Lees jij wel een deeltje van de review? Het is gewoon een betere camera dan de Gopro + je hebt geen mogelijkheid tot bekijken van je filmpje op de gopro + je krijgt al een serieus basispakket aan gadgets bij de sjcam. Als je natuurlijk zekerheid wilt hebben neem je de gopro maar dat is bij elk product uit chinaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:37 schreef Jimbo het volgende:
met het instapmodel gopro van 150eur zie ik niet echt meer een meerwaarde in een chineese 'namaak' gopro
leg eens uit wat er 'dubieus' is aan het product en bedrijf? Of is elk Chinees product / bedrijf dubieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef monkeybrain het volgende:
want het blijft een dubieus Chinees product en bedrijf
Klopt, daarom haal ik het ook aan als minpunt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef monkeybrain het volgende:
Goede review en het maakt een hoop duidelijk.
Door wifi en lichtgevoeligheid is dit natuurlijk perfect voor voyeurisme in bijv. C&A kleedhokjes.
Veilig op een afstandje alles op je telefoon opnemenZoals je in het filmpje al zei, 60fps voor snelle bewegingen
![]()
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit apparaat omdat ik de prijs te hoog vind. Als je de btw erbij gaat tikken en gopro aanbiedingen gaat zoeken... Dit apparaat kan volgens mij gemakkelijk voor $100 verkocht worden. Ze hebben bij sjcam een beetje kapsones gekregen door het succes van de sj4000 en doen net alsof de gopro hero niet bestaat.
60fps, lichtgevoeligheid, wifi. Dat zijn mooie upgrades als ze onder de magische $100 blijven want het blijft een dubieus Chinees product en bedrijf. Je zag ook dat we hier massaal aan de sj4000 gingen door een coupon waardoor de prijs 60/65 euro werd.
Om toch even duidelijk aan te geven. Een Go Pro Hero heeft 2 jaar garantie, alle keurmerken, alle belastingen betaald. Een fabriek poept die dingen voor $20 uit.
Ik ben nieuwsgierig wat de prijs gaat doen in de toekomst.
Wantquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:37 schreef Jimbo het volgende:
met het instapmodel gopro van 150eur zie ik niet echt meer een meerwaarde in een chineese 'namaak' gopro
Mwehhh, ik denk niet dat Xiaomi met een actioncamera komt..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:07 schreef Kenzi het volgende:
[..]
leg eens uit wat er 'dubieus' is aan het product en bedrijf? Of is elk Chinees product / bedrijf dubieus?![]()
zit te twijfelen tussen de 4000 en 5000+, of wachten op Xiaomi met zijn cam.
Nog een weekje voordat Xiaomi met een onthulling van hun gadget divisie komt ..kan miband v2 zijn, of maybe een actioncam
Ik heb de sj4000 dus ik heb wel een idee hoe de sj5000 in elkaar zit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:07 schreef Kenzi het volgende:
[..]
leg eens uit wat er 'dubieus' is aan het product en bedrijf? Of is elk Chinees product / bedrijf dubieus?![]()
zit te twijfelen tussen de 4000 en 5000+, of wachten op Xiaomi met zijn cam.
Nog een weekje voordat Xiaomi met een onthulling van hun gadget divisie komt ..kan miband v2 zijn, of maybe een actioncam
Dat is een voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe werkt dat tracken een beetje?
Ik vul mijn code in op http://www.17track.net/en/, maar krijg dan iets uit Afghanistan richting Oekraïne.
Kan me niet heugen dat ik een AK47 heb besteld.
Edit: o via Singapore Post krijg ik al wat herkenbaarders.
quote:2015-02-03 01:50:15
SHIPPING NOTICE
Here is the tracking number of your parcel *****, and you can logon http://www.dhl.com/en.html to view the update shipment, which will be shown in 1-3 business days. It is estimated to arrive in 3~8business days in normal conditions. If not, please do not hesitate to contact us.
Srry.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld.D'OH.
Klik rechtsboven op 'Got it'.
Die uitleg is wel een beetje irritant telkens. We got it alright.
Verder natuurlijk tig opties in de OP genoemd.
Quadcopterquote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:07 schreef Kenzi het volgende:
quote:Xiaomi already offer an amazing range of products from phones, to tablets, accessories and even clothing, but how about the quad-copter market?
(...)
Today it was reported that Xiaomi have put together a team and invested in creating their own drones for sale in China. Apparently the current prototype is similar to the popular DJI phantom and can carry a GoPro style camera (possibly also a Xiaomi device), and will be more accessible due to low-cost pricing.
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Downstar het volgende:
Mwehhh, ik denk niet dat Xiaomi met een actioncamera komt..
althans, niet het 4K model voor die hele lage prijs..
Dat was de iRig geloof ik, moet je even rondzoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:32 schreef Athlon64x het volgende:
Weet iemand goedkoop mini buizen versterker voor koptelefoon? Mp4nation verkoopt helaas die dingen niet
iRig Pre is een XLR pre-amp voor microfoons.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat was de iRig geloof ik, moet je even rondzoeken.
Zo nep als wat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Shefkee het volgende:
16000MaH Xiaomi PB voor 12 dollar
Ken NewFrog eigenlijk alleen als betrouwbare webshop, maar deze prijs.. Hmm.
Ik heb niet zo'n vertrouwen in een shop die al bewust neppe shit verkoopt zoals die xiaomi powerbank. 16.000mah met maar 1 poort van 1a en een ingebouwde zaklamp. Kortom duidelijk nep dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:00 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ook al mail van ze met o.a. een USB meter: http://new.newfrog.com/p/(...)e-display-62995.html .
Hebben m'n e-mailadres denk ik via een van hun eBay-stores.
Heb je ook gelijk in, maar is wel degelijk een betrouwbare shop hoor. Overigens staat ook nergens 'Original of genuine'.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vertrouwen in een shop die al bewust neppe shit verkoopt zoals die xiaomi powerbank. 16.000mah met maar 1 poort van 1a en een ingebouwde zaklamp. Kortom duidelijk nep dus.
Nee maar er staat "Xiaomi"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar is wel degelijk een betrouwbare shop hoor. Overigens staat ook nergens 'Original of genuine'.
Tja...dat is dan zo'n product wat je denk ik toch het beste van een bekend merk kan halen. Juist omdat het iets is waarbij een goede support belangrijk is en de software die gewoon moet kloppen van zo'n ding omdat het anders klote werkt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef marco_sire het volgende:
Ik zoek een universele afstandsbediening......die zie ik hier eigenlijk nooit langskomen.
Heb tijden een Urc (ofa/kameleon) gehad maar wil nu goed werkende China remote. Een Logitech Harmony vind ik te duur......iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |