Nouja, voor mij zijn dat geen nadelen. Ik houd van treinreizen, kleed me amper anders voor werk dan dagelijks (alleen de zwarte broek), ik houd wel van weer en wind, terugreis naar huis vind ik nog beter dan het autorijden, lekker studeren in een schommelende trein, navigatiesysteem heb ik gewoon gekregen van mijn moeder, had ze over en bij mij is toch echt elke dag wel anders. Alleen het uitzendsysteem is een nadeel ja, maar de flexibiliteit is dan weer een enorm voordeel voor mij. Dus wat ik zei, het hangt er vanaf wat je zoekt in een bijbaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dagen doorbrengen in het OV, altijd netjes gekleed moeten zijn,door weer en wind auto's ophalen. De ellendige terugreis altijd naar huis, het zelf moeten regelen van navigatie, Enige collegialiteit is via een internetforum, afhankelijk zijn van een telefoontje of je de dag mag werken. Altijd hetzelfde monotone werk doen.
Ik kan genoeg nadelen ervan verzinnen,het is geen heus geen ultiem werk hoor
Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef yosander het volgende:
Och, die nadelen. Alleen het weer en weinig collegialiteit (des te leuker als je een college tegenkomt ) kan ik me in vinden. Wel eens in de horeca gewerkt ?
Tsja, bij mij waren de ritten soms behoorlijk lang buszitten de daar werd ik behoorlijk Gallisch van. En als je voor EW loopt moet je wel netjes gekleed zijn. Ik vond het wel leuk om te doen hoor maar ik vind bezorgertje spelen veel leuker dan hiker... Enige nadeel is dat je de leuke auto's mist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja, voor mij zijn dat geen nadelen. Ik houd van treinreizen, kleed me amper anders voor werk dan dagelijks (alleen de zwarte broek), ik houd wel van weer en wind, terugreis naar huis vind ik nog beter dan het autorijden, lekker studeren in een schommelende trein, navigatiesysteem heb ik gewoon gekregen van mijn moeder, had ze over en bij mij is toch echt elke dag wel anders. Alleen het uitzendsysteem is een nadeel ja, maar de flexibiliteit is dan weer een enorm voordeel voor mij. Dus wat ik zei, het hangt er vanaf wat je zoekt in een bijbaan.
Ik mag graag een collega bellen om mijn frustratie even te uiten. En samen om 5 uur nog een biertje drinken vind ik ook zeer geschikt..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef yosander het volgende:
Och, die nadelen. Alleen het weer en weinig collegialiteit (des te leuker als je een college tegenkomt ) kan ik me in vinden. Wel eens in de horeca gewerkt ?
Alleen is jouw Dagelijkse Hoeveelheid Moebs wel snel overschreden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel gezellig als ik jou tegenkom hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:55 schreef Amoeba het volgende:
Ben ik even blij dat ik alsnog gebeld ben:Matig hoor maar 204pk uit een 2.8lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Zakelijk taxivervoer vind ik nog chiller. Altijd een vrij nieuwe E-klasse, Viano (V-klasse tegenwoordig) of VIP uitgevoerde sprinter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:31 schreef Fiorano het volgende:
Regiotaxi rijden is toch wel by far het meest relaxte baantje. Geen OV gedoe, lekker in de auto (al moet je er soms even uit voor Rollators/Scootmobiels/Rolstoelen), redelijke comfortabele auto's en genoeg fooi. Ohja, en lekker boven minumumloon werken.
Daarna is hiken prima, lekker flexibel, beetje betaald series kijken en als je creatief kunt boekhouden hoef je echt niets in je eigen tijd te doen.
Ik ook goffetomme met die Insigniaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef Viezze het volgende:
Morgen een Volvo V60 en Insignia. Niks te klagen, behalve dat ik naar de snelweglocatie moet
Oké je hebt dan altijd baas boven baas. Ik mag al blij wezen als ik boven de 150 kilometer uit komquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:00 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Zakelijk taxivervoer vind ik nog chiller. Altijd een vrij nieuwe E-klasse, Viano (V-klasse tegenwoordig) of VIP uitgevoerde sprinter.
Goed betaald (12,80 p/u), redelijke fooien en vrijwel altijd lange ritten (500km per dienst gemiddeld)
Én altijd fatsoenlijke klanten, die niet klagen.
Houd je mond met je fiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Matig hoor maar 204pk uit een 2.8l
Ik heb helemaal geen fiets meer hahaquote:
Ik werk hiernaast bij de Albert Heijn. Welliswaar als teamleider maar met een 20 uur contract waarbij ik alleen 6 uurtjes op de zondag en 5 uurtjes op de zaterdag werk moet ik mijn stufi al rond november stopzetten omdat ik over de bijverdiengrens zit hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Papierwerk? Je bedoelt dat ene briefje invullen ter plaatse, een handtekening roggelen en achteraf even in vijf minuten doorgeven wanneer je waar was? Overigens is een beetje doorstappen best aan te bevelen voor de gemiddelde Fokker en als je lopen al vervelend vindt, moet je eens ander werk proberen. Supermarkt, hele dag staan/lopen. Promotiewerk, hele dag buiten staan/lopen. Shell, hele dag staan en schoonmaken. Administratiewerk, bloedende vingertoppen van alle papiersneetjes en een verrotte rug omdat je de hele dag zit. Het loon ligt daarbij nog eens boven het minimumloon, wat tegenwoordig ook best een uitzondering genoemd mag worden. Maar als je niet van autorijden houdt, dan is dit inderdaad wellicht niet een baantje voor jou.
Ik heb meer pk's dan die Audi (en m'n auto is gok ik ook nog eens lichter), kom haten danquote:
S-tronic is toch gewoon de standaard automaatbak van Audi, en geen CVT?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:32 schreef Sjouveur het volgende:
Volgens mij is die 2.8 ook nog gekoppeld aan zo'n zure CVT bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hoor, de bushalteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.أنا مغربي
Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:37 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
S-tronic is toch gewoon de standaard automaatbak van Audi, en geen CVT?
Ik begrijp je niet helemaal, Moebs zegt:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Nee, daar zit een multitronic in, in plaats van de welbekende s-tronic.
Dat is toch gewoon S-tronic?quote:Audi A7 Sportback 2.8 FSI quattro 204pk S tronic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |