Weet ik.quote:
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ze heeft gewoon leuke nummers idd gewoon.
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ikquote:Op zondag 1 februari 2015 03:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.![]()
MAAR ALS JE NAAR ME KIJKT
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ik
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQquote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.
Dat zeg ik ja
Ze is allang uitverkocht johquote:Op zondag 1 februari 2015 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQ
gr
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward ideequote:Op zondag 1 februari 2015 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Had je wel geprobeerd tickets te krijgen toen?
Oja. Dan gaan we samenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward idee
Sowieso, die hele soundtrack is tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef Flippiee het volgende:
Overigens is dat laatste nummer van the hobbit ook nice
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.quote:
truequote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, die hele soundtrack is tof.
Soms zegt FL verstandige dingen.quote:
'een paar' bitch plsquote:Op zondag 1 februari 2015 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
Zou nooit zoveel geld betalen voor een artiest die een paar leuke nummers heeft
Sorry flipjensquote:Op zondag 1 februari 2015 03:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.
[..]
true
[..]
Soms zegt FL verstandige dingen.
[..]
'een paar' bitch pls
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenserenquote:
Zo lang ons verlatenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenseren
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloudquote:
Dag Fl , slaap welquote:Op zondag 1 februari 2015 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloud
Tot over 2 weken, trusten flipsels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |