Affiliate?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:58 schreef Kerol het volgende:
Iemand ervaring in de gezondheidniche? Ben momenteel met een gigantisch project bezig, vraag me af hoe jullie praktijken benaderen om te adverteren op je site?
Doe jij voor al je websites SEO, met name linkbuilding, zelf of besteed je dat uit?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Blester het volgende:
[..]
95% van mijn websites draaien op passief inkomen. Ik vind ¤3000 P/M voor een adult website nog wel meevallen, dat is ¤100 per dag.
Probleem is wel dat adult steeds vaker gratis is, je moet dus wel slim te werk gaan.
Ik vertrouw dat niet (snel) aan externe partijen toe, dus doe vrijwel alles zelf in combinatie met enkele samenwerkingen.quote:Op zondag 22 februari 2015 08:56 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Doe jij voor al je websites SEO, met name linkbuilding, zelf of besteed je dat uit?
Ik doe hetzelfde. Er gaat niets boven een goed eigen netwerkquote:Op zondag 22 februari 2015 09:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet (snel) aan externe partijen toe, dus doe vrijwel alles zelf in combinatie met enkele samenwerkingen.
Dat is inderdaad ook de reden dat ik het zelf doe. Kost me wel enorm veel tijd om andere blogs/sites te benaderen en een samenwerking te krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2015 09:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet (snel) aan externe partijen toe, dus doe vrijwel alles zelf in combinatie met enkele samenwerkingen.
Tip: iedereen eenmalig benaderen en direct in de mail vragen of je vaker mag mailen. Allemaal aan 1 bestand toevoegen en mass-mail versturen als je nieuwe links zoekt.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:26 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook de reden dat ik het zelf doe. Kost me wel enorm veel tijd om andere blogs/sites te benaderen en een samenwerking te krijgen.
Nog even over black hat gesproken, het kan wel degelijk profijtelijk zijn. ik heb er jarenlang stabiel ¤2000 p/m mee verdiend op letterlijk 100% autopilot. Helaas is er vorige week wel een einde aan gekomenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:32 schreef Blester het volgende:
[..]
BHW is inderdaad lachen. 9 op de 10 mensen zijn daar miljonair als je de posts mag geloven
Het feit dat jij ¤2000 P/M hebt verdiend met troep van BHW zou erop moeten wijzen dat BHW niet gewoon een hoop bullshit bij elkaar is? Lijkt me niet echt een zuivere onderbouwing.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DeeltjeV2 het volgende:
[..]
Nog even over black hat gesproken, het kan wel degelijk profijtelijk zijn. ik heb er jarenlang stabiel ¤2000 p/m mee verdiend op letterlijk 100% autopilot. Helaas is er vorige week wel een einde aan gekomen
Nu maar weer verder werken aan iets duurzaams, levert toch wat meer voldoening en minder onzekerheid op. Al was het wel fijn zolang het duurde
Aangezien het 0 minuten tijd kostte kan je het in principe oneindig opschalen, als je daar zin in hebt. Op een legale manier waar je vaak moeite moet doen om waardevolle content te blijven leveren gaat dat toch wat lastiger.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Zegt niets, ¤2000 pm is geen miljonair en op heel veel manieren mogelijk.
Heb ik ook deels gedaan, en deels gewoon genoten van de vrije tijd. Dat laatste is ook wat ik al zei, maar ik neem liever wat meer risico voor meer winst. En uit de praktijk bleek dat het enige risico in mijn geval was dat het ooit plotseling zou kunnen stoppen, door een ban dus, maar zonder verdere gevolgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Het feit dat jij ¤2000 P/M hebt verdiend met troep van BHW zou erop moeten wijzen dat BHW niet gewoon een hoop bullshit bij elkaar is? Lijkt me niet echt een zuivere onderbouwing.
Maargoed, nu ben je dus blijkbaar alles kwijt (penalty, ban?). Had je die ¤2.000 PM dan niet beter in een White Hat project kunnen investeren?
Black Hat is prima om te gebruiken om te investeren in White Hat, maar imo niet om een stabiel inkomen op te bouwen.
Thvd, je redenering is wat al te kort door de bocht... Je eerste zin klopt op zich wel, maar biedt jou niet zonder meer alle rechten die jij veronderstelt daardoor te hebben. In elk geval sta je uiterst zwak als je iemand anders wil verbieden om een domeinnaam te gebruiken die misschien met jouw bedrijfsnaam wordt geassocieerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef Thvd het volgende:
[..]
Mijn handelsnaam is juridisch gezien beschermd doordat ik hem gebruik, ook al heb ik hem niet gedeponeerd als merk. Inderdaad hoeft een handelsnaam niet altijd uniek te zijn, maar aangezien mijn afzetgebied heel Nederland is (mijn voornaamste werkzaamheden spelen zich op internet af), is inbreuk door een ander bedrijf onrechtmatig.
De rechten die ik veronderstel te hebben die heb ik ook daadwerkelijk gezien mijn situatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef LeefNu het volgende:
[..]
Thvd, je redenering is wat al te kort door de bocht... Je eerste zin klopt op zich wel, maar biedt jou niet zonder meer alle rechten die jij veronderstelt daardoor te hebben. In elk geval sta je uiterst zwak als je iemand anders wil verbieden om een domeinnaam te gebruiken die misschien met jouw bedrijfsnaam wordt geassocieerd.
Maar wel begrijpbaar. Ik zit aan de advertiser kant en ik zie dat display niet meer is wat het ooit was. Social en search zijn gewoon veel beter dan display.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef WebBeestje het volgende:
Thvd kun je niet een voorbeeld geven met een andere naam zodat het wat duidelijker is?
Net even de stats in Adsense bekeken en mijn gemiddelde CPC is nu op het laagste niveau sinds ik begon met Adsense. Wel in de financiële sector dus zo erg is het ook niet maar -30% in 3 jaar voor de CPC is wel behoorlijk. Gelukkig heb ik door experimenten mijn CTR meer dan verdubbeld in die tijd. Al met al dus er op vooruit gegaan. Misschien komt de daling in CPC ook omdat ik sinds de zomer vorig jaar ook redelijk wat inkomsten heb op basis van CPM en dit zorgt voor minder vertoningen van mijn Adsense banners.
Ik ook ongeveer -30% en voornamelijk in financiële sector. M'n CTR is ook gestegen maar met zo'n lage CPC is het nog minder winst dan voorgaande maanden. Maar ik moet toegeven dat mn bezoekersaantallen ook wel wat gedaald zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef WebBeestje het volgende:
Thvd kun je niet een voorbeeld geven met een andere naam zodat het wat duidelijker is?
Net even de stats in Adsense bekeken en mijn gemiddelde CPC is nu op het laagste niveau sinds ik begon met Adsense. Wel in de financiële sector dus zo erg is het ook niet maar -30% in 3 jaar voor de CPC is wel behoorlijk. Gelukkig heb ik door experimenten mijn CTR meer dan verdubbeld in die tijd. Al met al dus er op vooruit gegaan. Misschien komt de daling in CPC ook omdat ik sinds de zomer vorig jaar ook redelijk wat inkomsten heb op basis van CPM en dit zorgt voor minder vertoningen van mijn Adsense banners.
M'n tips nog geholpen voor de CTR?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
M'n CTR is ook gestegen maar met zo'n lage CPC is het nog minder winst dan voorgaande maanden.
Mijn Google accountmanager zou mij gisterochtend bellen over DFP. Niks gehoord. Eens even mailen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Jawel. Maar Google accountmanager regelt wat dat betreft de boel voor een groot deel, kan er niet veel over zeggen
Ik heb zo'n melding nooit gekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:52 schreef Kemestry het volgende:
Wel grappig die AdSense prestaties. Weet iemand toevallig of er ergens binnen AdSense een overzicht is met alle behaalde prestaties? Ik kan het niet vinden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |