Weet ik.quote:
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ze heeft gewoon leuke nummers idd gewoon.
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ikquote:Op zondag 1 februari 2015 03:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.![]()
MAAR ALS JE NAAR ME KIJKT
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ik
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQquote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.
Dat zeg ik ja
Ze is allang uitverkocht johquote:Op zondag 1 februari 2015 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQ
gr
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward ideequote:Op zondag 1 februari 2015 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Had je wel geprobeerd tickets te krijgen toen?
Oja. Dan gaan we samenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward idee
Sowieso, die hele soundtrack is tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef Flippiee het volgende:
Overigens is dat laatste nummer van the hobbit ook nice
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.quote:
truequote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, die hele soundtrack is tof.
Soms zegt FL verstandige dingen.quote:
'een paar' bitch plsquote:Op zondag 1 februari 2015 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
Zou nooit zoveel geld betalen voor een artiest die een paar leuke nummers heeft
Sorry flipjensquote:Op zondag 1 februari 2015 03:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.
[..]
true
[..]
Soms zegt FL verstandige dingen.
[..]
'een paar' bitch pls
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenserenquote:
Zo lang ons verlatenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenseren
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloudquote:
Dag Fl , slaap welquote:Op zondag 1 februari 2015 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloud
Tot over 2 weken, trusten flipsels
Trustequote:Op zondag 1 februari 2015 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloud
Tot over 2 weken, trusten flipsels
Ja...quote:Op zondag 1 februari 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie ook zo'n lange code onderaan het forum staan ineens?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is nou niet iets om trots op te zijn.
Namen ende rugnummers.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik heb gisteren zo'n goddelijk pizza gehad van de New York PizzaHelaas is die maar tijdelijk. Snel weer een keer bestellen.
Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano en knoflookolie over de randquote:
Klinkt Awesomequote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano en knoflookolie over de rand
Ik ook niet meer zo maar die crème fraîche maakte het super lekker en hij was ook niet heel erg machtigquote:
Ga denk ik als ik weer een keer pizza wil eten gewoon zelf maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zo maar die crème fraîche maakte het super lekker en hij was ook niet heel erg machtig
Doen. Net gedaan en was heerlijk 😋quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga denk ik als ik weer een keer pizza wil eten gewoon zelf maken.
Creme fraiche sowieso. Ik doe nooit tomatensaus bij de pasta.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
Crème fraiche werkt ook geweldig als pastasaus met een ui en bacon en pesto erdoor
Sowiesoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
Crème fraiche werkt ook geweldig als pastasaus met een ui en bacon en pesto erdoor
Bah ananasquote:Op zondag 1 februari 2015 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ananas, ham, gorgonzola
ansjovis, chorizo, kappertjes, pesto
ananas, tonijn, gorgonzola
Wat voor matchquote:Op zondag 1 februari 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaan er nog mensen van hier de match kijken straks?
Super Bowl?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaan er nog mensen van hier de match kijken straks?
Heb ik daar een hekel aanquote:Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dé match. Waar jij een hekel aan hebt
Je bedoelt envy.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga naar the prodigy
lb is jelly
Damn it, he put my stuff in envy again!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Afgunst heeft niets te maken met pudding.
Niet alleen ikquote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga naar the prodigy
lb is jelly
Wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
is karma omdat je een vieze kleine snitch bent lb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |