Weet ik.quote:
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ze heeft gewoon leuke nummers idd gewoon.
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ikquote:Op zondag 1 februari 2015 03:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Dat dus, zou serieus wel eens naar een concert van dr.![]()
MAAR ALS JE NAAR ME KIJKT
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je naar een concert van haar wilt gaan? Je zin is niet helemaal kloppend denk ik
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQquote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god ik vergeet af en toe hier en daar een woord geloof ik.
Dat zeg ik ja
Ze is allang uitverkocht johquote:Op zondag 1 februari 2015 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.topticketshop(...)kprEYucYUaAg5v8P8HAQ
gr
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward ideequote:Op zondag 1 februari 2015 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Had je wel geprobeerd tickets te krijgen toen?
Oja. Dan gaan we samenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, want ik vind alleen naar een concert nog steeds een beetje awkward idee
Sowieso, die hele soundtrack is tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef Flippiee het volgende:
Overigens is dat laatste nummer van the hobbit ook nice
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.quote:
truequote:Op zondag 1 februari 2015 03:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, die hele soundtrack is tof.
Soms zegt FL verstandige dingen.quote:
'een paar' bitch plsquote:Op zondag 1 februari 2015 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
Zou nooit zoveel geld betalen voor een artiest die een paar leuke nummers heeft
Sorry flipjensquote:Op zondag 1 februari 2015 03:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo grapje? Eerst geef je mij hoop en dan BAM alles de grond in.
[..]
true
[..]
Soms zegt FL verstandige dingen.
[..]
'een paar' bitch pls
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenserenquote:
Zo lang ons verlatenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allang vergeven,. Ik moet nu zeker een week of 2 niet posten om mijn postgedrag van deze nacht te compenseren
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloudquote:
Dag Fl , slaap welquote:Op zondag 1 februari 2015 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloud
Tot over 2 weken, trusten flipsels
Trustequote:Op zondag 1 februari 2015 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ga maar eens slapen. Ben al lang niet meer zo lang opgebleven. #burgerlijkeleef #wordtaloud
Tot over 2 weken, trusten flipsels
Ja...quote:Op zondag 1 februari 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie ook zo'n lange code onderaan het forum staan ineens?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is nou niet iets om trots op te zijn.
Namen ende rugnummers.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik heb gisteren zo'n goddelijk pizza gehad van de New York PizzaHelaas is die maar tijdelijk. Snel weer een keer bestellen.
Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano en knoflookolie over de randquote:
Klinkt Awesomequote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano en knoflookolie over de rand
Ik ook niet meer zo maar die crème fraîche maakte het super lekker en hij was ook niet heel erg machtigquote:
Ga denk ik als ik weer een keer pizza wil eten gewoon zelf maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zo maar die crème fraîche maakte het super lekker en hij was ook niet heel erg machtig
Doen. Net gedaan en was heerlijk 😋quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga denk ik als ik weer een keer pizza wil eten gewoon zelf maken.
Creme fraiche sowieso. Ik doe nooit tomatensaus bij de pasta.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
Crème fraiche werkt ook geweldig als pastasaus met een ui en bacon en pesto erdoor
Sowiesoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
Crème fraiche werkt ook geweldig als pastasaus met een ui en bacon en pesto erdoor
Bah ananasquote:Op zondag 1 februari 2015 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ananas, ham, gorgonzola
ansjovis, chorizo, kappertjes, pesto
ananas, tonijn, gorgonzola
Wat voor matchquote:Op zondag 1 februari 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaan er nog mensen van hier de match kijken straks?
Super Bowl?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaan er nog mensen van hier de match kijken straks?
Heb ik daar een hekel aanquote:Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dé match. Waar jij een hekel aan hebt
Je bedoelt envy.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga naar the prodigy
lb is jelly
Damn it, he put my stuff in envy again!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Afgunst heeft niets te maken met pudding.
Niet alleen ikquote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga naar the prodigy
lb is jelly
Wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
is karma omdat je een vieze kleine snitch bent lb
quote voor de waarheidquote:
Jankenquote:
ik proef whiskyquote:
Wat ben je ook een zak zooi hequote:Op zondag 1 februari 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja beter gaat alles uit zeeland lekker weg
wat was er?quote:
Zie OP, WP veranderde hem blijkbaarquote:Op zondag 1 februari 2015 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er?
Ik heb de jingle nooit geluisterd
Geenquote:
als of je dat niet wistquote:Op zondag 1 februari 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie OP, WP veranderde hem blijkbaar
23 mei ben ik erquote:Op zondag 1 februari 2015 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom utrecht centraal morgen dan
kijken wie zak hooi is![]()
[..]
snitchnigga
En kom jij ook maar, dan.quote:
ga toch niet luisterenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie OP, WP veranderde hem blijkbaar
Ja weet ik veel, kan ook bami zijnquote:
1 vuist op je kaak en je bent K.Oquote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
23 mei ben ik er
[..]
En kom jij ook maar, dan.
IK PAK JULLIE ALLEBEI JONGEH
die ellende hebben we gelukkig achter de rugquote:
heb wel betere dingen te doen 23 meiquote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
23 mei ben ik er
[..]
En kom jij ook maar, dan.
IK PAK JULLIE ALLEBEI JONGEH
Geen idee, volgens mij zitten er wat korreltjes zand in sommige kutjesquote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
Ja wat is er loos jongens en meisjes?
lb is een snitch, nick is nick, roald is okee en fokker denkt grote bek tegen mij te moeten hebbenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
geen idee. Wp zoekt fittie met lb blijkbaarquote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
Och jee toch...quote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zitten er wat korreltjes zand in sommige kutjes
Bij mijn dode oma is het zelfs gezelligerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
Het is hier wel eens gezelliger geweest zegmaar.
BOE FUCKING HOOOquote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
Tofheid, ik ben vereeuwigd met SV!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Heey HS ik zag laatst een foto van jou & SV in Cafe Beurs bij die meet toen
Boeiend verhaal op een internetforum op zondagavond.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lb is een snitch, nick is nick, roald is okee en fokker denkt grote bek tegen mij te moeten hebben
gvd druk gvd
LB is lief, WP is tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. Wp zoekt fittie met lb blijkbaar
Dat kan ik niet bevestigen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef Ro-ald het volgende:
Gezellig ach wat heet gezellig... Als ik er ben wel meestal alleen nu niet. Maar hoe was jullie weekend?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
Geen reet gedaan. Behalve het huis schoongemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gezellig ach wat heet gezellig... Als ik er ben wel meestal alleen nu niet. Maar hoe was jullie weekend?
ik heb nog weekend morgen vrijquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gezellig ach wat heet gezellig... Als ik er ben wel meestal alleen nu niet. Maar hoe was jullie weekend?
Dat van de week al gedaan, ik heb feestjes en voetbal gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen reet gedaan. Behalve het huis schoongemaakt.
en bij jou?
Klein duimpje.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
goed beetje geslapen
wel stukje duim afgesneden maarja groeit wel weer aan
hoop ik
Ik ook! Moet wel op 11.00 in Doetinchem zijn voor gesprek.quote:
Ga je nog naar Graafschap trouwens?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ook! Moet wel op 11.00 in Doetinchem zijn voor gesprek.
Ja ik ook 3x zit nog te twijfelen om er een 4de keer aan vast te plakken, maar misschien doe ik dat morgenochtend wel pas.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen seks.. behalve met mezelf.
Immer! Nou ja sinds dit seizoen wel weer, ben er een paar jaar uit geweest.quote:
Interessant!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik ook 3x zit nog te twijfelen om er een 4de keer aan vast te plakken, maar misschien doe ik dat morgenochtend wel pas.
Jawel he, was alleen nog even vergeten dat ik alle 3 de keren met rechts heb gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Immer! Nou ja sinds dit seizoen wel weer, ben er een paar jaar uit geweest.
[..]
Interessant!
Ik ben al heel lang niet meer naar een voetbalwedstrijd geweest. Ik ga misschien deze maand met SV naar FC Utrechtquote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Immer! Nou ja sinds dit seizoen wel weer, ben er een paar jaar uit geweest.
[..]
Interessant!
Ik ben nog altijd zwaar fanatiekquote:Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer naar een voetbalwedstrijd geweest. Ik ga misschien deze maand met SV naar FC Utrecht
had zin in broodje geitenkaasquote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee vast kaasschaaf of aardappelschilmesje of zo
ik niet ik heb maar 1 schermquote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Heatseeker het volgende:
Chatten op 3 schermen tegelijk ik kan het.
ja post maar hier zonder spoilerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
iemand nog foto zien van mijn mooie duim?
ja echt welquote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Spicy kroepoek.
[..]
OMG OORLOGSWOND MAN
mooi vieze gameverslaafdequote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
is wel kut want kan niet goed gamen nu
[14.gif]quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
is wel kut want kan niet goed gamen nu
Ja klein duimpje, goed klein duimpjequote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
ja lach maar
als jullie die post met die foto niet aan 10 mensen doorsturen worden jullie morgen wakker zonder duimen
niet echt want heb dat stukje er gewoon bovenop geplaktquote:Op zondag 1 februari 2015 22:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Duim, die andere mist een stukje.
Prittstift?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt want heb dat stukje er gewoon bovenop geplakt
Oh plakkend spuug heb je dan.. zullen de dames wel euh interessant vinden zeker?quote:
damesquote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh plakkend spuug heb je dan.. zullen de dames wel euh interessant vinden zeker?
volgend weekend weerquote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat rijmt wel, maar is niet leuk.
Heuquote:
>DIGquote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
hey nerds
wat is een goede router
budget is 30-50 ekke
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja geen zin om bijdehante opmerkingen te krijgen
ONZ SC zal voor je klaarstaan zonder bijdehante opmerkingen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja geen zin om bijdehante opmerkingen te krijgen
ja had wel van zwapper en dr.nicks een antwoord verwachtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ONZ SC zal voor je klaarstaan zonder bijdehante opmerkingen.
Hoeveel computers? Wil je ook bedraad aansluiten? Wat is je internetgedrag?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja had wel van zwapper en dr.nicks een antwoord verwacht
Zijn internetgedrag? Beetje fappen, beetje gamen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel computers? Wil je ook bedraad aansluiten? Wat is je internetgedrag?
Beetje zuipen, beetje stelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zijn internetgedrag? Beetje fappen, beetje gamen.
:s strugglesquote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
nee huidige router begint kuren te vertonen
heb 3 OSX machine's en 2 windows systemen
alles draadloos
Ik heb zelf niet echt ervaring met het merk, en het is een goedkoop Chinees merk, maar zowel LB als DrNick hebben routers van TP-Link en zijn er wel tevreden over.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
nee huidige router begint kuren te vertonen
heb 3 OSX machine's en 2 windows systemen
alles draadloos
je kan een struggle op je paddestoel krijgen als je niet oppast vervelend stuk vretenquote:
okee bedanktquote:Op maandag 2 februari 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt ervaring met het merk, en het is een goedkoop Chinees merk, maar zowel LB als DrNick hebben routers van TP-Link en zijn er wel tevreden over.
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Qua specs een geinig ding wel. Geloof dat Nick 'em heeft.
Heequote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt ervaring met het merk, en het is een goedkoop Chinees merk, maar zowel LB als DrNick hebben routers van TP-Link en zijn er wel tevreden over.
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Qua specs een geinig ding wel. Geloof dat Nick 'em heeft.
Het lijkt me echt een toffe router, en toen hij aangekondigd werd maakte ik allerlei gekke geluidjes. Om een router, omg.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:43 schreef DrNick het volgende:
Ik wil die Linksys WRT1900AC wel, maar is nogal duur.
Ze zeiden ook dat er ondersteuning zou zijn voor OpenWRT of DD-WRT maar daar bleek ook niets van waar.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een toffe router, en toen hij aangekondigd werd maakte ik allerlei gekke geluidjes. Om een router, omg.
Maar ik hoor af en toe berichten over betrouwbaarheidsissues. Linksys is tegenwoordig van Belkin, niet meer van Cisco. Ik durf nog niet te zeggen wat dat betekent voor de kwaliteit.
Ik ben benieuwd, als er dit jaar nog geen verbetering is kan je Linksys als merk wel afschrijven. Niet dat die ene router zo belangrijk is, maar je weet wel meteen hoe Belkin er mee omgaat.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat er ondersteuning zou zijn voor OpenWRT of DD-WRT maar daar bleek ook niets van waar.
Heej.quote:
Ja precies.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, als er dit jaar nog geen verbetering is kan je Linksys als merk wel afschrijven. Niet dat die ene router zo belangrijk is, maar je weet wel meteen hoe Belkin er mee omgaat.
Hoi hoiquote:Op maandag 2 februari 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heej.
Prima, prima. Net verhuisd, nog moe. Vloeren gelegd, IKEA's omzet verdubbeld, nu nog lampen hangen.
Deze motor is dan ook wel iets ouder. Jaren 30 vs jaren 50.quote:
Ja hoor, lekker ruim. Mooie buurt. Studie gaat voorlopig nog oké, beetje faalangst gerelateerde problemen, maar er wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Gelukkig en flink druk dus. Beetje tevreden met je nieuwe woning? En hoe gaat de studie?
Loopt die UTO SC nog een beetje? Het was een tijdje niet zo leuk meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik kwam in ONZ door Isax en zag ineens je naam en dacht, ff checken hoe het gaat met Zwabber.Verder ga ik hier zo gewoon weer weg.
Ach gut, kun jij er ook niet tegen als er ineens nieuwe mensen in je vertrouwde fok omgeving komen?quote:
NEE MIJN AUTISME RAAKT ER HELEMAAL VAN IN DE WARquote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gut, kun jij er ook niet tegen als er ineens nieuwe mensen in je vertrouwde fok omgeving komen?
Nog ff gedag zeggen tegen Zwab en ik ben weg.
Kutkind ben je ookquote:Op maandag 2 februari 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
NEE MIJN AUTISME RAAKT ER HELEMAAL VAN IN DE WAR
HELP HELP
Dan krijg je dat jaquote:Op maandag 2 februari 2015 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze motor is dan ook wel iets ouder. Jaren 30 vs jaren 50.
Ik heb een zwak voor de hele Streamline stijl. Een van de naweeën van Art Deco in de 30s. Stel je art Deco voor, en dan een ontwerper die er over heen gaat met een goesting van "yay toekomst"
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker ruim. Mooie buurt. Studie gaat voorlopig nog oké, beetje faalangst gerelateerde problemen, maar er wordt aan gewerkt.
Goed hoor en zolang je er aan werkt, moet het goed komen. Gaat je allemaal lukken.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loopt die UTO SC nog een beetje? Het was een tijdje niet zo leuk meer eigenlijk.
Hebben ze bij ons in de SC ook wel eens last van.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
NEE MIJN AUTISME RAAKT ER HELEMAAL VAN IN DE WAR
HELP HELP
Okee doeiquote:Op maandag 2 februari 2015 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben ze bij ons in de SC ook wel eens last van.Zelfs ik soms.
Dus ik laat jullie nu.![]()
Maar niet meer quoten dan of zo, anders blijf ik terug komen.
Jij wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
HAHAHAHAHA doe ik het toch wat een recalcitrante kutpuber ben ik ook
Bliss. Plug in Baby.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:10 schreef Snowbells het volgende:
Was echt vergeten hoe chill Muse was
zo noemen we het hoofd van snow ook wel eensquote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Een van de betere nummers van dat album ja. SMBH ook.
Shaking my bobba headquote:Op maandag 2 februari 2015 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo noemen we het hoofd van snow ook wel eens
ze is niet zo snugger![]()
Denk het ook wel ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
vind Origin of Symmetry beste album
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, Frank Lloyd Wright was waarlijk een bazenarchitect. Maar hij had soms wel rare ideeën.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar een beetje viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |