hebben ze weleens gevraagd bij solicitatie. hoef zeg maar geen trapje te pakken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:38 schreef hottentot het volgende:
Wat heeft je lengte ermee te maken?
Vogelverschrikker lijkt me gezien je lengte een goede optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:36 schreef tailfox het volgende:
Hoi FOK!ers,
Ben gestopt (verplicht ) met mijn studie om volgend jaar weer te beginnen.
n
Nu wil ik tot die gaan werken.
liefst nog een beetje opleiding gericht. (opleiding Technische Informatica dus alles wat een beetje met elektronica te maken heeft is goed)
ik woon in omgeving DB.
maar ben benieuwd waar ik zal kunnen werken.
mijn CV
gewerkt bij de mac donalds
-bijenkorf(kassa en achter in magazijn ).
-burgerking
-fruitteeld
-data management
-in een plastic fabriek
-cafetaria waar ik nogsteeds werk als afwasser en ober.
maar nu heb ik tijd en wil ik full time gaan werken.
ben trouwens 19 en 195 cm
ga ik ook wel doen maar is vooral savonds werk. plus verdient niet zo lekker en is ook niet dat ik denk leuk.quote:
de kans is praktisch 1 dat je niet iets vindt wat meer betaald hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga ik ook wel doen maar is vooral savonds werk. plus verdient niet zo lekker en is ook niet dat ik denk leuk.
maar liever werk ik ook ergens anders
nouja dan iets fijnere tijden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de kans is praktisch 1 dat je niet iets vindt wat meer betaald hoor.
Toen ik 19 was werkte ik 2 jaar fulltime van 8 tot half 5 bij een helpdesk. Het was een amerikaanse helpdesk tegen toen het volwassen minimumloon. Deze bestaat echter niet meer.quote:
dat gebeurt toch machinaal tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Travel. het volgende:
195cm, wat is je schoenmaat? Misschien kan je druiven stampen?
Nee hoor, in Bangladesh staan tientallen fabrieken waar mensen met grote voeten druiven stampen, dan krijgt het het label 'handmade'.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat gebeurt toch machinaal tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:49 schreef Travel. het volgende:
Uhm, er zitten wat taalfoutjes in je op.
42 maar even sireus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Travel. het volgende:
195cm, wat is je schoenmaat? Misschien kan je druiven stampen?
Niet eens 'footmade'quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor, in Bangladesh staan tientallen fabrieken waar mensen met grote voeten druiven stampen, dan krijgt het het label 'handmade'.
jup.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bijna 2 meter en dan zulke kleine voeten joh?
ik vermoed dat TS een vrouw is. Voeten van vrouwen zijn altijd wat kleiner dan die van mannen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bijna 2 meter en dan zulke kleine voeten joh?
Als je niet wilt dat mensen daarop reageren dan moet je geen antwoord geven op die vragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
maar OT hebben jullie nog geweldige ideeen
Waarom neem je geen taalcursus Nederlands? (serieus). Kan echt alleen maar positief uitvallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
maar OT hebben jullie nog geweldige ideeen
Staat gelukkig op de planning.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom neem je geen taalcursus Nederlands? (serieus). Kan echt alleen maar positief uitvallen.
kan dat met alleen havo diploma?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:03 schreef Tijn het volgende:
Gezien je opleiding is ergens als software developer aan de slag het meest logische, toch?
Ik kan uiteraard niet voor bedrijven spreken, maar ik vermoed dat je cv met brief direct door de shredder gaat en dat ze je niet eens bellen omdat ze ervan uit gaan dat het een moetje is van het uwv.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor bedrijven spreken, maar ik vermoed dat je cv met brief direct door de shredder gaat en dat ze je niet eens bellen omdat ze ervan uit gaan dat het een moetje is van het uwv.
al gewerkt :pquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:16 schreef Tijn het volgende:
Ik ken genoeg informaticastudenten die er een bijbaan als programmeur op nahouden. Maar dat zijn over het algemeen wel gemotiveerde mensen met een passie voor softwareontwikkeling die daar hobbymatig ook al ver voor hun studie mee zijn begonnen. Als je jezelf daar niet in herkent, kun je inderdaad maar beter bij de McDrive gaan staan.
Als je geen ziel hebt, is dat inderdaad een aardige optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:21 schreef Prospos het volgende:
Of bij een callcenter. Beetje communicatieve vaardigheden bijschaven.
Voor een jaartje is het prima en je kan best wat leren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je geen ziel hebt, is dat inderdaad een aardige optie.
HOEZO?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik schrik altijd als jij reageert.
Ik vraag me dan altijd af waarom iemand het overal maar zo kort heeft uitgehoudenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:10 schreef Holenbeer het volgende:
6 baantjes voor een 19 jarige, netjes.
vakantie baantjes vooral. elk jaar een nieuwe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af waarom iemand het overal maar zo kort heeft uitgehouden
Doe dat even via DMquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat jij een van de schaarse naamgenoten bent.
En wat heeft TS hier precies aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toen ik 19 was werkte ik 2 jaar fulltime van 8 tot half 5 bij een helpdesk. Het was een amerikaanse helpdesk tegen toen het volwassen minimumloon. Deze bestaat echter niet meer.
Daarna ging ik werken bij tpg post tegen het volwassen minimumloon op zaterdag. Nu gaat dat ook niet meer.
Tot die WAT?quote:
Nieuwe sector?quote:-fruitteeld
Serieus? Maken ze die tegenwoordig van plastic?quote:-in een plastic fabriek
In real life liep je nu met een blauw oog.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vogelverschrikker lijkt me gezien je lengte een goede optie.
En jij met een bezemsteel in je reet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
In real life liep je nu met een blauw oog.
mwah, neerkijken op 1,95 is wel bijzonder treurigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij met een bezemsteel in je reet.
- is een scheidings opsomming teken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:10 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tot die WAT?
[..]
Nieuwe sector?
[..]
Serieus? Maken ze die tegenwoordig van plastic?
Misschien doe je beter een cursus Nederlands, zodat je sollicitatiebrieven niet na 3 zinnen in de vuilnisbak gaan.
Verder constructief; houd je arbeidshistorie achter de hand en richt je meer op je capaciteiten. Als je technische informatica gedaan hebt, dan neem ik maar even aan dat je toch wel iets van IT en automatisering/besturingsachtergrond hebt. Zakelijk zet ik ook wel eens een student aan het werk voor wat programmeerklussen waar ik zelf niet aan toe kom door alle hectiek. Met 6 klussen per jaar hoeft die jongen er geen bijbaan op na te houden en ook niet bij te lenen.
ik start even een bedrijfje voor 6 maanden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Ooit overwogen om zelf iets te starten?
Toen ik zo oud was als jij startte ik mijn bedrijf, een paar jaar later kwamen daar drie webwinkels bij.
De eerste paar jaar kan je er nog een simpel baantje bijdoen voor een paar dagen per week.
Ja, en dan? Dat minteken maakt heus de missers niet goed. Het is fruitteelD waar ik op aansloeg. Dat schrijft u namelijk als fruitteelt, met een t op het einde.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
- is een scheidings opsomming teken.
Jou ipv JouWquote:Cursus begrijpend lezen voor jouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |