abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:28:59 #251
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_149890687
Dan moeten ze dat eerst legaliseren. Daarna zal je het ongetwijfeld zien. Tot die tijd kon je het in elk geval verkopen op Silk Road. :+
pi_149891474
Iemand ervaring in de gezondheidniche? Ben momenteel met een gigantisch project bezig, vraag me af hoe jullie praktijken benaderen om te adverteren op je site?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:10:42 #253
340341 Blester
Membre très utile
pi_149891839
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:58 schreef Kerol het volgende:
Iemand ervaring in de gezondheidniche? Ben momenteel met een gigantisch project bezig, vraag me af hoe jullie praktijken benaderen om te adverteren op je site?
Affiliate?

Pas bedrijven benaderen als je echt wat te bieden hebt. Je moet duidelijk kunnen overleggen welke resultaten ze kunnen verwachten, binnen welk termijn en voor welk bedrag. 'Ik heb 30.000 bezoekers P/M, wil je adverteren?' werkt bij de grotere partijen in de gezondheidsniche niet. Een lokale tandarts stelt natuurlijk veel minder eisen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_149911651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Blester het volgende:

[..]

95% van mijn websites draaien op passief inkomen. Ik vind ¤3000 P/M voor een adult website nog wel meevallen, dat is ¤100 per dag.

Probleem is wel dat adult steeds vaker gratis is, je moet dus wel slim te werk gaan.
Doe jij voor al je websites SEO, met name linkbuilding, zelf of besteed je dat uit?
  zondag 22 februari 2015 @ 09:32:40 #255
340341 Blester
Membre très utile
pi_149911978
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:56 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Doe jij voor al je websites SEO, met name linkbuilding, zelf of besteed je dat uit?
Ik vertrouw dat niet (snel) aan externe partijen toe, dus doe vrijwel alles zelf in combinatie met enkele samenwerkingen.
  maandag 23 februari 2015 @ 09:04:58 #256
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_149946305
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 09:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik vertrouw dat niet (snel) aan externe partijen toe, dus doe vrijwel alles zelf in combinatie met enkele samenwerkingen.
Ik doe hetzelfde. Er gaat niets boven een goed eigen netwerk :)
pi_149946700
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 09:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook de reden dat ik het zelf doe. Kost me wel enorm veel tijd om andere blogs/sites te benaderen en een samenwerking te krijgen.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:36:07 #258
340341 Blester
Membre très utile
pi_149952990
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:26 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook de reden dat ik het zelf doe. Kost me wel enorm veel tijd om andere blogs/sites te benaderen en een samenwerking te krijgen.
Tip: iedereen eenmalig benaderen en direct in de mail vragen of je vaker mag mailen. Allemaal aan 1 bestand toevoegen en mass-mail versturen als je nieuwe links zoekt.
pi_149974860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:32 schreef Blester het volgende:

[..]

BHW is inderdaad lachen. 9 op de 10 mensen zijn daar miljonair als je de posts mag geloven ^O^
Nog even over black hat gesproken, het kan wel degelijk profijtelijk zijn. ik heb er jarenlang stabiel ¤2000 p/m mee verdiend op letterlijk 100% autopilot. Helaas is er vorige week wel een einde aan gekomen ;(

Nu maar weer verder werken aan iets duurzaams, levert toch wat meer voldoening en minder onzekerheid op. Al was het wel fijn zolang het duurde ~:)
pi_149975121
Zegt niets, ¤2000 pm is geen miljonair en op heel veel manieren mogelijk.
Facts don't care about your feelings
  maandag 23 februari 2015 @ 23:37:43 #261
340341 Blester
Membre très utile
pi_149975255
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef DeeltjeV2 het volgende:

[..]

Nog even over black hat gesproken, het kan wel degelijk profijtelijk zijn. ik heb er jarenlang stabiel ¤2000 p/m mee verdiend op letterlijk 100% autopilot. Helaas is er vorige week wel een einde aan gekomen ;(

Nu maar weer verder werken aan iets duurzaams, levert toch wat meer voldoening en minder onzekerheid op. Al was het wel fijn zolang het duurde ~:)
Het feit dat jij ¤2000 P/M hebt verdiend met troep van BHW zou erop moeten wijzen dat BHW niet gewoon een hoop bullshit bij elkaar is? Lijkt me niet echt een zuivere onderbouwing.

Maargoed, nu ben je dus blijkbaar alles kwijt (penalty, ban?). Had je die ¤2.000 PM dan niet beter in een White Hat project kunnen investeren?

Black Hat is prima om te gebruiken om te investeren in White Hat, maar imo niet om een stabiel inkomen op te bouwen.
pi_149975415
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Zegt niets, ¤2000 pm is geen miljonair en op heel veel manieren mogelijk.
Aangezien het 0 minuten tijd kostte kan je het in principe oneindig opschalen, als je daar zin in hebt. Op een legale manier waar je vaak moeite moet doen om waardevolle content te blijven leveren gaat dat toch wat lastiger.
pi_149975469
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef Blester het volgende:

[..]

Het feit dat jij ¤2000 P/M hebt verdiend met troep van BHW zou erop moeten wijzen dat BHW niet gewoon een hoop bullshit bij elkaar is? Lijkt me niet echt een zuivere onderbouwing.

Maargoed, nu ben je dus blijkbaar alles kwijt (penalty, ban?). Had je die ¤2.000 PM dan niet beter in een White Hat project kunnen investeren?

Black Hat is prima om te gebruiken om te investeren in White Hat, maar imo niet om een stabiel inkomen op te bouwen.
Heb ik ook deels gedaan, en deels gewoon genoten van de vrije tijd. Dat laatste is ook wat ik al zei, maar ik neem liever wat meer risico voor meer winst. En uit de praktijk bleek dat het enige risico in mijn geval was dat het ooit plotseling zou kunnen stoppen, door een ban dus, maar zonder verdere gevolgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door DeeltjeV2 op 23-02-2015 23:58:29 ]
pi_149986814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef Thvd het volgende:

[..]

Mijn handelsnaam is juridisch gezien beschermd doordat ik hem gebruik, ook al heb ik hem niet gedeponeerd als merk. Inderdaad hoeft een handelsnaam niet altijd uniek te zijn, maar aangezien mijn afzetgebied heel Nederland is (mijn voornaamste werkzaamheden spelen zich op internet af), is inbreuk door een ander bedrijf onrechtmatig.

Thvd, je redenering is wat al te kort door de bocht... Je eerste zin klopt op zich wel, maar biedt jou niet zonder meer alle rechten die jij veronderstelt daardoor te hebben. In elk geval sta je uiterst zwak als je iemand anders wil verbieden om een domeinnaam te gebruiken die misschien met jouw bedrijfsnaam wordt geassocieerd.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:43 #265
340341 Blester
Membre très utile
pi_150003950
Ah, we kunnen weer een brood extra pakken bij de boodschappen zo te zien ^O^
pi_150004976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef LeefNu het volgende:

[..]

Thvd, je redenering is wat al te kort door de bocht... Je eerste zin klopt op zich wel, maar biedt jou niet zonder meer alle rechten die jij veronderstelt daardoor te hebben. In elk geval sta je uiterst zwak als je iemand anders wil verbieden om een domeinnaam te gebruiken die misschien met jouw bedrijfsnaam wordt geassocieerd.
De rechten die ik veronderstel te hebben die heb ik ook daadwerkelijk gezien mijn situatie.

Er is trouwens niet gezegd dat er sprake is van een bedrijfsnaam/domeinnaam die wordt geassocieerd met mijn bedrijfsnaam, er is sprake van exact dezelfde naam.
pi_150015721
Thvd kun je niet een voorbeeld geven met een andere naam zodat het wat duidelijker is?

Net even de stats in Adsense bekeken en mijn gemiddelde CPC is nu op het laagste niveau sinds ik begon met Adsense. Wel in de financiële sector dus zo erg is het ook niet maar -30% in 3 jaar voor de CPC is wel behoorlijk. Gelukkig heb ik door experimenten mijn CTR meer dan verdubbeld in die tijd. Al met al dus er op vooruit gegaan. Misschien komt de daling in CPC ook omdat ik sinds de zomer vorig jaar ook redelijk wat inkomsten heb op basis van CPM en dit zorgt voor minder vertoningen van mijn Adsense banners.
pi_150017158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef WebBeestje het volgende:
Thvd kun je niet een voorbeeld geven met een andere naam zodat het wat duidelijker is?

Net even de stats in Adsense bekeken en mijn gemiddelde CPC is nu op het laagste niveau sinds ik begon met Adsense. Wel in de financiële sector dus zo erg is het ook niet maar -30% in 3 jaar voor de CPC is wel behoorlijk. Gelukkig heb ik door experimenten mijn CTR meer dan verdubbeld in die tijd. Al met al dus er op vooruit gegaan. Misschien komt de daling in CPC ook omdat ik sinds de zomer vorig jaar ook redelijk wat inkomsten heb op basis van CPM en dit zorgt voor minder vertoningen van mijn Adsense banners.
Maar wel begrijpbaar. Ik zit aan de advertiser kant en ik zie dat display niet meer is wat het ooit was. Social en search zijn gewoon veel beter dan display.

Ik doe nauwelijks nog iets actiefs met adwords display behalve een lage cpc bid en af en toe een paar Publishers op managed die een hogere cpc bid krijgen.

Er zit gewoon teveel niet converterende rotzooi tussen. Premium direct display werkt nog wel goed :)
pi_150019059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef WebBeestje het volgende:

Ik ook ongeveer -30% en voornamelijk in financiële sector. M'n CTR is ook gestegen maar met zo'n lage CPC is het nog minder winst dan voorgaande maanden. Maar ik moet toegeven dat mn bezoekersaantallen ook wel wat gedaald zijn.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:45:04 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_150019467
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

M'n CTR is ook gestegen maar met zo'n lage CPC is het nog minder winst dan voorgaande maanden.
M'n tips nog geholpen voor de CTR?

Een CPC van tussen de ¤0,10 en ¤0,20 vind ik nog steeds goed betaald, als je kijkt naar wat andere programma's geven. Maar tegenwoordig levert affiliate in de meeste niches een hogere CPM op.
pi_150020350
Wel wat, m'n CTR is gestegen van rond de 0,80% naar 1,20%. Op zich nog matig, maar geen slechte stijging. Alleen m'n inkomsten zijn alsnog gedaald door dalende bezoekers en CPC ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:09:30 #272
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_150021499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef Blester het volgende:

[..]

Jawel. Maar Google accountmanager regelt wat dat betreft de boel voor een groot deel, kan er niet veel over zeggen ;)
Mijn Google accountmanager zou mij gisterochtend bellen over DFP. Niks gehoord. Eens even mailen. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:17:33 #273
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_150021708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:52 schreef Kemestry het volgende:
Wel grappig die AdSense prestaties. Weet iemand toevallig of er ergens binnen AdSense een overzicht is met alle behaalde prestaties? Ik kan het niet vinden.

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n melding nooit gekregen. :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_150028482
Hulp gezocht beste fok frinden!

Op dit moment heb ik een website met een product vergelijker. Nu heb ik 2 paginas die samen gevoegd moeten worden voor de vergelijker. Echter ranken beide paginas op elk eigen waardevolle keywords. Hoe samen te voegen zonder verlies van mn ranking? Op beide paginas dezelfde product vergelijker is dubbel en dus niet professioneel.

Benieuwd naar jullie input! :)
pi_150036724
Ik zie net dat een afbeelding van mijn website is gekopieerd voor een webshop en dat ze de afbeelding ook gebruiken in een adsense banner. Zouden jullie verzoek doen om te verwijderen of meer? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')