SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nieuwrecord #12057
twitter:Kingstownn twitterde op zondag 01-02-2015 om 11:53:01Historisch hoogtepunt op 40+. Felicitaties overbrengen kan hier:http://t.co/RY9Ptvyt40 #nieuwrecord reageer retweet
Niets moet gelukkig, maar qua leeftijd val je iig in de doelgroep.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Eigenlijk zou ik meer mee moeten helpen he?
Januari en februari 2014 waren idd heel stille maanden.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe komt het dat het aan het begin van het jaar zo stil was?
Het duurde 11 dagen voordat deze vol was:
40+ / [40+ SC #285] Kipsaté in de morgen...
Precies een jaar geleden was jij trouwens nog de topposter hier.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Eigenlijk zou ik meer mee moeten helpen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig worden er geen leeftijdscontroles uitgevoerd, dus ook de komende 20 jaar worden je bijdrages om dit subforum naar nog grotere hoogtes te doen laten stijgen met veel plezier en spanning tegemoet gezien.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:21 schreef DKUp het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik ben voorlopig nog niet 40+
Ja. Jij ook.quote:![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies een jaar geleden was jij trouwens nog de topposter hier.
Het spijt me zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
stupidity has become as common as common sense was before
Tuurlijk, maar die 1 night boost was toch al in december ?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:18 schreef isax het volgende:
gefeliciteerd![]()
ik denk wel dat de uto sc een extra groot bedankje verdiend
weet ik nietquote:Op zondag 1 februari 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die 1 night boost was toch al in december ?
27 december. Verlaat kerstcadeautje.quote:
Stiekem zijn een hoop ook al in de 40 .... Nee Isa nietquote:Op zondag 1 februari 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
27 december. Verlaat kerstcadeautje.![]()
UTO-SC verdient wel een bedankje dat ze zo massaal hier komen feliciteren ja.
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:50 schreef Pavement het volgende:
40+
laatste stukje bewoonbare wereld op Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |