Allemaal een salaris van 5K netto geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:58 schreef aloa het volgende:
Al langer is bekend dat medewerkers van gevangenissen gevoelig zijn voor omkoping, zeggen de onderzoekers.
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet..verbaasd me wel dat er blijkbaar niet veel aan gedaan wordt!
Terroristen kunnen worden opgesloten in een aparte afdeling met een zwaar regime en afzonderingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet..verbaasd me wel dat er blijkbaar niet veel aan gedaan wordt!
Het zal me niets verbazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:27 schreef Jareth het volgende:
Weet niet of het echt is, maar deze user geeft aan hoe
Criminelen gaan gewoon door in de cel
De zwaarste klap voor de georganiseerde misdaad van de laatste jaren zal de schrapping van Moszkowicz geweest zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:28 schreef raptorix het volgende:
Is toch allang bekend, overigens denk ik dat de topcriminelen liever gebruik maken van de diensten van advocaten dan van cipiers, een brief kan je gewoon meegeven aan een advocaat zonder dat deze op inhoud mag worden gechecked. Daarnaast is vanuit passage onderzoek al gebleken dat men vanuit de groepen aanstuurt op gebruik van bepaalde advocaten.
Behalve dan het terroriseren van fatsoenlijke burgers, DAN is ie opeens heel doortastend (vingerafdrukken in paspoort, structureel aftappen van burgers zonder enige verdenking of aanwijzing, overal camera's, opzetten van allerlei databases zonder enige noodzaak zoals reisbewegingen via kentekenplaten of OV-kaart.....om maar even een paar dwarsstraten te noemen die ik zo even uit de losse pols kan oplepelen).quote:Op zondag 1 februari 2015 02:35 schreef eight het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Niets doen is het handelsmerk van Opstelten
Is een kwestie van niet willen, niet van niet kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:39 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Terroristen kunnen worden opgesloten in een aparte afdeling met een zwaar regime en afzondering
Waarom topcriminelen niet?
Neu niet echt, type Mosko was al tijdje uit gratie, Mosko neem je vooral in politiek gemotiveerde trajecten waarbij je zeker wilt weten dat de rechter alert is, al was het maar vanwege de exposure, kortom je zet de boel op scherp, en een rechter zal veel minder op gevoel af gaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De zwaarste klap voor de georganiseerde misdaad van de laatste jaren zal de schrapping van Moszkowicz geweest zijn.
In Amerika word anders wel fors gestraft, maar ook daar gaan binnen de muren van een penetentiaire inrichting de zaken gewoon verder. het is gewoon iets wat je nooit echt helemaal aan banden kan leggen, ook al weet men dat het gebeurt.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ons strafrechtsysteem is bizar en naïef. Criminelen komen hier gewoon mee weg. In plaats dat ze extra straf krijgen en dat hun regime sterk wordt versoberd, kunnen ze ongestoord hun gang gaan.
In dit opzicht is Nederland net een bananenrepubliek.
Dat het gebeurt, is het punt niet eens. Dat ze er ongehinderd mee kunnen doorgaan, dat is pas écht erg.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Amerika word anders wel fors gestraft, maar ook daar gaan binnen de muren van een penetentiaire inrichting de zaken gewoon verder. het is gewoon iets wat je nooit echt helemaal aan banden kan leggen, ook al weet men dat het gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |