, ik hou jullie op de hoogte
Is wel een idee!quote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de fotos met je nieuwe camera deze keer maar even...
Misschien 1 voor Kings archiefquote:Op maandag 2 februari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een idee!Maar doe maar niet nee
Regelmatigquote:
King kan de pot opquote:Op maandag 2 februari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien 1 voor Kings archief
[..]
Regelmatig
Ik vind hem mooi!quote:Op maandag 2 februari 2015 00:20 schreef isax het volgende:
Op dit moment ben ik bezig met users hun persoonlijkheid vast te leggen.
vooral dat zonnetje doet het hem he?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:28 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb een eigen glitterplaatje.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind hem mooi!
Wauw........ speciaal voor jou gemaakt! Dat is nog eens een eerquote:Op maandag 2 februari 2015 00:28 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb een eigen glitterplaatje.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind hem mooi!
Hij gaat mijn FoBo in.quote:
Jij hebt geen eens een Foboquote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij gaat mijn FoBo in.![]()
Volgens sascha heb ik een winterdip, dus dat zonnetje komt wel goed uit!
ONZ / Glitter voor je leven!quote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
Ga je voor alle Utopia SC Lijers er eentje maken?
Wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |