abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149337203
Had vandaag een Toyota Auris, ik schrok van de cataloguswaarde van 27.000 euro, maar voor dat belachelijke bedrag krijg je nog niet eens cruise control

:') :') Toyota :') :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:39:09 #252
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149338945
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? :P Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Wejow, opvlieger much? Natuurlijk is het een perfecte bijbaan. Ik zeg alleen maar dat het niet alleen maar 'fun' is, het is ook gewoon werk. Vind het zelf super om te doen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:53:46 #253
371073 gazhims3lv
pi_149339575
Iemand die weet wat ik bij mijn ritbon moet neerzetten als ik bij een klant aankom en EW zegt dat ik weer naar huis moet omdat hun gegevens die ze hebben doorgegeven niet kloppen?
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:57:02 #254
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149339692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:46 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand toevallig ook een auto in aalsmeer moeten afleveren vanmiddag? Hoorde dat er veel collega's langs zijn gekomen toen ik de auto ging afleveren :o.

Maargoed, zat dus een een kwartier te zoeken naar de dichtstbijzijnde bushalte terwijl google maps zei dat er een echt 2 min lopen was. Probeerde ik het maar via deze deur terwijl er op een bord priveterrein stond die vervolgens automatisch openging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja hoor, de bushalte :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, was er niet vandaag maar m'n ouders wonen in het dorp ernaast. Lijkt me wel lastig ja als je dat niet kent _O- Die bus ook helemaal door zo'n hek.
pi_149339856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:39 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Wejow, opvlieger much? Natuurlijk is het een perfecte bijbaan. Ik zeg alleen maar dat het niet alleen maar 'fun' is, het is ook gewoon werk. Vind het zelf super om te doen.
Ja, opvlieger, want ik ben een labiele vrouw van in de 50 die nu huilend in een hoekje haar vier katten zit te aaien omdat die tenminste wél van haar houden! :'(

Al sluit ik niet uit dat die heimachine wat hersencellen heeft doen afsterven. :P Ik zeg niet dat het de perfecte bijbaan is, ik zeg dat de perfecte bijbaan niet bestaat. ;)

Helaas niet gemaild voor morgen. Nu de eeuwige twijfel: beschikbaarheid dichtgooien en morgen andere plannen maken of toch hopen op een spoedje?
Your opinion of me is none of my business.
pi_149340214
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, opvlieger, want ik ben een labiele vrouw van in de 50 die nu huilend in een hoekje haar vier katten zit te aaien omdat die tenminste wél van haar houden! :'(

Al sluit ik niet uit dat die heimachine wat hersencellen heeft doen afsterven. :P Ik zeg niet dat het de perfecte bijbaan is, ik zeg dat de perfecte bijbaan niet bestaat. ;)

Helaas niet gemaild voor morgen. Nu de eeuwige twijfel: beschikbaarheid dichtgooien en morgen andere plannen maken of toch hopen op een spoedje?
bij mij hangt t van mn humeur af, ik laat t meestal openstaan en mochten ze bellen, accepteer/weiger ik t. Standaard smoes a la ben op school/project weet ik t
Zie!
pi_149340286
Ik neem alle spoedjes aan. Aangezien ik fokker ben doe ik verder toch niks anders als de hele dag op mijn zolderkamer rondhangen.
pi_149340366
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef johnson555 het volgende:

[..]

bij mij hangt t van mn humeur af, ik laat t meestal openstaan en mochten ze bellen, accepteer/weiger ik t. Standaard smoes a la ben op school/project weet ik t
Hm. Is op zich wel een idee, en ik heb verder toch nog geen plannen voor morgen. En wakker word ik toch wel om zeven uur van die akelige bouwvakkers. :') Laat ik 'm voorlopig gewoon open staan, mocht ik me morgen nog bedenken, kan 'ie altijd weer dicht natuurlijk. :)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:20:31 #259
371073 gazhims3lv
pi_149340520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die weet wat ik bij mijn ritbon moet neerzetten als ik bij een klant aankom en EW zegt dat ik weer naar huis moet omdat hun gegevens die ze hebben doorgegeven niet kloppen?
Iemand? ;(
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:22:12 #260
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149340589
Mailtje gekregen dat ik te weinig op beschikbaar stond. Sta ik op beschikbaar, bellen ze me niet :'( :'(
pi_149340601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Gewoon tijden invullen (dus aankomst/vertrek klant, en dan aankomst/vertrek bij afleveradres gewoon op 00:00 zetten) en ergens verwijzen naar opmerkingen, daar het verhaal uitleggen. Dan komt het wel goed.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:22:45 #262
414827 Wave103
It's not pop music
pi_149340617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Ehm denk gewoon de tijden die je onderweg bent geweest opschrijven, en bij opmerking dat neerzetten
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:24:41 #263
371073 gazhims3lv
pi_149340706
Thanks guys :D
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:52:32 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149341687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:16 schreef Sarasi het volgende:
Nike. :')
Mooie dames op Air Max O+

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door joppie_saus op 03-02-2015 22:28:36 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_149341861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mooie dames op Air Max O+

[ afbeelding ]
Die mooie dame is dan sowieso veel mooier op een goed stel hakken.
pi_149342252
Jongens, ik moet morgen een auto afleveren,met de instructie dat er een transportformulier samen met het innameformulier achtergelaten moet worden. Moet ik dan twee kopieën meenemen? Aangezien er geen mogelijkheid is om te kopiëren denk ik...
Het is voor A(R/B).

Ik moet trouwens ook afleveren in Breda, bij diezelfde. Maar ik moet de auto van "Rentevestiging naar Rentvestiging" brengen. Waar moet ik die auto dan afleveren??? Geel of blauw :)
pi_149342431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Wobbinho het volgende:
Jongens, ik moet morgen een auto afleveren,met de instructie dat er een transportformulier samen met het innameformulier achtergelaten moet worden. Moet ik dan twee kopieën meenemen? Aangezien er geen mogelijkheid is om te kopiëren denk ik...
Het is voor AR.

Ik moet trouwens ook afleveren in Breda, bij diezelfde. Maar ik moet de auto van "Rentevestiging naar Rentvestiging" brengen. Waar moet ik die auto dan afleveren??? Geel of blauw :)
Je moet zowel een transportformulier als een innameformulier achterlaten op het afleveradres? :? Vaag... Ik zou zeggen dat ze dan een kopieerapparaat moeten hebben, en dat je anders zelf geen kopie hoeft te houden. Maak dan voor de zekerheid wel even een foto met je mobiel, zeker van het innameformulier. ;)
pi_149342623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Wobbinho het volgende:
Het is voor A(R/B).

Dan moet je hem niet op het terrein links maar rechts in de loods naast het kantoor afleveren.
pi_149343035
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je moet zowel een transportformulier als een innameformulier achterlaten op het afleveradres? :? Vaag... Ik zou zeggen dat ze dan een kopieerapparaat moeten hebben, en dat je anders zelf geen kopie hoeft te houden. Maak dan voor de zekerheid wel even een foto met je mobiel, zeker van het innameformulier. ;)
Ja dat innameformulier zou dan al op de berijdersstoel moeten liggen, anders moet ik naar binnen lopen en het vragen.

Ophalen:
Indien je een auto bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf op moet halen, dient er op de berijdersstoel een innameformulier te liggen. Indien dit formulier niet op de berijdersstoel ligt, dien je terug naar binnen te lopen om het formulier op te vragen! Ook dien je op je eigen transportformulier te noteren bij "opmerkingen" of dit innameformulier wel of niet aanwezig is.
Afleveren:
Indien je de auto ook moet afleveren bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen.

Bij dat afleveren staat "ook" . Dus moet ik dan aannemen dat dat kopje dan alleen maar geldt als je de auto moet ophalen bij zo'n vestiging of schadebedrijf?
Ik werk trouwens voor EasyWay.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Dan moet je hem niet op het terrein links maar rechts in de loods naast het kantoor afleveren.
Oké, bedankt.
pi_149343205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Wobbinho het volgende:

[..]

Ja dat innameformulier zou dan al op de berijdersstoel moeten liggen, anders moet ik naar binnen lopen en het vragen.

Ophalen:
Indien je een auto bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf op moet halen, dient er op de berijdersstoel een innameformulier te liggen. Indien dit formulier niet op de berijdersstoel ligt, dien je terug naar binnen te lopen om het formulier op te vragen! Ook dien je op je eigen transportformulier te noteren bij "opmerkingen" of dit innameformulier wel of niet aanwezig is.
Afleveren:
Indien je de auto ook moet afleveren bij een A() vestiging of Schadeherstelbedrijf, dien je jouw transportformulier bij het innameformulier op de berijdersstoel te leggen.

Bij dat afleveren staat "ook" . Dus moet ik dan aannemen dat dat kopje dan alleen maar geldt als je de auto moet ophalen bij zo'n vestiging of schadebedrijf?
Ik werk trouwens voor EasyWay.

[..]

Oké, bedankt.
Net was het nog AR? :P Maar ja, volgens mij lees je het goed. :Y Gewoon zelf foto's maken van die formulieren voor de zekerheid.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:28:29 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149343233
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet per sé
#26 || Luciano da Silva
pi_149343234
Met AR bedoelde ik een leasemaatschappij :) Niet genoeg bij nagedacht haha.
pi_149343354
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sneakers O+

Met hakken voel ik me veels te lang :')
pi_149343424
Hakken zijn ook niet echt mijn ding nee (8>
pi_149343520
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Sneakers O+

Ik heb dat probleem niet, met 1m61. :P
pi_149343913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Hakken zijn ook niet echt mijn ding nee (8>
Hakken op DJ Paul :7 :7 _O_
pi_149344787
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hakken op DJ Paul :7 :7 _O_
Luv u moreee
pi_149345069
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Luv u moreee
Paar maanden geleden bij een feest geweest waar hij de laatste anderhalf uur draaide, dat was even flink losgaan :D

En voorafgaand aan Feyenoord - Sevilla natuurlijk ook nog :7
pi_149345362
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Paar maanden geleden bij een feest geweest waar hij de laatste anderhalf uur draaide, dat was even flink losgaan :D

Laatst ook geweest ja in club red was ie haha
pi_149346089
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Laatst ook geweest ja in club red was ie haha
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

DJ Paul *;
pi_149346439
DJ Paul :')
Sneakers :')
Nike :')
Nike Airmax :')

Wat een paupersmaak alom. Laat ik even mijn voorliefde voor lederen schoeisel uiten en een tipje van de dag:

Als je muziek van de jaren '60-'90 dan zo nodig oud en derhalve dus kut vindt, luister dan dit pareltje uit 2014. Ja, degelijke muziek wordt nog steeds gemaakt, alleen je moet door die 'surface' van rotzooi prikken.

En nu weer verder met House MD kijken. Hugh Laurie. ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 00:08:12 ]
pi_149346774
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef Amoeba het volgende:

Wat een paupersmaak alom. Laat ik even mijn voorliefde voor lederen schoeisel uiten en een tipje van de dag:

Als je muziek van de jaren '60-'90 dan zo nodig oud en derhalve dus kut vindt, luister dan dit pareltje uit 2014. Ja, degelijke muziek wordt nog steeds gemaakt, alleen je moet door die 'surface' van rotzooi prikken.

Waar is de beat? En de climax?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149346779
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Sneakers O+

Ja lange vrouwen op hakken is een beetje naar inderdaad. Daarom vrouwen <1,70, die kunnen tenminste op flinke hakken lopen zonder dat ze groter zijn dan ik ben. O+
Nee.
pi_149346789
Ontopic pls :(
Zie!
pi_149346807
quote:
9s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:27 schreef johnson555 het volgende:
Ontopic pls :(
pi_149347032
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:28 schreef yosander het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') ^O^

Beter zou zijn met Ew/ar logo :')
Zie!
  woensdag 4 februari 2015 @ 00:50:52 #287
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_149347124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.
Multitronic kan nooit in combinatie met Quattro. Ook niet bij dwarsgeplaatste motoren geloof ik, maar dat terzijde.

Geleerd van de Audikenner himself; @S-RS :7
pi_149347232
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Waar is de beat? En de climax?
De tyfus met je beat. Leuk als je gaat stappen, ik hoop dat je in je kamer een betere smaak hebt.
pi_149347323
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef Amoeba het volgende:

Opamuziek :@
أنا مغربي
pi_149347407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:09 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Opamuziek :@
2014. Doe wat aan je ontwikkeling man.

Tame Impala, Arcade Fire, War on Drugs, Boards of Canada. Er bestaan nog goede bands.
pi_149347462
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

2014. Doe wat aan je ontwikkeling man.

Tame Impala, Arcade Fire, War on Drugs, Boards of Canada. Er bestaan nog goede bands.
Ken dat allemaal niet man, ben niet echt van dat genre :P. Geef mij maar lekker mainstream hiphop. r&b, progressive/deep house :D
أنا مغربي
pi_149347499
pi_149347761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:25 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ken dat allemaal niet man, ben niet echt van dat genre :P. Geef mij maar lekker mainstream hiphop. r&b, progressive/deep house :D
Dat genre? Bovenstaande verzameling dekt alles van psychedelisch tot minimalistisch-elektronisch. Early R&B is wel geinig, hiphop en metal sla ik sowieso over en dance/house/techno beschouw ik als feestjes muziek. Ik mis de moods/meanings compleet, derhalve luister ik er ook niet naar.

Niet om je smaak af te kraken. Ik heb vroeger trance geluisterd, mijn broertje zat in de hardstyle/hardcore fanzone en mijn oudere broer in de art metal (als ik shit als Within Temptations, Nightwish, Camelot zo mag bestempelen.

Je hoort mij niet roepen dat hedendaagse muziek kut is, alleen de 'surface', ofwel TOP40, is gewoon zwaar bagger, op enkele uitzonderingen na.

Iedere stroming bezit wel artiesten die excelleren, maar diegene die nog steeds Slipknot, Five Finger Deathpunch etc. luisteren hebben weinig van metal begrepen.

Luister dat album van The War on Drugs eens met een fles bier op de bank. Kwaad kan het nooit.
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:06:49 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_149348339
Puur genieten:

Ook lekker:

En met dergelijke muziek duurt elke rit vanuit Groningen, waar ook heen, voor je gevoel maar een half uurtje:

_O_
#26 || Luciano da Silva
pi_149348479
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149348613
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 02:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat genre? Bovenstaande verzameling dekt alles van psychedelisch tot minimalistisch-elektronisch. Early R&B is wel geinig, hiphop en metal sla ik sowieso over en dance/house/techno beschouw ik als feestjes muziek. Ik mis de moods/meanings compleet, derhalve luister ik er ook niet naar.

Niet om je smaak af te kraken. Ik heb vroeger trance geluisterd, mijn broertje zat in de hardstyle/hardcore fanzone en mijn oudere broer in de art metal (als ik shit als Within Temptations, Nightwish, Camelot zo mag bestempelen.

Je hoort mij niet roepen dat hedendaagse muziek kut is, alleen de 'surface', ofwel TOP40, is gewoon zwaar bagger, op enkele uitzonderingen na.

Iedere stroming bezit wel artiesten die excelleren, maar diegene die nog steeds Slipknot, Five Finger Deathpunch etc. luisteren hebben weinig van metal begrepen.

Luister dat album van The War on Drugs eens met een fles bier op de bank. Kwaad kan het nooit.
_O_ ^O^
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:14:52 #297
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149348671
quote:
Volbeat _O_

Dat is echt lang geleden dat ik dat gehoord heb. Eens even opzoeken op Spotify.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_149348909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:51 schreef Viezze het volgende:
Had vandaag een Toyota Auris, ik schrok van de cataloguswaarde van 27.000 euro, maar voor dat belachelijke bedrag krijg je nog niet eens cruise control

:') :') Toyota :') :')
Weet je zeker dat je niet op de verkeerde plek hebt gekeken? :P alle Aurisjes die ik tot nu toe heb gereden, en dat zijn er best wat, hadden allemaal CC. De CC-hendel zit alleen op een wat onlogische plek; niet zoals bij veel auto's links van het stuur, maar aan de rechter onderkant, op tien voor half vier zeg maar :P
pi_149349240
Ze zoeken nu een hiker met vrachtwagen rijbewijs haha #Facebook
pi_149350377
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Volbeat _O_

Dat is echt lang geleden dat ik dat gehoord heb. Eens even opzoeken op Spotify.
Volbeat is heerlijk ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')