abonnement Unibet Coolblue
pi_149351013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:38 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde dat je dan dus meer geld overhoudt waarschijnlijk :P
Fatsoenlijk spel voor ongeveer ¤20 en 3DS XL voor rond de 110 ongeveer.
Maar marktplaats zal denk ik al overspoeld zijn/worden met "oude" 3ds-en. En op zich ben ik niet zo van het leuren. Daarom is die inruil best een chille actie :)
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_149351059
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:40 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Maar marktplaats zal denk ik al overspoeld zijn/worden met "oude" 3ds-en. En op zich ben ik niet zo van het leuren. Daarom is die inruil best een chille actie :)
Ja ik zie ze er steeds meer op staan en ook voor redelijk hoge prijzen. Mensen denken dat ze voor een 3DS XL nog 170 kunnen vangen en voor een DSi nog 110 :')
pi_149351370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:38 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde dat je dan dus meer geld overhoudt waarschijnlijk :P
Fatsoenlijk spel voor ongeveer ¤20 en 3DS XL voor rond de 110 ongeveer.
Punt is dat ik geen geleur wil hebben en meteen klaar wil zijn. En een non-XL levert in mijn geval niet zoveel meer op :+ En idd, er zullen nu aardig wat 3DSén op internet te verhandelen zijn, dus dan moet je nog je best gaan doen om op te vallen (met prijs of games) ook nog :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149351422
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Punt is dat ik geen geleur wil hebben en meteen klaar wil zijn. En een non-XL levert in mijn geval niet zoveel meer op :+ En idd, er zullen nu aardig wat 3DSén op internet te verhandelen zijn, dus dan moet je nog je best gaan doen om op te vallen (met prijs of games) ook nog :+
Ik ben nu gewoon sneaky aan het underpricen om goedkoop eentje te scoren voor mn zusje ;p
pi_149352548
Ik twijfel nog erg eerlijk gezegd. Ik ben hartstikke tevreden met m'n 3DS, zit geen krasje op en werkt nog prima. Maar ik ben bang dat we straks met de E3 te horen krijgen dat veel zo niet alle 3DS-games alleen werken op een New 3DS. En dan lijkt het inderdaad het verstandigst om nu snel te handelen voordat je je oude 3DS niet meer verkocht krijgt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_149353920
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik twijfel nog erg eerlijk gezegd. Ik ben hartstikke tevreden met m'n 3DS, zit geen krasje op en werkt nog prima. Maar ik ben bang dat we straks met de E3 te horen krijgen dat veel zo niet alle 3DS-games alleen werken op een New 3DS. En dan lijkt het inderdaad het verstandigst om nu snel te handelen voordat je je oude 3DS niet meer verkocht krijgt.
Same here. Daar ben ik ook bang voor. Vraag me ook af wat het extraatje is voor Majora's Mask op de N3ds tov de huidige.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_149354211
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:26 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Same here. Daar ben ik ook bang voor. Vraag me ook af wat het extraatje is voor Majora's Mask op de N3ds tov de huidige.
Camerabesturing met de C-stick. Plus natuurlijk beter 3D en snellere processor waardoor saven en terug naar het menu gaan sneller gaat. Niks wereldschokkends, maar als je het hebt wil je niet meer terug.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_149363113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:37 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Camerabesturing met de C-stick. Plus natuurlijk beter 3D en snellere processor waardoor saven en terug naar het menu gaan sneller gaat. Niks wereldschokkends, maar als je het hebt wil je niet meer terug.
Toch gelijk maar gepreorderd met Majoras Mask erbij. Die was sowieso al instant buy maar nu ook een zwarte 3DSXL erbij
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_149363327
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:26 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Same here. Daar ben ik ook bang voor. Vraag me ook af wat het extraatje is voor Majora's Mask op de N3ds tov de huidige.
Al een paar gigabyte van die 4GB-memorykaart naar de klote omdat je het spel pre-installed krijgt :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Donald Duck held woensdag 4 februari 2015 @ 18:16:45 #110
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149363448
Ik ga hem ook halen. M'n oude xl doe ik wel gratis weg aan een neefje denk ik, verkopen is zo'n gedoe
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games woensdag 4 februari 2015 @ 18:35:30 #111
181272 crew  Noppie2000
pi_149363912
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:04 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Toch gelijk maar gepreorderd met Majoras Mask erbij. Die was sowieso al instant buy maar nu ook een zwarte 3DSXL erbij
360 graden vrij bestuurbare camera met de c-stick, meer niet ;)
pi_149364590
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik twijfel nog erg eerlijk gezegd. Ik ben hartstikke tevreden met m'n 3DS, zit geen krasje op en werkt nog prima. Maar ik ben bang dat we straks met de E3 te horen krijgen dat veel zo niet alle 3DS-games alleen werken op een New 3DS. En dan lijkt het inderdaad het verstandigst om nu snel te handelen voordat je je oude 3DS niet meer verkocht krijgt.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:26 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Same here. Daar ben ik ook bang voor. Vraag me ook af wat het extraatje is voor Majora's Mask op de N3ds tov de huidige.
Dit is al bevestigd dacht ik. This is going to happen. Deze is krachtiger, heeft beter 3D beeld, betere kijkhoek en een C-stick. Die games die exclusive voor New 3DS zullen zijn gaan er komen ;)
pi_149369246
Nog 9 dagen :9

Ben echt benieuwd naar de N3DS
pi_149369490
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

360 graden vrij bestuurbare camera met de c-stick, meer niet ;)
Je vergeet de nieuwe games die alleen voor de New3DS gaan uitkomen ;)
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  Redactie Games woensdag 4 februari 2015 @ 20:50:25 #115
181272 crew  Noppie2000
pi_149369549
Ik reageerde volgens mij op je vraag wat het extraatje is voor MM op N3DS, meer niet :P
pi_149369602
Vraag me af of ze uberhaupt met veel exclusieve games gaan komen. DSi heeft ook niks boeiends gehad.
pi_149370138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt met veel exclusieve games gaan komen. DSi heeft ook niks boeiends gehad.
Zelda, xeno.....
pi_149370173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt met veel exclusieve games gaan komen. DSi heeft ook niks boeiends gehad.
je doet precies of er geen games zijn. nu nog niet maar n3ds heeft wel betere hardware en dat zal zeker wel gebruikt worden in de toekomst.
en je vergeet ook dat n3ds backward compatible is dus je kan nog altijd je DS spellen spelen.
als handheld kan je niet beter gaan dan een n3ds nu :P
ps vita is geen alternatief. dat is pas een handheld met geen games en de weinige games die er zijn. zijn allemaal pc ports die opeens dubbel zoveel kosten als de pc game.
pi_149370585
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zelda, xeno.....
Zelda is niet exclusief, Xenoblade wel, maar ook de enige die tot nu toe is aangekondigd?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:07 schreef redboyke het volgende:

[..]

je doet precies of er geen games zijn. nu nog niet maar n3ds heeft wel betere hardware en dat zal zeker wel gebruikt worden in de toekomst.
en je vergeet ook dat n3ds backward compatible is dus je kan nog altijd je DS spellen spelen.
als handheld kan je niet beter gaan dan een n3ds nu :P
Waar doe ik precies of er geen games voor zijn? Ik vraag me gewoon af wat het idee is achter de new 3ds. Het is toch niet neergezet als een compleet nieuwe handheld maar gewoon net als zoals de DSi/GBA SP uitvoeringen een verbetering van het huidige model? En zien we over 1-2 jaar een echte opvolger. Developers lopen behoorlijk risico als ze een new 3DS exclusive ontwikkelen aangezien ze dan een hele grote groep huidige 3ds bezitters laten vallen.
pi_149372130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Zelda is niet exclusief, Xenoblade wel, maar ook de enige die tot nu toe is aangekondigd?

[..]

Waar doe ik precies of er geen games voor zijn? Ik vraag me gewoon af wat het idee is achter de new 3ds. Het is toch niet neergezet als een compleet nieuwe handheld maar gewoon net als zoals de DSi/GBA SP uitvoeringen een verbetering van het huidige model? En zien we over 1-2 jaar een echte opvolger. Developers lopen behoorlijk risico als ze een new 3DS exclusive ontwikkelen aangezien ze dan een hele grote groep huidige 3ds bezitters laten vallen.
omdat ik het gevoel had dat je zo bedoelde. en ja dsi had eigenlijk alleen maar een camera upgrade.
dus daar kan je niet echt exclusieve titels voor verzinnen.
n3ds bied betere hardware. en mss dat klein beetje meer juice dat developers willen voor hun games. dus die exclusives zullen er wel komen. mss niet zo heel veel maar gewoon een grotere cartridge voor dubbele data voor 3ds en n3ds en dan betere graphics. toen ik geen 3ds had dacht ik ook van ah 3D is rommel. maar ook al springen die poppetjes er niet uit als in de advertenties het is een heel heel miniem verschil dat toch aangenaam is in veel gevallen.en ja voor jou kan een n3ds weggegooid geld zijn omdat je al een 3ds hebt maar er zijn er genoeg mensen die er geen hebben. voor de mensen die er geen hebben is het eigenlijk een nobrainer zo goed als even duur als een 3ds waarom zou je dan niet voor een n3ds kiezen?waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel remakes zijn van games?mensen houden van oude games maar willen ze niet spelen omdat de graphics crap zijn. en de mensen die het vroeger wel speelden kunnen nu hun 2de jeugd beleven.ik zou geen dos spel spelen maar steek het in een modern jasje en mss dat ik het wel speel.
pi_149372700
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

omdat ik het gevoel had dat je zo bedoelde. en ja dsi had eigenlijk alleen maar een camera upgrade.
dus daar kan je niet echt exclusieve titels voor verzinnen.
n3ds bied betere hardware. en mss dat klein beetje meer juice dat developers willen voor hun games. dus die exclusives zullen er wel komen. mss niet zo heel veel maar gewoon een grotere cartridge voor dubbele data voor 3ds en n3ds en dan betere graphics. toen ik geen 3ds had dacht ik ook van ah 3D is rommel. maar ook al springen die poppetjes er niet uit als in de advertenties het is een heel heel miniem verschil dat toch aangenaam is in veel gevallen.en ja voor jou kan een n3ds weggegooid geld zijn omdat je al een 3ds hebt maar er zijn er genoeg mensen die er geen hebben. voor de mensen die er geen hebben is het eigenlijk een nobrainer zo goed als even duur als een 3ds waarom zou je dan niet voor een n3ds kiezen?waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel remakes zijn van games?mensen houden van oude games maar willen ze niet spelen omdat de graphics crap zijn. en de mensen die het vroeger wel speelden kunnen nu hun 2de jeugd beleven.ik zou geen dos spel spelen maar steek het in een modern jasje en mss dat ik het wel speel.
DSi had ook een kleine CPU upgrade en 4x zoveel RAM. Beetje vergelijkbaar wat nu het geval is met de n3DS. De gpu in de n3DS is ook niet veranderd vergeleken met de 3DS. Vandaar mijn eerdere opmerkingen mbt exclusieve games.

Ik zou een n3DS ook zeker aanraden als je er nog geen hebt. Ben ook zelf wel erg benieuwd naar het ding. 3D is het eerste wat ik uitgezet heb omdat het gewoon niet lekker werkte op de 'oude'. Nu met Majora's Mask in aantocht lees ik al in veel reviews dat het zonder de C-stick een beetje 'clunky' aanvoelt. Vraag me alleen af of het voor mezelf nut heeft om nog te upgraden naar een n3DS als er misschien toch bijna geen (voor mij) boeiende exclusives komen, net als bij de DSi het geval was.
pi_149372822
Reviews voor Zelda

Game Informer: 9.25

Purists will decry the changes made to Majora’s Mask no matter how slight they may be, but I am seated firmly in the “change is good” camp. It’s everything you remember, but without the boredom or frustration related to the passage of time. Majora’s Mask was a game ahead of its time in 2000, and revisiting it under this new lens only confirms that sentiment. Whether you’re returning to Termina or visiting it for the first time, Majora’s Mask 3D is the ideal way to experience this classic.

Polygon: 9

The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D is the best version of a game that’s still unlike any other game ever made. And that makes this remake something very few remakes are: Unconditionally fresh.

Gamespot: 9

The overall package for Majora's Mask 3D preserves all the weird delight of the original game while lowering the barrier of entry for new players. There's still a lot that's challenging about the puzzles and fights, but a few minor tweaks make your hard-won heart containers and masks feel that much more satisfying. The changes to how you can control and manage time mean the otherwise dense Majora's Mask is comfortable for shorter play sessions, making it a great fit for the handheld. It's evident that Nintendo put a lot of thought into updating this classic, which takes the game beyond a simple remake to become a new-old classic.

IGN: 8.7

The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D proves that interesting game design and strong world-building never get old. Even 15 years later, it still delivers charming characters, tense resource management, and a world rife with personality. Despite some cumbersome menus and a single drag of a dungeon, Majora’s Mask is a great adventure that (repeatedly) stands the test of time.

and yes, they didn't like the water

Gamesradar: 4.5/5

Majora's Mask is still as much of a joy to experience as it was a decade and a half ago. Play it for the fancy graphics, the lighting, and the added portability if you want, but just make sure you play it. At first glance a sort-of sequel to Ocarina of Time that's long been seen as the quirky younger sibling that's not to everyone's taste, Majora's Mask blossoms into a sweet, scary, timeless tale that's a showcase of Nintendo's brand of creative genius at its most unconstrained. It might only be a remake - but it's only a remake of one of the most interesting, experimental games of its time.

Gametrailers: 8.5

At its core Majora’s Mask 3D is still an amazing game, but it’s impossible to overlook some of the flaws brought about by the new changes. Some of these alterations clearly improve the experience, but others diminish what could have been a superb remake. The visual overhaul is gorgeous, and the game has aged quite well to deliver a distinctly different Zelda game than what you found in Ocarina of Time. Despite some setbacks, Majora’s Mask 3D is an impressive achievement and one certainly worth the wait.
pi_149373144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Zelda is niet exclusief, Xenoblade wel, maar ook de enige die tot nu toe is aangekondigd?

klopt
quote:
Waar doe ik precies of er geen games voor zijn? Ik vraag me gewoon af wat het idee is achter de new 3ds. Het is toch niet neergezet als een compleet nieuwe handheld maar gewoon net als zoals de DSi/GBA SP uitvoeringen een verbetering van het huidige model? En zien we over 1-2 jaar een echte opvolger. Developers lopen behoorlijk risico als ze een new 3DS exclusive ontwikkelen aangezien ze dan een hele grote groep huidige 3ds bezitters laten vallen.
niemand weet wanneer er een echte opvolger komt :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149374660
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

klopt

[..]

niemand weet wanneer er een echte opvolger komt :)
E3 2017 is hij speelbaar, najaar 2017 of voorjaar 2018 in de winkel (afhankelijk van de regio uiteraard). Nintendo is wat dat betreft echt heel erg voorspelbaar. Dit is gewoon een laatste versie om nog even te cashen, zoals de GBA micro en de DSi.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Redactie Games woensdag 4 februari 2015 @ 23:04:57 #125
181272 crew  Noppie2000
pi_149374730
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

E3 2017 is hij speelbaar, najaar 2017 of voorjaar 2018 in de winkel (afhankelijk van de regio uiteraard). Nintendo is wat dat betreft echt heel erg voorspelbaar. Dit is gewoon een laatste versie om nog even te cashen, zoals de GBA micro en de DSi.
Kan me niet voorstellen dat we nog 3 jaar bezig gaan met 3ds. Twee jaar max.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')