abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149357396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Er zijn ook nog steeds dingen met gratis verzending. Er zijn wat LED lampen naar me op weg die gewoon gratis verzonden worden :)
Kan je sorteren op gratis verzending? Maakt de keuze misschien wat makkelijker...
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:04:49 #152
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_149359850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:40 schreef ridsel het volgende:

[..]

Kan je sorteren op gratis verzending? Maakt de keuze misschien wat makkelijker...
Nee, helaas niet, daar moet je proefondervindelijk achter zien te komen...
Don't let my username fool you...
pi_149361463
https://www.paypal.nl/retour/

Best leuke actie.
Voor 30 euro kan je best naar china retouren toch? ;)
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:18:25 #154
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149362020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een mooie iMac-kloon (onda X240), iets te duur voor een gimmick (600) maar goeie kopie :P.
Onder welk trefwoord/waar kan ik die vinden? :P Vind die dingen wel interessant, mits ze een beetje goed zijn. Daar heb ik altijd nog wel mijn twijfels bij, bij die gimmicks.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:23:04 #155
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_149362116
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:18 schreef richolio het volgende:

[..]

Onder welk trefwoord/waar kan ik die vinden? :P Vind die dingen wel interessant, mits ze een beetje goed zijn. Daar heb ik altijd nog wel mijn twijfels bij, bij die gimmicks.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:18 schreef richolio het volgende:
onda X240
KLIK
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:42:52 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149362600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef G-NiLES het volgende:
https://www.paypal.nl/retour/

Best leuke actie.
Voor 30 euro kan je best naar china retouren toch? ;)
Al meermaals voorbij gekomen inderdaad. Hoop het niet hoeven gebruiken:P.wel aangemeld :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:50:44 #157
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149362798
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:23 schreef SanAnt het volgende:

[..]

[..]

KLIK
Hm, prima specs eigenlijk :+ Meer RAM geheugen misstaat alleen niet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:59:22 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_149363015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:41 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik wil (aangezien ik nu met 4 afstandsbedieningen zit, home cinema, Apple TV, TV en decoder) hem gebruiken voor de afstandsbedieningen, een daarnaast wil ik van die schakelaars nemen zodat ik de lichten kan bedienen. Daarnaast lijkt me zo'n schermpje waarmee je je lichten kan bedienen in je woning ook wel wat :D Als ik me niet vergis zag ik gister ook nog een thermostaat. Alhoewel ik niet weet of die werkt met een Nederlandse CV is het wel handig dat je zoveel binnen één systeem kan bedienen.

De reden dat ik die Orvibo heb gekozen is simpelweg omdat ik voor de Broadlink geen Engelstalige app kon vinden.
Airconditioners worden ook gestuurd door een IR remote. ;) Vandaar dat met die temperatuur.
Broadlink [APP] is gewoon in het Engels judging de screenshots. Zag ze trouwens o.a. ook op BG en DX voorbijkomen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:07:16 #159
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_149363193
CV installaties/ketels zijn meestal 2 draads, dus dat loopt wel los..
tenzij je een hele moderne hebt, die data naar de thermostaat stuurt over temperaturen, en werking.. (storingen/lage druk enzo)
die data zie je dan natuurlijk niet meer, maar moet je voortaan aflezen op de display van de ketel (dat is wat lastig als die op zolder of in een kast hangt)
verder gebruiken ze in Amerika een heel ander systeem van draadloze home-shit, dus dat is opletten want dat werkt niet op de op Europa gerichte junk..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_149363752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:59 schreef shiznuts het volgende:
het Engels judging de screenshots. Zag ze trouwens o.a. ook op BG en DX voorbijkomen.
Klopt. Heb vanwege de prijs verhouding (Broadlink is toch flink wat duurder, en afgaande op YT videos niet veel beter dan Orvibo), ook de Orvibo gekocht bij Banggood :)

Voor de lichtschakelaars moet ik toch maar even naar Tmall gaan... Scheelt aanzienlijk als je niet perse zo'n duur schermpje wil bij elke lamp :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:31:39 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_149363810
Laat tzt maar weten of het allemaal een beetje zo werkt als je gehoopt had. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149363987
Komt goed. Ben nu nog even aan het kijken voor Radiografische systemen van Orvibo. Ben er inmiddels achter dat ze twee 'productlijnen' hebben. Een werkt via WiFi (dus dat basisstation dat ik nu gekocht heb icm WiFi lichtschakelaar en switches) en het andere 'systeem' werkt gewoon via radiogolven. Bij dat laatste systeem kun je lichtschakelaar gebruiken met een sensortje erin, iets wat veel goedkoper is dan voor elke lamp zo'n WiFi ding te kopen.

De vraag is echter of dit te combineren valt en ik dus daadwerkelijk alles kan bedienen via dat basis station (dus me mobiel) of dat ik dan voor de lichten een afstandsbediening nodig heb.

Genoeg uit te zoeken nog dus :D

Edit:

Blijkbaar kan die van Broadlink dit wel. (Of ook). Dat word dus het een en ander uitzoeken deze avond en anders cancel ik de order en neem ik de Broadlink :D Die heeft trouwens ook een prachtig design.

[ Bericht 15% gewijzigd door davedavy op 04-02-2015 18:43:37 ]
pi_149364798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde laatst dat xiaomi met een camera gaat komen, een dslr dan wel te verstaan he. ( _O_ )

Mensen gaan *iets* teveel hopen van Xiaomi; van actioncams tot high-end laptops die een prikkie zouden moeten kosten...
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Morgen zal ik even wat posten met betrekking tot de camera en beelden.
:9

Kijk zoiets zou ik dan misschien nog wel eens willen bestellen. Weinig nut maar lijkt me wel tof om mee te klieren.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een mooie iMac-kloon (onda X240), iets te duur voor een gimmick (600) maar goeie kopie :P.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:12 schreef Jimbo het volgende:
draait op windows?
Volgens hun specificatielijst Windows 7 maar ze laten het zien met W8 live tiles...
quote:
vraag me af of zo iets nou echt zn geld waard is , ik kan het me niet voorstellen.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:50 schreef richolio het volgende:
Hm, prima specs eigenlijk :+ Meer RAM geheugen misstaat alleen niet
Die kloon moet ¤595.25 kosten.
Zeer grote kans dat deze bij de invoer eruit gepakt wordt waardoor je geschatte kosten met zo'n ¤160-170 bijkomen. Kom je uit bij zo'n ¤755-765.
Vind ik een hoop geld voor een vrij brakke computer.
Daarnaast is het verboden dit Nederland in te voeren.

Kun je veel beter zoiets halen. Als je rondkijkt kun je daar vaak nog een hoop korting op krijgen ook en kun je het verschil investeren in een SSD.
Heb je voor minder geld betere specs. :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:11:37 #164
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_149365140
Alibaba gaat met drone´s zelf pakketjes bezorgen _O_ _O_

Klik
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 19:30:02 #165
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_149365885
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:11 schreef SanAnt het volgende:
Alibaba gaat met drone´s zelf pakketjes bezorgen _O_ _O_
[ afbeelding ]
Klik
vast niet naar nederland _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:40:15 #166
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_149366280
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

vast niet naar nederland _O-
Ze gaan beginnen in de dun bevolkte gebieden in Australie ,
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:42:45 #167
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_149366394
Volgens mij zijn zulk soort proeven gewoon reclamestunts. Ik zie dat nog niet omgezet worden. Teveel haken en ogen.
pi_149367137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij zijn zulk soort proeven gewoon reclamestunts. Ik zie dat nog niet omgezet worden. Teveel haken en ogen.
Zoals een universele remote regelen voor die drones zodat je de besturing kan overnemen en hem naar je eigen huis kan sturen O+
Net zoals vroeger stiekem door de ramen van mensen de tv uitzetten tijdens een spannend moment met een universele afstandsbediening ;(
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_149367220
Lekker zeg, kom vandaag thuis, komt de buurman 2 pakketjes brengen: de ER141 en mn SJ4000 WiFi :D

M'n 2 duurste aankopen van alle 30 zijn iig binnen!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149367571
Nou ik ben toch maar van gedachten veranderd haha. Het is de Broadlink RM2 geworden. Alleen even die Orvibo cancelen bij BG>
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:11:07 #171
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149367863
Hm, een vriendin heeft haar pakketje wel al binnen, maar ik niet :N

Als er niemand thuis was bij bezorging, geven ze dan een briefje af als ze het aan de buren geven?

Wellicht morgen dan. Maar ze woont vlakbij, dus lijkt me logisch dat ik het vandaag zou krijgen. :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149368063
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef richolio het volgende:
Hm, een vriendin heeft haar pakketje wel al binnen, maar ik niet :N

Als er niemand thuis was bij bezorging, geven ze dan een briefje af als ze het aan de buren geven?

Wellicht morgen dan. Maar ze woont vlakbij, dus lijkt me logisch dat ik het vandaag zou krijgen. :P
Dat is het niet, kan net zo goed dat jouw pakketje nog in China ligt natuurlijk ;) Je krijgt bij een pakketje wel een briefje in je bus dan ja, tenzij het gewoon door de brievenbus past. Heb je wel een tracking code gekregen? Dan kan je namelijk gewoon kijken waar het zich bevindt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 20:34:17 #173
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_149368902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef shiznuts het volgende:
stel amazon begint er mee.

Dan koop ik gelijk een DJI en zet daar een roterende knuppel op, BAM gratis pakjes!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:49:12 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_149369496
Command & Conquer.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef davedavy het volgende:
Nou ik ben toch maar van gedachten veranderd haha. Het is de Broadlink RM2 geworden. Alleen even die Orvibo cancelen bij BG>
:D _O-
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:49:27 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_149369506
Aangezien ik niet met photoshop overweg kan, of banners kan maken maar even zo:

Product:

http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VNJyHGhwugw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekocht vanuit EU warehouse.

Prijs:
$71,12

Product 2:

http://www.buyincoins.com/item/40698.html#.VNJySWhwugw

Prijs:
$3,38

Product 3:

http://tweakers.net/price(...)er-kit-%28v1%29.html

Prijs:
Ongeveer ¤35,-

Hoe werkt het?

Stap 1:
Pak alles uit :+

Stap 2:
Stop de power adapter in het stopcontact bij je router, en stop de internet kabel erin.
Stop de andere kant van de internetkabel in de router.

Gebruik het tweede kastje om deze te plaatsen daar waar je de camera gaat hangen.
Er zitten 2 internetkabels bij van allebei ongeveer een meter á anderhalf.

Laat dit kastje verbinding maken met het andere kastje die bij de router zit.
Dit doe je door op het knopje te drukken (er is er maar 1).

Pak de POE zoals die te zien is bij Buyincoins.
Die bevestig je in het tweede kastje.
Het andere uiteinde, bevestig je aan een adapter.
Deze zal je los moeten kopen tenzij je thuis nog ergens 1 hebt liggen (denk om V/a)
Ook de adapter gaat uiteraard in het stopcontact.

Vervolgens pak je de tweede internetkabel die geleverd is bij de Power Adapter, en deze druk je in het zwarte blokje.
Het andere uiteinde van deze internetkabel, bevestig je aan de tweede POE.
Deze uit zich weer in een powertoevoer en een internettoevoer.

Deze bevestig je aan de cam.

Kort gezegd, komt het er dan zo uit te zien:
(let niet op de rommel :') )

(excuses voor de overbelichting)

Je camera zal onder normale omstandigheden nu aan zijn.
Dit kan je zien door de flikkerende lampjes daar waar je de internetkabel hebt ingeplugd (aan de kant van de camera).

Vervolgens gebruik je de CD-rom die meegeleverd wordt, om de software te installeren.
Je vindt hierop de apps voor Android en iOS, en de software voor op de pc.
De software voor de apps kan je laten voor wat het is, het enige wat je hoeft te downloaden uit de appstore (bij android) is de app "NVSIP"

Er wordt een instructie bijgeleverd om de installatie te voltooien en de camera werkend te krijgen.
Persoonlijk heb ik de camera handmatig toegevoegd, in plaats van het automatische proces.
Waarschijnlijk omdat ik ben gaan klikken voordat ik ging lezen.

Het programma komt er dan als volgt uit te zien:
"

Nadat je de camera hebt toegevoegd (die is bij mij linksbovenin) kan je de instellingen toepassen.
Het hele menu is erg gebruiksvriendelijk, en zit logisch in elkaar.
In de instructie die op de CD-ROM wordt geleverd, legt men ook uit hoe je een email kan laten sturen (als warning). Ook dit werkt prima, en heb ik meerdere malen getest (lekker de clown uit hangen en jezelf terug vinden in je mailbox).
Tevens kan je met de rechtermuisknop, de optie kiezen om op te nemen.

Samples:

Indoor:

Outdoor:

Hij schijnt tegen het licht in die bij de schuur hangt.
Ik kreeg nog de tip om hier een infrarood lamp in te doen, wij zien dat met onze ogen niet maar de camera registreert dat wel prima. Dat betekent dat het voor iemand erg donker is, maar de camera eigenlijk met licht filmt.

De app:

Via de app kan je live meekijken (erg grappig om op je telefoon te kijken en jezelf door jouw eigen huis te zien wandelen). Tevens kan je hier ook diverse aanpassingen doen.
Uiteraard kan deze app ook op de tablet.

Conclusie:

Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb, moet ik het hier mee doen.
Wat mij opvalt is dat ik mijzelf scherp en herkenbaar in beeld heb, en dat dus ook geldt voor een eventuele "intruder".
De camera voelt erg solide aan, van stevig materiaal en wordt geleverd met bevestigingsmateriaal.

De beelden zijn geschoten (printscreen) met de camera in mijn hand, hij hangt namelijk nog niet daar waar ik hem hebben wil.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')