Maak even een foto als het klaar is.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit maken http://www.ah.nl/allerhan(...)igratin-met-spinazie
Maak ik vaak voor mezelf, dan maak ik meteen voor 2-3 dagen. Nu eet mijn vriendje mee, hopelijk lust hij het ook.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto als het klaar is.
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit maken http://www.ah.nl/allerhan(...)igratin-met-spinazie
Maak ik vaak voor mezelf, dan maak ik meteen voor 2-3 dagen. Nu eet mijn vriendje mee, hopelijk lust hij het ook.
Wij hadden gewoon spaghetti met tomatensaus en rucola en peterselie en gehakt en gehaktballetjes. Of zo...quote:Op zondag 1 februari 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto als het klaar is.
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.quote:
Wat vreemd.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.
Jouw gifjes bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vooral dat herposten als het allang niet meer grappig is,.
Jammer.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nu even in een app te neuzen met medische foto's, die een vriend me aanbevolen heeft.GetsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Boerzoektvrouwkijkersquote:Op zondag 1 februari 2015 20:35 schreef Webschip het volgende:
Boer zoekt vrouw. Geert ging weer lekker los.
Het is ook heel erg allemaal.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BoerzoektvrouwkijkersDie hele geile geert hype
Kapot stuk.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net gewoon 2 eieren op de grond kapot laten vallen![]()
Wat was er precies niet leuk?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond het niet zo'n boeiende aflevering van BZV.
De cameraman vond dat wel een mooi beeld volgens mij.quote:
Als je het echt Johannes stijl doet plaats je de foto's ook nog eens.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb foto's van het hele proces gemaakt, zoals Johannes altijd doet. Het staat nu in de oven dus even wachten op het finalestuk.
Er gebeurde niet zoveel. Behalve de vunzigheid van Geert in de eerste 10 minuten.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was er precies niet leuk?
Ik heb niet gekeken.
Oh ja, moment.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het echt Johannes stijl doet plaats je de foto's ook nog eens.
Is hier een youtube van?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er gebeurde niet zoveel. Behalve de vunzigheid van Geert in de eerste 10 minuten.
Ja, dat vond Tem ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |