Rondingenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ben geen fan van zo'n slobberding. Komen de rondingen niet goed in uit.
Mij staat dat dus echt nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Die broek snijdt wel in mijn heupen.
Hoezo niet?quote:
Heeft Elf gemaakt, maar ik heb hele ielige kuitenquote:
Komt omdat je nogal brede heupen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Die broek snijdt wel in mijn heupen.
Werpheupen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat je nogal brede heupen hebt.
Bij Marianne in vergelijk, ben ik nog dikquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt of denk je dat gewoon zelf? Anders voortaan naar je werk fietsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Elf gemaakt, maar ik heb hele ielige kuiten
Ik denk dat mijn lengte/breedte verhouding iets minder gunstig is. Maar niet zodanig dat ik op dieet moet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt of denk je dat gewoon zelf? Anders voortaan naar je werk fietsen.
Als jij af zou vallen blijft er niks meer over.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn lengte/breedte verhouding iets minder gunstig is. Maar niet zodanig dat ik op dieet moet.
Heb jij net als Uccie ook iele kuiten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar bij jou ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij af zou vallen blijft er niks meer over.
Dat zal wel meespelen ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik draag nooit een strakke broek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij net als Uccie ook iele kuiten?
Komt omdat ik weer post, vindt ze intimiderend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Fatima al een tijdje niet gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |