abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:08:38 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149643702
Ja hier stonden ook de panda en de poes op het verlanglijstje. Ik vond het te duur voor zomaar een cadeautje tussendoor, dus nu is het een mooi verjaardagscadeau. En inderdaad, dat over het hoofd maakt het extra fijn. Liefst nog een koptelefoon erbij. Nadeel is dat de haren zo in de knoop raken. En haren kammen vindt ze wel erg vervelend.

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 13-02-2015 22:57:12 ]
in de haak.
pi_149645605
mijn dames willen er ook een...
Ik vind ze behoorlijk aan de prijs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:13:46 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_149646540
Wat is het? :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:13:50 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149646547
Ik vind ze ook te duur, maar ik zie me eigenlijk nog wel overstag gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:15:23 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149646628
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het? :@
Een lekkere fleecedeken met capuchon.



Ik heb al een hele verzameling fleecedekens, want beide kinderen zijn er gek op, maar die capuchon is toch wel echt een hele grote extra voor mijn jongste. Ik twijfel nog.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:17:50 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_149646794
Hmmm. Da's misschien wel iets voor mijn jongste. Alhoewel, misschien voelt hij zich ook wel te oud. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_149646867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind ze ook te duur, maar ik zie me eigenlijk nog wel overstag gaan.
ik ook hoor :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 februari 2015 @ 21:55:46 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149648556
Ik kreeg net te horen dat de hond hier op het verlanglijstje staat, misschien maar fiftyfifty met haar doen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 februari 2015 @ 21:59:02 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149648701
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik kreeg net te horen dat de hond hier op het verlanglijstje staat, misschien maar fiftyfifty met haar doen.
O+

Geloof dat ik t ook nog wel zou kunnen waarderen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 16 februari 2015 @ 09:20:07 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149719032
Ik kan niet meer ontspannen. Ik loop nu al een week met enorme stress rond en wat ik ook doe, ik raak het niet of nauwelijks kwijt. Huis schoonmaken helpt een beetje. Gisteren bladeren geruimd hielp ook wel, maar zodra ik even zit gaat het mis.

Nou volg ik sinds kort een cursus mindfullness en tijdens de cursus lukt het me wel om echt te ontspannen. Heerlijk gevoel, maar ik krijg het niet voor elkaar om zelf zo'n ontspanningsoefening te doen. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat ook ooit zelf voor elkaar ga krijgen. Respect voor iedereen die dat wel kan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_149719386
Livelink, wat lastig. Heb je een rustig plekje in huis of helpt dat ook niet echt?
En iets van yoga oid, buitenshuis, misschien iets voor je? Ik gun het je zo :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_149719403
Eva heeft er eentje. Een konijn. Die heeft mijn moeder afgelopen jaar meegenomen bij de Primark in Portugal.
Ik kan me zo voorstellen dat ze binnenkort hier ook wel verkocht worden. En dan voor een leukere prijs.

  maandag 16 februari 2015 @ 09:52:07 #138
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149719635
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet meer ontspannen. Ik loop nu al een week met enorme stress rond en wat ik ook doe, ik raak het niet of nauwelijks kwijt. Huis schoonmaken helpt een beetje. Gisteren bladeren geruimd hielp ook wel, maar zodra ik even zit gaat het mis.

Nou volg ik sinds kort een cursus mindfullness en tijdens de cursus lukt het me wel om echt te ontspannen. Heerlijk gevoel, maar ik krijg het niet voor elkaar om zelf zo'n ontspanningsoefening te doen. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat ook ooit zelf voor elkaar ga krijgen. Respect voor iedereen die dat wel kan.
En een massage? Dat helpt soms enorm bij mij als het voelt alsof de stress gewoon diep in m'n lijf zit, en er niet meer uit wil. Komt het door het tandartsverhaal?
  maandag 16 februari 2015 @ 10:11:10 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149719949
Ja, o.a. het tandartsverhaal en de taxiperikelen, maar ook stress op mijn werk. En normaal zorgt werk bij mij voor ontspanning en dat ben ik nu even kwijt. Dus ik kom niet meer tot rust. En ik hou me zelf de hele tijd voor dat het bijna over is, maar dan komt er weer iets nieuws. En ik slaap nu slecht, heb hoofdpijn en voel het nu ook in mijn schouders. Eigenlijk zou ik stiekem wel even echt ziek willen zijn. Gewoon gelegitimeerd uitgeschakeld zijn. Maar ja, dan schaam ik me weer voor mijn eigen gedachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 16 februari 2015 @ 10:21:06 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149720140
Die gedachte lijkt me heel normaal hoor, als je zo gebukt gaat onder de stress. Het lijkt me ook helemaal niet gek om je even echt ziek te melden, of in elk geval even bij een huisarts aan te kloppen, want zo te lezen ben je nog maar weinig van echte overspannenheid verwijderd. Dit moet niet te lang duren! XXX
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2015 @ 10:21:32 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149720146
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet meer ontspannen. Ik loop nu al een week met enorme stress rond en wat ik ook doe, ik raak het niet of nauwelijks kwijt. Huis schoonmaken helpt een beetje. Gisteren bladeren geruimd hielp ook wel, maar zodra ik even zit gaat het mis.

Nou volg ik sinds kort een cursus mindfullness en tijdens de cursus lukt het me wel om echt te ontspannen. Heerlijk gevoel, maar ik krijg het niet voor elkaar om zelf zo'n ontspanningsoefening te doen. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat ook ooit zelf voor elkaar ga krijgen. Respect voor iedereen die dat wel kan.
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2015 @ 10:22:34 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149720159
Ik ben zo blij dat ik de beslissing gemaakt heb om hier naar Zwitserland te komen, dat geeft mij nu even de mogelijkheid om overal wat afstand van te nemen en daardoor me zoveel beter door voel.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 16 februari 2015 @ 10:30:49 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_149720284
Dat kan ik me voorstellen, Ynske. En dan is Zwitserland ook nog even een superomgeving om afstand te kunnen nemen. Hoe lang kun je daar nog blijven?

Trui, ik ben al bij de huisarts geweest en loop bij een psycholoog, maar ik moest de afspraak van afgelopen vrijdag afzeggen omdat ik moest overwerken omdat al mijn collega's vrij hadden genomen (carnaval, wintersport). En de eerstvolgende afspraak kon pas weer half maart. En ik ben eigenlijk heel boos op mezelf omdat ik niet assertiever ben geweest tegen mijn collega's. Of eigenlijk omdat ik naar mijn idee wel assertief genoeg was, maar ze gewoon niet naar me hebben geluisterd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2015 @ 10:54:46 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149720733
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:30 schreef livelink het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Ynske. En dan is Zwitserland ook nog even een superomgeving om afstand te kunnen nemen. Hoe lang kun je daar nog blijven?

Trui, ik ben al bij de huisarts geweest en loop bij een psycholoog, maar ik moest de afspraak van afgelopen vrijdag afzeggen omdat ik moest overwerken omdat al mijn collega's vrij hadden genomen (carnaval, wintersport). En de eerstvolgende afspraak kon pas weer half maart. En ik ben eigenlijk heel boos op mezelf omdat ik niet assertiever ben geweest tegen mijn collega's. Of eigenlijk omdat ik naar mijn idee wel assertief genoeg was, maar ze gewoon niet naar me hebben geluisterd.
Op dit moment staat eind maart nog als einddatum, maar dat zou zo best nog wel langer kunnen worden.

Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 16 februari 2015 @ 11:24:19 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149721314
oh bah wat vervelend livelink, dat je je ook nog genegeerd voelde door collega's. :{ :(

ynske, dat klinkt heerlijk. voor hoe lang zit je daar?
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2015 @ 11:26:07 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149721348
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:24 schreef trui het volgende:
oh bah wat vervelend livelink, dat je je ook nog genegeerd voelde door collega's. :{ :(

ynske, dat klinkt heerlijk. voor hoe lang zit je daar?
ik ben nu 4 weken hier. en dan tot eind maart.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_149721444
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:30 schreef livelink het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, Ynske. En dan is Zwitserland ook nog even een superomgeving om afstand te kunnen nemen. Hoe lang kun je daar nog blijven?

Trui, ik ben al bij de huisarts geweest en loop bij een psycholoog, maar ik moest de afspraak van afgelopen vrijdag afzeggen omdat ik moest overwerken omdat al mijn collega's vrij hadden genomen (carnaval, wintersport). En de eerstvolgende afspraak kon pas weer half maart. En ik ben eigenlijk heel boos op mezelf omdat ik niet assertiever ben geweest tegen mijn collega's. Of eigenlijk omdat ik naar mijn idee wel assertief genoeg was, maar ze gewoon niet naar me hebben geluisterd.
als een eerdere afspraak niet mogelijk is, misschien een belafspraak? half maart klinkt niet zo ver weg, maar kan heel lang voelen als je nu al over je max zit.

niet gehoord worden door collega's is ook niet fijn :(
pi_149721574
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:20 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet meer ontspannen. Ik loop nu al een week met enorme stress rond en wat ik ook doe, ik raak het niet of nauwelijks kwijt. Huis schoonmaken helpt een beetje. Gisteren bladeren geruimd hielp ook wel, maar zodra ik even zit gaat het mis.
Ik ken dat ja. En eerder dacht ik dat het lag aan het feit dat ik zo druk was op zoek naar werk en geen structuur had. Nu heb ik werk (en structuur) en nu gaat het helemaal mis.

Ik doe geen cursussen en zou me weer moeten melden bij de huisarts om te kijken wat het beste is voor me.
De afspraak was eind vorig jaar dat ik zou aankijken wat structuur voor me deed. Nou dat weet ik inmiddels :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149722017
Wat vervelend Livelink, zeker als je het in de schouders voelt. Ik heb dat in mijn theaterverleden vaak gehad, heel vervelend.

Ynske, ben je langdurig op vakantie? Of zit je in een kuur-oord of iets dergelijks? :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 februari 2015 @ 11:59:09 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_149722026
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat vervelend Livelink, zeker als je het in de schouders voelt. Ik heb dat in mijn theaterverleden vaak gehad, heel vervelend.

Ynske, ben je langdurig op vakantie? Of zit je in een kuur-oord of iets dergelijks? :D
Nee, ik heb een baan aangeboden gekregen op projectbasis in Zwitserland.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')