abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149315558
Leuke review. Ik denk er ook wel eens aan om een GoPro of SJCAM te bestellen. Ik denk alleen niet dat ik m vaak gebruikt, dus een GoPro is wat zonde van het geld, maar dat geldt dus ook voor deze SJCAM.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 00:37:41 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149316346
met het instapmodel gopro van 150eur zie ik niet echt meer een meerwaarde in een chineese 'namaak' gopro
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_149316667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:37 schreef Jimbo het volgende:
met het instapmodel gopro van 150eur zie ik niet echt meer een meerwaarde in een chineese 'namaak' gopro
Lees jij wel een deeltje van de review? Het is gewoon een betere camera dan de Gopro + je hebt geen mogelijkheid tot bekijken van je filmpje op de gopro + je krijgt al een serieus basispakket aan gadgets bij de sjcam. Als je natuurlijk zekerheid wilt hebben neem je de gopro maar dat is bij elk product uit china
  dinsdag 3 februari 2015 @ 01:14:03 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_149316773
Goede review en het maakt een hoop duidelijk.

Door wifi en lichtgevoeligheid is dit natuurlijk perfect voor voyeurisme in bijv. C&A kleedhokjes.
Veilig op een afstandje alles op je telefoon opnemen :Y) Zoals je in het filmpje al zei, 60fps voor snelle bewegingen ^O^

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit apparaat omdat ik de prijs te hoog vind. Als je de btw erbij gaat tikken en gopro aanbiedingen gaat zoeken... Dit apparaat kan volgens mij gemakkelijk voor $100 verkocht worden. Ze hebben bij sjcam een beetje kapsones gekregen door het succes van de sj4000 en doen net alsof de gopro hero niet bestaat.

60fps, lichtgevoeligheid, wifi. Dat zijn mooie upgrades als ze onder de magische $100 blijven want het blijft een dubieus Chinees product en bedrijf. Je zag ook dat we hier massaal aan de sj4000 gingen door een coupon waardoor de prijs 60/65 euro werd.

Om toch even duidelijk aan te geven. Een Go Pro Hero heeft 2 jaar garantie, alle keurmerken, alle belastingen betaald. Een fabriek poept die dingen voor $20 uit.

Ik ben nieuwsgierig wat de prijs gaat doen in de toekomst.
pi_149317079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef monkeybrain het volgende:
want het blijft een dubieus Chinees product en bedrijf
leg eens uit wat er 'dubieus' is aan het product en bedrijf? Of is elk Chinees product / bedrijf dubieus? :P

zit te twijfelen tussen de 4000 en 5000+, of wachten op Xiaomi met zijn cam.

Nog een weekje voordat Xiaomi met een onthulling van hun gadget divisie komt ..kan miband v2 zijn, of maybe een actioncam

[ Bericht 10% gewijzigd door Kenzi op 03-02-2015 08:42:33 ]
pi_149319457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef monkeybrain het volgende:
Goede review en het maakt een hoop duidelijk.

Door wifi en lichtgevoeligheid is dit natuurlijk perfect voor voyeurisme in bijv. C&A kleedhokjes.
Veilig op een afstandje alles op je telefoon opnemen :Y) Zoals je in het filmpje al zei, 60fps voor snelle bewegingen ^O^

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit apparaat omdat ik de prijs te hoog vind. Als je de btw erbij gaat tikken en gopro aanbiedingen gaat zoeken... Dit apparaat kan volgens mij gemakkelijk voor $100 verkocht worden. Ze hebben bij sjcam een beetje kapsones gekregen door het succes van de sj4000 en doen net alsof de gopro hero niet bestaat.

60fps, lichtgevoeligheid, wifi. Dat zijn mooie upgrades als ze onder de magische $100 blijven want het blijft een dubieus Chinees product en bedrijf. Je zag ook dat we hier massaal aan de sj4000 gingen door een coupon waardoor de prijs 60/65 euro werd.

Om toch even duidelijk aan te geven. Een Go Pro Hero heeft 2 jaar garantie, alle keurmerken, alle belastingen betaald. Een fabriek poept die dingen voor $20 uit.

Ik ben nieuwsgierig wat de prijs gaat doen in de toekomst.
Klopt, daarom haal ik het ook aan als minpunt.
De prijs is voor een 'Chinese go pro' nog aan de prijs. Maargoed, de early adaptor betaald daar nu eenmaal voor :P.. Prijs wordt nu ook kunstmatig omhoog gehouden door SJCAM!

Ik heb van sommige al vernomen dat ook gearbest de coupon moet verwijderen..
maargoed, ze hebben momenteel 1-jarig bestaan ofzo en daarbij coupon GBBIR welke rechtgeeft op 8% sitewide! ( altijd leuk site wide coupons, moet buyincoins weer eens meekomen!)
Dus mocht de ander niet doen kun je hem hiermee misschien nog goedkoper krijgen..

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-126.html

Maar die prijs zal ongetwijfeld gaan dalen in de aankomende maanden denk ik.
Voordeel is dan ook dat je waarschijnlijk ook weer nieuwe firmware hebt = stabielere camera :).

Laatste puntje wat je aan haalt moet je gewoon rekening mee houden.
Als je uit china producten haalt weetje dat je geen producten haalt waar enige keurmerken aan zijn verbonden, dat je nog belasting KAN betalen al is de kans klein en dat het wat kutter is met garantie. Maar garantie heb je wel degelijk ook in china, en zeker met die nieuwe regeling van paypal (gratis retourneren) kan het nog wel eens handig zijn :)

Dank voor die tip van de C&A jonge! Het is voor ons te hopen dat de V&D niet failliet gaat.. :P
pi_149319540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 00:37 schreef Jimbo het volgende:
Want :)?

ik heb wat dingen aangehaald waarom ik dat juist wel die (die meerwaarde) in mijn review.
Wat zie jij dan als punt om toch voor het instap model van Go Pro te gaan :)?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 02:07 schreef Kenzi het volgende:

[..]

leg eens uit wat er 'dubieus' is aan het product en bedrijf? Of is elk Chinees product / bedrijf dubieus? :P

Nog een weekje voordat Xiaomi met een onthulling van hun gadget divisie komt ..kan miband v2 zijn, of maybe een actioncam
Mwehhh, ik denk niet dat Xiaomi met een actioncamera komt..
althans, niet het 4K model voor die hele lage prijs..

Mocht dat wel zo zijn, dan moet jij me maar namens tinydeal een sample sturen ter review hahah :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:22:50 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_149321188
quote:

[..]

Ik heb de sj4000 dus ik heb wel een idee hoe de sj5000 in elkaar zit.

Ze zijn dubieus omdat ze geen keurmerken hebben. Je moet dus maar afwachten of je accu niet spontaan in de fik vliegt en er geen kankerverwekkende stoffen in de behuizing zitten.

Ze zijn dubieus omdat in de review duidelijk naar voren komt dat het nog vol met bugs zit.
Ik heb ook met moeite goede updates gevonden voor de sj4000 want een support website hadden ze niet.

Ze zijn dubieus omdat de bouwkwaliteit absoluut niet a-merk is. Mijn soft-touch lak bladdert los en de voorkant krijgt flinke naden. Ook zit er een luchtbel in mijn scherm doordat deze loslaat?

Ze zijn dubieus omdat je voor garantie 25 euro kwijt bent aan verzendkosten en hun product alleen aantrekkelijk is met belastingontduiking.

Deze nadelen zijn prima zolang de prijs ook laag is. Nu willen ze concurreren met Gopro en Sony qua prijs :D Dan heb je toch een beetje grootheidswaanzin :Y
pi_149321569
Hoe werkt dat tracken een beetje?
Ik vul mijn code in op http://www.17track.net/en/, maar krijg dan iets uit Afghanistan richting Oekraïne.
Kan me niet heugen dat ik een AK47 heb besteld.

Edit: o via Singapore Post krijg ik al wat herkenbaarders. :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:46:54 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149321826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe werkt dat tracken een beetje?
Ik vul mijn code in op http://www.17track.net/en/, maar krijg dan iets uit Afghanistan richting Oekraïne.
Kan me niet heugen dat ik een AK47 heb besteld.

Edit: o via Singapore Post krijg ik al wat herkenbaarders. :D
Dat is een voorbeeld. ;( D'OH. :') Klik rechtsboven op 'Got it'.
Die uitleg is wel een beetje irritant telkens. We got it alright.
Verder natuurlijk tig opties in de OP genoemd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149321983
quote:
2015-02-03 01:50:15

SHIPPING NOTICE

Here is the tracking number of your parcel *****, and you can logon http://www.dhl.com/en.html to view the update shipment, which will be shown in 1-3 business days. It is estimated to arrive in 3~8business days in normal conditions. If not, please do not hesitate to contact us.
*O*
tablet 'onderweg'.. ("shipment information recieved".., hij is dus nog niet opgehaald..)
pi_149322044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat is een voorbeeld. ;( D'OH. :') Klik rechtsboven op 'Got it'.
Die uitleg is wel een beetje irritant telkens. We got it alright.
Verder natuurlijk tig opties in de OP genoemd.
Srry.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149322355
quote:
Quadcopter :P :

Xiaomi plan to target the quad-copter market
quote:
Xiaomi already offer an amazing range of products from phones, to tablets, accessories and even clothing, but how about the quad-copter market?

(...)

Today it was reported that Xiaomi have put together a team and invested in creating their own drones for sale in China. Apparently the current prototype is similar to the popular DJI phantom and can carry a GoPro style camera (possibly also a Xiaomi device), and will be more accessible due to low-cost pricing.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Downstar het volgende:
Mwehhh, ik denk niet dat Xiaomi met een actioncamera komt..
althans, niet het 4K model voor die hele lage prijs..
Mee eens.

Xiaomi is allerlei producten aan het uitspugen - van telefoons tot domoticaspul en controllers tot airconditioners - dus een actioncam zou best kunnen. Maar ze hun producten niet zó goedkoop.
Maar wat toen genoemd werd (4K 30fps, 1080p 120fps. e.d. voor $169) gaat 'm nooit worden.
Dat is wel heel erg goedkoop.

En ik ben het ook wel eens dat de SJ5000+ wel een beetje duur is; ding is ruim 2x zo duur als de SJ4000.
En het zet daar - technisch gezien - alleen 60fps. en wifi tegenover.
Wifi hoef ik niet * en 60fps. zou voor een actioncam sowieso al een vereiste moeten zijn IMHO.
Overigens; is de 60fps. ook wel daadwerkelijk 60fps. en niet gewoon 2x dezelfde frame?

Als GoPro straks (wat ongetwijfeld niet lang meer gaat duren) hun camera's weer gaat vernieuwen, dan zal de Hero ook vast een upgrade krijgen naar 1080p 60fps.
En als die dan nog steeds ¤125 gaat kosten dan is er geen enkele reden om voor een china-cam te gaan.

* Als het goed zou werken dan is het wel erg gaaf; zo kon men langs de baan meekijken bij m'n broer die een GoPro in z'n auto had. :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:08:24 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149322369
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Srry.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149322990
Weet iemand goedkoop mini buizen versterker voor koptelefoon? Mp4nation verkoopt helaas die dingen niet :(
pi_149323185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:32 schreef Athlon64x het volgende:
Weet iemand goedkoop mini buizen versterker voor koptelefoon? Mp4nation verkoopt helaas die dingen niet :(
Dat was de iRig geloof ik, moet je even rondzoeken.
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:50:24 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149323444
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Dat was de iRig geloof ik, moet je even rondzoeken.
iRig Pre is een XLR pre-amp voor microfoons. ;)

Ff op eBay zoeken naar 'tube amp'. Little Bear is wel leuk spul.
Is verder hier: DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin! ook nog wat over geouwehoerd. :Y
pi_149323560
16000MaH Xiaomi PB voor 12 dollar

Ken NewFrog eigenlijk alleen als betrouwbare webshop, maar deze prijs.. Hmm.
pi_149323677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Shefkee het volgende:
16000MaH Xiaomi PB voor 12 dollar

Ken NewFrog eigenlijk alleen als betrouwbare webshop, maar deze prijs.. Hmm.
Zo nep als wat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:00:19 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149323680
Kreeg ook al mail van ze met o.a. een USB meter: http://new.newfrog.com/p/(...)e-display-62995.html .
Hebben m'n e-mailadres denk ik via een van hun eBay-stores.
pi_149323769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:00 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ook al mail van ze met o.a. een USB meter: http://new.newfrog.com/p/(...)e-display-62995.html .
Hebben m'n e-mailadres denk ik via een van hun eBay-stores.
Ik heb niet zo'n vertrouwen in een shop die al bewust neppe shit verkoopt zoals die xiaomi powerbank. 16.000mah met maar 1 poort van 1a en een ingebouwde zaklamp. Kortom duidelijk nep dus.
Top 5 China producten
pi_149323873
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n vertrouwen in een shop die al bewust neppe shit verkoopt zoals die xiaomi powerbank. 16.000mah met maar 1 poort van 1a en een ingebouwde zaklamp. Kortom duidelijk nep dus.
Heb je ook gelijk in, maar is wel degelijk een betrouwbare shop hoor. Overigens staat ook nergens 'Original of genuine'.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:09:50 #98
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_149323911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk in, maar is wel degelijk een betrouwbare shop hoor. Overigens staat ook nergens 'Original of genuine'.
Nee maar er staat "Xiaomi" ;)
Dus daarmee implicieren ze dat wel, of ze moeten écht bij alles genuine gaan zetten ook alle chinese merken :p Gaar.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_149324507
Ik zoek een universele afstandsbediening......die zie ik hier eigenlijk nooit langskomen.

Heb tijden een Urc (ofa/kameleon) gehad maar wil nu goed werkende China remote. Een Logitech Harmony vind ik te duur......iemand tips?
pi_149324571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef marco_sire het volgende:
Ik zoek een universele afstandsbediening......die zie ik hier eigenlijk nooit langskomen.

Heb tijden een Urc (ofa/kameleon) gehad maar wil nu goed werkende China remote. Een Logitech Harmony vind ik te duur......iemand tips?
Tja...dat is dan zo'n product wat je denk ik toch het beste van een bekend merk kan halen. Juist omdat het iets is waarbij een goede support belangrijk is en de software die gewoon moet kloppen van zo'n ding omdat het anders klote werkt.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')