BevindTquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:31 schreef Zolder het volgende:
Dat het witte huis zich niet in de staat Washington bevind
Ik snap er geen hout van. Probeer het nog eens, maar dan met interpunctie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
Niet echt iets wat ik jaren later begrepen heb, want ik begrijp het nog steeds niet maar wel voor het eerst mee gemaakt.
We hadden gister zoals elk jaar werk overleg, alleen nu ineens had iemand bedacht we gaan Chinees eten.
Hele middag al aan het ouwehoeren natuurlijk,
Chinees was er vraagt er een wil er iemand nog stil??? Zijn of hoe heet dat?
Zegt er een ja, ik dacht die maakt een geintje.
Maar der waren meerdere die hun ogen ook dicht deden? Waarom?
Ik was echt flabbergasted, voelde ineens heeeeeel ongemakkelijk,
Echt geen troll, ik was echt van uuh .....
Volgens mij ben ik echt wereldvreemd
Ik las het terug iddquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van. Probeer het nog eens, maar dan met interpunctie.
Ja, dan ben je heel wereldvreemd. Bidden, noem je dat. Je weet hopelijk wel wat dat is?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
Niet echt iets wat ik jaren later begrepen heb, want ik begrijp het nog steeds niet maar wel voor het eerst mee gemaakt.
We hadden gister zoals elk jaar werk overleg, alleen nu ineens had iemand bedacht we gaan Chinees eten.
Hele middag al aan het ouwehoeren natuurlijk,
Chinees was er vraagt er een wil er iemand nog stil??? Zijn of hoe heet dat?
Zegt er een ja, ik dacht die maakt een geintje.
Maar der waren meerdere die hun ogen ook dicht deden? Waarom?
Ik was echt flabbergasted, voelde ineens heeeeeel ongemakkelijk,
Echt geen troll, ik was echt van uuh .....
Volgens mij ben ik echt wereldvreemd
Ja maar voor wie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ja, dan ben je heel wereldvreemd. Bidden, noem je dat. Je weet hopelijk wel wat dat is?
Ik had de bami en gesneden kip al bijna in mijn handquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:38 schreef µ het volgende:
[..]
Beetje misschien, maar het zegt volgens mij vooral dat je met slimme mensen omgaat
Waarom denk je dat? Je snapte toch nog helemaal niet waarom het ging?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:55 schreef Geerd het volgende:
Maar waarschijnlijk heel veel mensen weer op de lange tenen getrapt zeker?
Nee he?
Grappig is dat toch
Dat was om te trollen, maar ik heb het echt nog nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Je snapte toch nog helemaal niet waarom het ging?
Ja jongen, je maakt wat mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was om te trollen, maar ik heb het echt nog nooit gemaakt.
Dan sta je best raar te kijken
Nee, maar je kunt vast ook nog wel een vrouwonvriendelijke opmerking bedenken.quote:
At jij vroeger nooit bij opa en oma/ klasgenoten/ vrienden / buren / de lokale vereniging? Bij collega's heb ik het nog nooit meegemaakt, maar elders vaak genoeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was om te trollen, maar ik heb het echt nog nooit gemaakt.
Dan sta je best raar te kijken
En omdat, wil de trol wel uitleggen, als ik wel meteen had gegeten werd ik niet meteen onthoofd.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt vast ook nog wel een vrouwonvriendelijke opmerking bedenken.
Ja ? Wie logeert er niet bij opa en oma maar ook daar niet/quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
At jij vroeger nooit bij opa en oma/ klasgenoten/ vrienden / buren / de lokale vereniging? Bij collega's heb ik het nog nooit meegemaakt, maar elders vaak genoeg.
Je wilt toch op tenen trappen? Is toch lollig?quote:
Ik ga niet meer reageren want te veel otquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilt toch op tenen trappen? Is toch lollig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |