Kan je sorteren op gratis verzending? Maakt de keuze misschien wat makkelijker...quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er zijn ook nog steeds dingen met gratis verzending. Er zijn wat LED lampen naar me op weg die gewoon gratis verzonden worden
Nee, helaas niet, daar moet je proefondervindelijk achter zien te komen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:40 schreef ridsel het volgende:
[..]
Kan je sorteren op gratis verzending? Maakt de keuze misschien wat makkelijker...
Onder welk trefwoord/waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie iMac-kloon (onda X240), iets te duur voor een gimmick (600) maar goeie kopie.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Onder welk trefwoord/waar kan ik die vinden?Vind die dingen wel interessant, mits ze een beetje goed zijn. Daar heb ik altijd nog wel mijn twijfels bij, bij die gimmicks.
KLIKquote:
Al meermaals voorbij gekomen inderdaad. Hoop het niet hoeven gebruiken:P.wel aangemeldquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef G-NiLES het volgende:
https://www.paypal.nl/retour/
Best leuke actie.
Voor 30 euro kan je best naar china retouren toch?
Hm, prima specs eigenlijkquote:
Airconditioners worden ook gestuurd door een IR remote.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik wil (aangezien ik nu met 4 afstandsbedieningen zit, home cinema, Apple TV, TV en decoder) hem gebruiken voor de afstandsbedieningen, een daarnaast wil ik van die schakelaars nemen zodat ik de lichten kan bedienen. Daarnaast lijkt me zo'n schermpje waarmee je je lichten kan bedienen in je woning ook wel watAls ik me niet vergis zag ik gister ook nog een thermostaat. Alhoewel ik niet weet of die werkt met een Nederlandse CV is het wel handig dat je zoveel binnen één systeem kan bedienen.
De reden dat ik die Orvibo heb gekozen is simpelweg omdat ik voor de Broadlink geen Engelstalige app kon vinden.
Klopt. Heb vanwege de prijs verhouding (Broadlink is toch flink wat duurder, en afgaande op YT videos niet veel beter dan Orvibo), ook de Orvibo gekocht bij Banggoodquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:59 schreef shiznuts het volgende:
het Engels judging de screenshots. Zag ze trouwens o.a. ook op BG en DX voorbijkomen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Jimbo het volgende:
ik hoorde laatst dat xiaomi met een camera gaat komen, een dslr dan wel te verstaan he. ()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Morgen zal ik even wat posten met betrekking tot de camera en beelden.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie iMac-kloon (onda X240), iets te duur voor een gimmick (600) maar goeie kopie.
Volgens hun specificatielijst Windows 7 maar ze laten het zien met W8 live tiles...quote:
quote:vraag me af of zo iets nou echt zn geld waard is , ik kan het me niet voorstellen.
Die kloon moet ¤595.25 kosten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:50 schreef richolio het volgende:
Hm, prima specs eigenlijkMeer RAM geheugen misstaat alleen niet
vast niet naar nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:11 schreef SanAnt het volgende:
Alibaba gaat met drone´s zelf pakketjes bezorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klik
Zoals een universele remote regelen voor die drones zodat je de besturing kan overnemen en hem naar je eigen huis kan sturenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij zijn zulk soort proeven gewoon reclamestunts. Ik zie dat nog niet omgezet worden. Teveel haken en ogen.
Dat is het niet, kan net zo goed dat jouw pakketje nog in China ligt natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef richolio het volgende:
Hm, een vriendin heeft haar pakketje wel al binnen, maar ik niet![]()
Als er niemand thuis was bij bezorging, geven ze dan een briefje af als ze het aan de buren geven?
Wellicht morgen dan. Maar ze woont vlakbij, dus lijkt me logisch dat ik het vandaag zou krijgen.
stel amazon begint er mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij zijn zulk soort proeven gewoon reclamestunts. Ik zie dat nog niet omgezet worden. Teveel haken en ogen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef davedavy het volgende:
Nou ik ben toch maar van gedachten veranderd haha. Het is de Broadlink RM2 geworden. Alleen even die Orvibo cancelen bij BG>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht vanuit EU warehouse.
Prijs:
$71,12
Product 2:
http://www.buyincoins.com/item/40698.html#.VNJySWhwugw
Prijs:
$3,38
Product 3:
http://tweakers.net/price(...)er-kit-%28v1%29.html
Prijs:
Ongeveer ¤35,-
Hoe werkt het?
Stap 1:
Pak alles uit![]()
Stap 2:
Stop de power adapter in het stopcontact bij je router, en stop de internet kabel erin.
Stop de andere kant van de internetkabel in de router.
Gebruik het tweede kastje om deze te plaatsen daar waar je de camera gaat hangen.
Er zitten 2 internetkabels bij van allebei ongeveer een meter á anderhalf.
Laat dit kastje verbinding maken met het andere kastje die bij de router zit.
Dit doe je door op het knopje te drukken (er is er maar 1).
Pak de POE zoals die te zien is bij Buyincoins.
Die bevestig je in het tweede kastje.
Het andere uiteinde, bevestig je aan een adapter.
Deze zal je los moeten kopen tenzij je thuis nog ergens 1 hebt liggen (denk om V/a)
Ook de adapter gaat uiteraard in het stopcontact.
Vervolgens pak je de tweede internetkabel die geleverd is bij de Power Adapter, en deze druk je in het zwarte blokje.
Het andere uiteinde van deze internetkabel, bevestig je aan de tweede POE.
Deze uit zich weer in een powertoevoer en een internettoevoer.
Deze bevestig je aan de cam.
Kort gezegd, komt het er dan zo uit te zien:
(let niet op de rommel)
(excuses voor de overbelichting)
Je camera zal onder normale omstandigheden nu aan zijn.
Dit kan je zien door de flikkerende lampjes daar waar je de internetkabel hebt ingeplugd (aan de kant van de camera).
Vervolgens gebruik je de CD-rom die meegeleverd wordt, om de software te installeren.
Je vindt hierop de apps voor Android en iOS, en de software voor op de pc.
De software voor de apps kan je laten voor wat het is, het enige wat je hoeft te downloaden uit de appstore (bij android) is de app "NVSIP"
Er wordt een instructie bijgeleverd om de installatie te voltooien en de camera werkend te krijgen.
Persoonlijk heb ik de camera handmatig toegevoegd, in plaats van het automatische proces.
Waarschijnlijk omdat ik ben gaan klikken voordat ik ging lezen.
Het programma komt er dan als volgt uit te zien:"
Nadat je de camera hebt toegevoegd (die is bij mij linksbovenin) kan je de instellingen toepassen.
Het hele menu is erg gebruiksvriendelijk, en zit logisch in elkaar.
In de instructie die op de CD-ROM wordt geleverd, legt men ook uit hoe je een email kan laten sturen (als warning). Ook dit werkt prima, en heb ik meerdere malen getest (lekker de clown uit hangen en jezelf terug vinden in je mailbox).
Tevens kan je met de rechtermuisknop, de optie kiezen om op te nemen.
Samples:
Indoor:
Outdoor:
Hij schijnt tegen het licht in die bij de schuur hangt.
Ik kreeg nog de tip om hier een infrarood lamp in te doen, wij zien dat met onze ogen niet maar de camera registreert dat wel prima. Dat betekent dat het voor iemand erg donker is, maar de camera eigenlijk met licht filmt.
De app:
Via de app kan je live meekijken (erg grappig om op je telefoon te kijken en jezelf door jouw eigen huis te zien wandelen). Tevens kan je hier ook diverse aanpassingen doen.
Uiteraard kan deze app ook op de tablet.
Conclusie:
Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb, moet ik het hier mee doen.
Wat mij opvalt is dat ik mijzelf scherp en herkenbaar in beeld heb, en dat dus ook geldt voor een eventuele "intruder".
De camera voelt erg solide aan, van stevig materiaal en wordt geleverd met bevestigingsmateriaal.
De beelden zijn geschoten (printscreen) met de camera in mijn hand, hij hangt namelijk nog niet daar waar ik hem hebben wil.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |